Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rakastan tulipalopakkasia, jatkuispa vielä ens viikon.

Vierailija
01.02.2012 |

vellihousut valittaa, että pakkasta on liikaa, yyyh, lapsi ei voi mennä kouluun.

Minun lapsuudessani kouluun mentiin, vaikka pakkasta oli -40.

Ja tiedoksi, minulla on astma, mutten anna sen haitata pakkasista nauttimistani, lääkkeet on sitä varten.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea ulkolämpömittareistani +40 asteen lämpötiloja monta monta viikkoa. Sitten vellihousut valittaa että on liian kuuma, ei voi tehdä mitään.

En vaan pidä kylmästä.

Vierailija
2/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukavan viileää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla +40 hellettä, silloin ajattelen että ei haitta talvella on varmaan vastaava luku miinusmerkkisenä. Syksulä voi sataa useamman päivän putkeen mutta silloin voi tehdä kaikkia sisähommia jotka on olleet rästissä pitkään. Ja ei nämä pakkasetkaan haittaa, kohta alkaa taas kevätaurinko paistamaan ja lämmittämään.

Mitä sitä tyhjää valittamaan asiasta jolle ei itse voi mitään.

Vierailija
4/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kuumasta kesästä. Pääasia että aurinko paistaa eikä sada.

Vierailija
5/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä ollessa kun istuskelee sisällä ja lämmittelee uunia, mutta lapsen puolesta harmittaa. Joutuu kävelemään kilometrikaupalla kouluun ja takaisin 25 asteen pakkasessa. Eipä tuolla kovin moni aikuinenkaan kävellyt kun kaupassa käväisin vaan autossa näyttivät kaikki istuvan.

Vierailija
6/6 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kova pakkanen ei ole elimistölle hyväksi. Ei pitäisi ulkoilla todella kovassa pakkasessa, jos ei ole välttämätöntä.

Voihan olla, että tämä kirjoittaja istuksii sisällä, jossa 20 lämmintä.

Meidän taloudessa pakkanen näkyy rahanmenona, koska lapsia täytyy kuskata kouluun, ei voi laittaa pyöräilemään.

Sähköä ja puuta kuluu lämmitykseen enemmän, sähkölasku tulee olemaan kipurajalla näiden pakkasten jälkeen.

Olen todella onnellinen, kun kevät koittaa.