Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele mulle harrastusta näillä taustatiedoilla:

Vierailija
31.01.2012 |

- teen vastuullista työtä, jossa korostuu sosiaaliset taidot ja kyky hillitä itsensä kaikissa tilanteissa. Henkistä kuormitusta paljon, fyysistä ei juurikaan.

- nautin pikkutarkasta tekemisestä ja siitä että asiat ovat ojennuksessa ja kauniisti. jos tilanne sitä vaatii, voin kyllä päästää koko asunnonkin hävityksen tilaan ja keskittyä tärkeämpiin asioihin.

-rakastan listojen laatimista. Lisäksi tykkään excel-taulukoida kaikkea.

-2 lasta 2 ja 6-veet

- ennen lenkkeilin, nyt jämähdän kotiin töitten jälkeen, puuhailen vähänä, katson telkkaria tenavat kainalossa ja haaveilen, että ehdin nukkumaan 9 h seuraavana yönä.

Ehdota tämän kuvauksen perusteella mulla harrastusta :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on tanssillisuutta, mistä kaltaisesi esteetikko pitää, toisaalta sen vapaus ja hauskanpito sopii vastapainoksi vaativalle työllesi.

Vierailija
2/11 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

analyysi :)

Muutamalla tunnilla olen käynyt vuosi sitten ja tykkäsin. Kinectille mulla on zumba. Nyt vaan ei ole sellaista ryhmää, mikä sopii mun aikatauluihin.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopii estetiikankaipuisille ja niille, jotka pitävät rytmistä, selkeydestä ja harmoniasta. Antaa rauhaa sosiaalisuuden vastapainoksi. Venytystä, lihasten hallintaa, meditaatiota. Auttaa irrottautumaan suunnittelusta ja elämään tietoisesti tässä hetkessä.

Vierailija
4/11 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vastapainoa tuohon näperrykseen, piperrykseen ja excel-taulukoihin. Siten saisit vaihtelua, kehittyisi uusia hermoratoja, virkistyisit, aivotkin piristyisi.

Seinäkiipeily? Triathlon? Moottoripyörät? Luova kirjoittaminen jossain ryhmässä?

Vierailija
5/11 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-jokin tanssi, jossa pitää keskittyä jonkin verran tekniikkaan ja olla vähän ilmaisua, esim. moderni tanssi, vatsatanssi, bollywood. Perusteluna vastapaino työlle, vastapaino suorittamiselle ja irrottautuminen arjesta, oman luovuuden käyttö, kehollisuus.

-jooga, pilates, tai-chi, samat perustelut kuin edellä mutta ei ehkä niin luovaa kuin tanssi

-käsityöt, arvelisin, että jos et vierasta pikkutarkkaa tekemistä, voit nauttia kätesi jäljestä ja tehdä omaan tahtiin käsitöitä ja iloita kättesi jäljestä. Vastapainoa sille, että työssäsi ei ole mitään aineellista

Vierailija
6/11 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä on jotain erilaista puuhaa. Saa raitista ilmaa ja liikuntaa, voi järjestellä kalastusvehkeitä – niiden hankkimisesta ja keräilystä voi jopa luoda oman harrastushaaransa –, joskus saa jopa kalaa, josta voi tehdä maittavan aterian. Kalamiehen ja -naisen iltarukoukseksi sopii esim. jotain siihen suuntaan, että "anna huomenna edes muutama sintti, ettei aina tarvitse valehdella töissä niin paljon." Ne kalavaleet siis. :)

Vierailija
7/11 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelisin Bodycombatia! Aivan mahtava tapa purkaa stressiä kun tunnin ajan mättää mielikuvitusvastustajaa erilaisten kamppailulajien isku- ja potkusarjoin musiikin tahdissa. Hiki lentää, kunto kohoaa ja hauskaa on!

Vierailija
8/11 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sit ratsastusta lasten kanssa.

Vierailija
9/11 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sosiaalista ja vastuullista. Yksin ei voi kiivetä ja varmistaja on aina vastuussa kaveristaan. Kiipeilyssä vaaditaan pikkutarkkuutta mm. solmujen, köysien, valjaiden ja klippien kanssa. Kaikki välineet ja kilkkeet pitää varmistaa kahteen kertaan ennen kuin niihin voi luottaa. Myös kaverin varusteet käydään läpi listamaisesti joka kerta. Itse kiipeilyssä vaaditaan tietenkin myös hyviä hermoja ja itsehillintää. Reitin hahmottaminen on loppujen lopuksi todella visuaalista puuhaa. Kaoottisesti seinälle ripotelluista otteista täytyy löytää juuri ne, joiden avulla pääsee toppaamaan.

Vierailija
10/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

virkkaushomma luulis luonnistuvan.

Ristisanatehtävät vois olla toinen.

Noilla tiedoilla.

Vierailija
11/11 |
01.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen, että sun pitäisi maalata, ei mitään pientä piperrystä, vaan suurta pintaa ja muotoja. Ei mitään esittävää.