Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tietää pettääkö mies vai ei?!

Vierailija
14.11.2005 |

Onko sitten naisenvaistoa vai mitä, mutta kun niin vahvasti tunnen ettei kaikki ole kohdallaan. Vai kuvittelenko vain?

Suoraankin olen kysynyt ja saanut kieltävän vastauksen. Tosin sekin vastaus oli mielestäni sen verran epämääräinen ettei oikein vakuuttanut.

Neuvokaa hyvät ihmiset mitkä voisivat olla merkkejä pettämisestä? Kokemuksia?

(Taustaa sen verran, että olemme olleet yhdessä reilut kymmenen vuotta, 3-vuotias lapsi, jonkinlainen parisuhdekriisi ollut meneillään jo jonkun aikaa, ei läheisyyttä, ei seksiä.)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on omakohtaista kokemusta. :-(

Molemmat perheenisät ovat bi-seksuaaleja ja ovat löytäneet toisensa yhteiseltä työpaikaltaan. Vaimoilta salaa on soiteltu, laitettu sähköpostia ja tavattu työpaikan yhteisissä jutuissa. Jäivät kiinni, kun luin kännipäissäni mieheni ko. herralta saaman tekstarin. Työpaikkaromanssit voidaan pitää hemmetin hyvin salassa, mutta joskus se käry käy silti.

Vierailija
2/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei sovi, tai haluaa itse käydä sen ensin läpi, jotain vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus lukenut seksuaalivähemmistöjen keskustelupalstoja ja sinne ovat kirjoitelleet useammat perheelliset naimisissa olevat miehet, jotka tuntevat vetoa myös miehiin. Bi-seksuaalejakin kun on väestöstä 10 %, joten ei heitä nyt NIIIIIN harvassa ole. On tietysti eri asia, lähteekö näitä mielihalujaan toteuttamana käytännön tasolla vai jättääkö ne normaaleiksi fantasioiksi. Sama koskee heteroja.

Vierailija
4/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sieltä on poistettu aina kaikki muut viestit paitsi minun lähettämäni. Tämäkin laittoi hälytyskellot soimaan. Miksi poistaa saapuneita ja lähetettyjä viestejä. Ei mielestäni ainakaan ennen ole tehnyt niin. Ja kuitenkin jättänyt sinne minulta saapuneet viestit.

Vierailija
5/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

poistanyt saapuneet ja lähetetyt viestit. Tai sitten ei edes ole ollut muita viestejä kuin ne sinun laittamat.

Vierailija
6/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin itsekin poistaisin kaikki henkilökohtaiset viestit sieltä, vaikkei niissä mitään salattavaa olisikaan.

Vierailija
7/7 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta en usko, että kyse siitä vaikka pitääkin mahdollisena että " tutkin" hänen viestejään. Ja kännykkä kyllä piipittelee viestejä, joten pitäisi olla muitakin kuin omiani. Edellisen kerran tsekkasin viestit lauantaina kun oli perjantaina ollut viihteellä. Ja tiedän, että varmasti oli muitakin viestejä kuin omani. Bileiltanako on sitten niin tylsää, että päättää alkaa siivoamaan viestejään. Voi olla, että tosiaan kuvittelen olemattomia, mutta vähän haiskahtaa.

Pliis antakaa jotain neuvoja ja vinkkejä! Miten te, joiden miehet ovat pettäneet, saitte tietää siitä?