Tehdäänkö Haavistosta presidentti!!? =)
Jätetään mammat porukalla vanha taakse ja otetaan ja repäistään kunnolla..
Syteen tai saveen, multa lähtee ääni Haavistolle =)
Kommentit (19)
Tehdään vaan! Minä olen jo ääneni hänelle antanutkin!
todellakaan tehdä!
Sauli on kaikin puolin parempi.
miten se olisi mahdollista.
Siis tehdä Pekasta presidentti.
Ellei Sauli suostu vaihtamaan etunimensä Pekaksi.
sitä ennen ehtii ehkä saada opintosakin valmiiksi. Nyt on kuitenkin Saulin vuoro!
ja sitten vielä jostain johtamiskokemusta.
Ettei aina peesailisi ryhmänjäsenenä.
Osaava ja kokenut oikeaan tehtävään.
Positiivinen syrjintä ei ole reilua eikä sillä perusteella voi presidenttiä valita!
presidentti, jolla on myös taloudenpidosta kokemusta.
Vaikkei se ole pressan homma, mutta aina voi vähän jelppiä.
Muuten käy kuin Kreikalle.
Olen itsekin joutunut ihan vakavissani miettimään kumpaa äänestän kakkoskierroksella, mutta pari vaalitenttiä eikä tarvinnut enää miettiä.
En haluaisi uskoa tuota tehtävää Pekka Haavistolle. Mun näkemys on, että ehkä seuraavissa vaaleissa hän on kypsä, mutta ei vielä. Osaa kyllä puhua humaanisti, mutta mitkä ovat käytännön kyvyt ja muissa asioissa kuin maailmanparantamisessa?
presidentti, jolla on myös taloudenpidosta kokemusta.
Vaikkei se ole pressan homma, mutta aina voi vähän jelppiä.
Muuten käy kuin Kreikalle.
Tähän tilanteeseen ei haahuilijoita tarvita!!!
Saveen menee jos Haavistoa äänestää.
Äänestetään Niinistöä mieluummin. Se on sentään mies ja sen kehtaa lähettää ulkomaille Suomea edustamaan.
Saveen menee jos Haavistoa äänestää.
Äänestetään Niinistöä mieluummin. Se on sentään mies ja sen kehtaa lähettää ulkomaille Suomea edustamaan.
Sauli sopii kirstunvartijaksi sisäpolitiikkaan, ei presidentiksi.
Epäilempä hieman, haluaako Haavisto edes presidentiksi, koska ei hän eikä vihreät olleet edes varustautuneet toiselle kierrokselle. Ja kaikki merkit viittaavat siihen, että puolisiokaan ei halua presidentin puolisoksi. Miksi siis äänestäisi Haavistoa?
Kansainvälisesti kokenut, fiksu ja humaani presidentti, joka osaa kunnella ja välittää aidosti ihmisistä. Näin Pekasta ja suomalaisuudesta voi olla maailmalla todella ylpeä!
Suosittelen muillekin lämpimästi.
mutta en olekaan mamma =)