Mieheni mielestä Krista Kosonen on ronski ja äijämäinen ja todennäköisesti
lesbo. Mitä ihmettä, minä ajattelin. Krista Kosonen on kaunis nainen! Pitääkö minun nyt muodostaa uudestaan käsitys miehestäni?
Kommentit (25)
Miten voi sano äijämäiseksi? Pelkän pituuden vuoksiko?
Mahtava heittäytymiskyky ja todella rohkea näyttelijä. Eikä yhtään lesbomainen, vaan upea.
Krista on käsittämättömän kaunis nainen, ei mikään pikku kana kananen vaan NAINEN. Ehkä sun miehesi pitää pikku kanoista?
määritelmät sille mitä naisen tulee olla! Nykyisin jokaisella pitäisi olla vapaus olla omanlaisensa yksilö, itseään kliseisiin sukupuolirooleihin sitomatta. Toivottavasti kykenet tyydyttämään miehesi odotukset naisellisena naisena. Krista on iloinen, rohkea ja räväkkä yksilö ja tekee sketsihahmollaan hämmentävää pilaa pelkällä seksillä itseään myyvistä silikonijulkkiksista. Se jo itsessään on varmasti joidenkin umpisovinnaisten miesten mielestä ärsyttävää ja ristiriitaista katsottavaa.
Kosonen seurustelee - tadaa miehen kanssa.
Katsoimme Jussi-gaalaa, jolloin hän mielipiteensä ilmoille putkautti.
Joku kyseli, täytänkö mieheni naisellisuusvaatimukset. Juu, kyllä täytän, mutta ei tässä ole kysymys minusta vaan mieheni ja Kososen suhteesta (joka on nyt siis ilmeisesti tulehtunut tai jopa aivan kuollut). Oli hassua kuulla ihan päinvastainen mielipide, kuin olisin kuvitellut. Mitähän muut miehet ajattelevat?
ap
Miten voi sano äijämäiseksi? Pelkän pituuden vuoksiko?
selkä kyyryssä ja kädet sivuilla ihan ku joku luolamies:O Mut on se kaunis nainen.
Miehesi ilmeisen selvästi kuuluu niihin surkimuksiin, jotka sairaalla tavalla kammoavat naisia joita ei pystykään tuijottamalla hiljentämään=hallitsemaan. Sinuna olisin huolissani... TAATUSTI MIES, 54 VUOTTA!!
että on jotenkin äijämäinen. Leveät hartiat ja pienet rinnat. Iina Kuustosesta taas diggaa.
mutta ymmärrän tavallaan, mitä ap:n mies ajaa takaa.
Minusta "ronskius" ja tietynlainen "lesbomaisuus" eivät ensinnäkään ole kauneutta poissulkevia tekijöitä. Eihän ap:n mieskään kai ottanut kantaa Kososen ulkonäköön, vaan olemukseen. Toiseksikin olen itse samansuuntaista mieltä: Kosonen liikkuu ja elehtii usein aika miesmäisellä ja ronskilla tavalla, enkä olisi hämmästynyt, jos kuulisin hänen olevan suhteessa naisen kanssa. Lisäksi hän on aika isokokoinen (ja tällä tarkoitan pituutta ja siihen väistämättä liittyvää jonkinasteista romuluisuutta), mikä lisää mielikuvaa ronskiudesta. - Mikään edellä mainittu ei poista sitä faktaa, että Kosonen on kaunis kuin kuva ja hänellä on tosi naiselliset kasvonpiirteet. En myöskään näe ronskiuden olevan mitenkään PAHA asia.
Todellista tasa-arvoa on vasta se, että naiseen voidaan yhdistää sanoja kuten "ronski" ja "äijämäinen" ilman, että se on HUONO asia. Ja ihan samalla tavalla pienikokoisen, eleiltään perinaisellisen/tyttömäisen naisen pitäisi saada olla itsenäinen ja vahva, eikä leimautua samantien "helposti hiljennettäväksi ja hallittavaksi"!"
t. Pieni ja tyttömäinen mutta ei taatusti miehensä tossun alla
Mä veikkaan että miehesi kommentiin ja mielipiteeseen vaikuttaa kristan ääni,onhan se vähän matala. Ja ei ehkä yleiseltä käytökseeltään,eleiltään ole mikään naisellinen nainen,vaan juurikin sellainen aavistuksen äijä ja sitä lisää ehkä se että on niin hauska ja heittäytyvä,mikä ei sovi yleensä hienon naisen kuvaan :D
liikehdinnästä ja äänestä. Krista on jotenkin leveä mutta laiha. Naisellinen kroppa on usein siro ja sopivan pehmeä.
selkä kyyryssä ja kädet sivuilla ihan ku joku luolamies:O Mut on se kaunis nainen.
Mieheni kanssa ollaan katsottu että eleet on ihan samanlaiset kuin Mikko Zetterbergillä :D
mutta ymmärrän tavallaan, mitä ap:n mies ajaa takaa.
Minusta "ronskius" ja tietynlainen "lesbomaisuus" eivät ensinnäkään ole kauneutta poissulkevia tekijöitä. Eihän ap:n mieskään kai ottanut kantaa Kososen ulkonäköön, vaan olemukseen. Toiseksikin olen itse samansuuntaista mieltä: Kosonen liikkuu ja elehtii usein aika miesmäisellä ja ronskilla tavalla, enkä olisi hämmästynyt, jos kuulisin hänen olevan suhteessa naisen kanssa. Lisäksi hän on aika isokokoinen (ja tällä tarkoitan pituutta ja siihen väistämättä liittyvää jonkinasteista romuluisuutta), mikä lisää mielikuvaa ronskiudesta. - Mikään edellä mainittu ei poista sitä faktaa, että Kosonen on kaunis kuin kuva ja hänellä on tosi naiselliset kasvonpiirteet. En myöskään näe ronskiuden olevan mitenkään PAHA asia.
Todellista tasa-arvoa on vasta se, että naiseen voidaan yhdistää sanoja kuten "ronski" ja "äijämäinen" ilman, että se on HUONO asia. Ja ihan samalla tavalla pienikokoisen, eleiltään perinaisellisen/tyttömäisen naisen pitäisi saada olla itsenäinen ja vahva, eikä leimautua samantien "helposti hiljennettäväksi ja hallittavaksi"!"
t. Pieni ja tyttömäinen mutta ei taatusti miehensä tossun alla
Mieheni kanssa ollaan katsottu että eleet on ihan samanlaiset kuin Mikko Zetterbergillä :D
Kun Krista oli lavalla ja missit vieressä rivissä.
ja kokee vahvanoloiset naiset jotenkin uhkaaviksi, joten koittaa tällä lesbopuheella asettaa tämän naisen jotenkin "paikalleen". Onnea matkaan jos joskus vaan yrität alkaa pitää puoliasi...
mutta naama ja kroppa voisi olla samanlaiset kuin Iiinalla.
t. nainen 33 v