Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jokaisessa meissä asuu hoikka ihminen

Vierailija
30.01.2012 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tunnen ja koen itseni melko punkeroksi ja rumaksi näiden rasvojen kanssa. Mietin tuossa just tunteroinen sitten kun katselin yhtä lihavaa(oikeasti reilusti lihavaa) nuorta naista ja hänen pukeutumistaan, että milläkän logiikalla se on vetäissyt nuo leggarit ja tiukan paidan päälle...ja vielä esiintyy niinkuin ajatteli olevansa hyvinkin hyvän näköinen.

Ei silti etteikö lihavakin saisi pukeutua niinkuin haluaa, mutta joskus ihmetyttää.Kyllä minusta siitäkin huolimatta että jokaisella on ihmisoikeus ja oikeus olla siinä painossa missä haluaa, niin pitäisi ymmärtää tunnustaa rehellisesti että on lihava, ja että se ei ole hyvännäköistä eikä terveellistä.

En tiedä olenko poikkeus, mutta minun mielestäni tosi pitkille naisille lievä ylipaino sopii paremmin kuin lyhyille naisille.Eli varsinkin jos on kunnon rinnat niin se on pikällä naisella enemmän muodokkuutta ja lyhyt nainen näyttää vain lihavalta(siis kohtuullinen ylipaino).

Itse olen siis 160 ja painan 59kg. On kyllä lihaksiakin, rasvaprosentti on 25+ ja on kyllä liikaa rasvaa kehossa, se liika on enimmäkseen perseessä ja reisissä ja lantiolla.

Vierailija
2/8 |
06.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin laihduttamaan terveyssyistä, kun sydämeni ei kestänyt ylipainoa. BMI oli kaksi vuotta sitten 42,5 ja nyt 25,5. Mutta jos voisin olla lihava ja terve, olisin mieluummin sellainen. Se vastaisi paremmin sitä, millainen tunnen sisimmässäni olevani. Nykyään palelen aina enkä pysty nauttimaan uimisesta. Ennen kelluin kuin korkki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mussa erittäin vahvana. BMI 39 ja kärsin. Ai että mä kärsin tästä ulkomuodostani, koska en ole oikeasti lainkaan niin kuin pullukat ovat, henkisesti siis. Jos nyt tosi karkeasti yleistän. Mutta kun näkee näitä Nanso paidoissaan viihtyviä pullantuoksuisia pyöreäposkisia mammoja niin musta ei kyllä hyvällä eikä pahalla tahdollakaan saa sellaista vaikka ulkoisesti mulla olis kaikki edellytykset. Siis en vain voi tyytyä tähän ulkomuotooni kuten jotkut toiset taas voivat olla aivan tyytyväisiä ylipainoisena. En missään nimessä ole sinut itseni kanssa. Mua kuvottaa. Mussa todellakin asuu hoikka nainen ja se tahtoo ulos!

No ehkä se tästä nyt lähtee alaspäin!!!

Vierailija
4/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos saisin vapaasti päättää, 27 luulisin, ei sen vähempää :)

Vierailija
5/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki läskit, jotka väittää etteivät halua olla laihoja, valehtelevat. Itse olen normaalipainossa (172/68), mutta haluaisin olla vielä muutaman kilon hoikempi. Kahden lapsen ja herkkujen jälkeen maha pömpöttää ja läskiä on, joten jos edes tuota läskiä saisi vähemmäksi. Pahimpina päivinä katson peilistä ja sanon, että vittu ihan sama miltä näytän tai miten paljon läskiä on, mutta ei se ole itselle ihan sama.

Vierailija
6/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vapaasti bmi:nsä niin se olisi 29. En minäkään ihan tikkuhoikaksi halua. Mutta toi 29kin on jo hoikka kun tähän nykytilaan vertaa :)

Vierailija
7/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä tää BMI 32 rakastaa itseään ihan tällaisena. Ja vaikka se nyt jotenkin vaikeaa on useimpien uskoa, mun mielestä pieni pyöreys kauniimpaa :))

Vierailija
8/8 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ylipainoa. mussa asuu hoikka ihminen joka näkyy ulospäinkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi