Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millanen nainen oikeesti menee tappajan kanssa naimisiin ja hankkii lapsia?

Vierailija
30.01.2012 |

Valitettavasti olen varmaan itse hieman ennakkoluuloinen mutta en kyllä voisi. Jos sen tekee kerran, sen pystyy tekemään toisenkin kerran. Varsinkaan kun esim. tässä Blomin tapauksessa ei ollut mitään ns. varsinaista syytä tapolle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastunut? Parannukseen uskova? Selitykset uskova? Hyväuskoinen? Epätoivoinen?

Vierailija
2/5 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ymmärtää toista rikollista? Joissain tapauksissa siis näin. Tietenkin voi olla että kun rakastuu niin menneisyys ei merkkaa mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sairas ihminen menee naimisiin tappajan kanssa ja vielä tekee lapsia hänelle. Rakastan miestäni yli kaiken ja olen ajatellut eläväni hänen kanssa loppuelämäni, mutta jos hän tappaisi jonkun (en puhu nyt esim. tilanteesta jossa mieheni olisi pakon edessä joutunut itsepuolustukseni vahingoittamaan toista ihmistä ja tämä toinen olisi kuollut) niin en voisi enää olla hänen kanssaan. Tarkoituksella tappaminen kertoo ihmisen arvomaailmasta, pään sisäisistä asioista yms sen verran, että en pystyisi enää luottamaan enää mieheen. Ja erittäin sairaita ovat nämä, jotka hakemalla hakevat tappajia ja valkilakundeja puolisoikseen.

Vierailija
4/5 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se Blom voice of finlandissa? kuka niistä?

Vierailija
5/5 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus voittaa kaiken? Miten typeriä te jotkut oikeasti olette?! Tappaminen on äärimmäinen teko. Se ei peruunnu anteeksiannolla tai RAKASTAMAISELLA. Tappaja ei muutu tappajasta joksikin muuksi sillä että sitä vähän oikea nainen rakastaa. Haloo! Herätkää idiootit!

En olisi tappajan kanssa missään tekemisissä, ikinä.