Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Lidlissä laadukkaita ulkovaatteita lapsille?

Vierailija
30.01.2012 |

Olen menossa Saksaan ja jos siellä parempi valikoima niin voisi talvivaatteet ostaa lapsille. Onko ne ulkoiluvaatteet hyviä? Sisävaatteita meillä on ollut, ja olen kovasti tykänny

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistavia Suomen oloihin ;)

Vierailija
2/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myydäänhän Suomessakin lasketteluvaatteita, valikoima vain suppea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ok olleet.

Vierailija
4/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myykö Lidl ihan oikeasti vaatteita?

Vierailija
5/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

myykö Lidl ihan oikeasti vaatteita?

Ihan ok ovat olleet hintaansa nähden, jotain kura-/sadevaatetta olen ostanut. Naisten puuvillaiset sukkahousut alkoivat kyllä heti lerpattaa vyötäröltä, muut sukkikset hyviä, samoin alusvaatteet.

Vierailija
6/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkin verran ja ihan hyviä ovat olleet. Hinta-laatusuhde kohillaan.

Vierailija
7/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne h&m:ää kummempia vaatteita ole. Viikottain vaihtuvia vaatteita, suppea valikoima. Meillä on lidlin poolopaidat lapsilla, tosi hyvät, samoin velourhousut, hyvät nekin ja vielä fleecepaita, ei ole nukkaantunut vuoden aikana ollenkaan.

Lidl Saksassa on isompi ja enemmän valikoimaa, jos sieltä tosiaan ostas ulkoiluvaatteita lapsille

ap

Vierailija
8/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan käytössä melkein saman tien

Vierailija
9/9 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen silloin tällöin tehnyt Lidlissä heräteostoksia vaatteiden kanssa, lähinnä urheiluvaatteita ja lasten sisävaatteita. Jotkut toppahanskatkin on tainnut tulla muksuille ostetuksi.

Eikä kyllä ole moitteen sanaa.. hyvin ovat kestäneet , hintaansa nähden jopa paljon paremmin kuin ruotsalaisketjujen vastaavat.

Se vaan tuli mieleen, että noinkohan Saksassa on enää talvivaatteita kaupan...? Ehkä jotain poistomyyntijuttuja, mutta kyllä siellä luulisi kevätsesongin olevan ennemminkin ovella?