Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Älymystö kannattaa Haavistoa

Vierailija
30.01.2012 |

Haavistolla on puolellaan parhaimmat taiteilijat ja tieteilijät. Kertoohan se jo jotain.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi yliopistoväestä suuri osa äänestää Haavistoa? Hänhän ei itse arvosta yliopistoa yhtään, jaksoi käydä vain pari johdantokurssia vaikka mahdollisuuksia olisi ollut. Mieluummin käytti aikansa jonkun Komposti-lehden toimittamiseen. En kehtaa kysyä työkavereilta, jos vaikka suuttuvat. Täällä (ala yhteiskuntatieteellinen) vaikuttaa tilanne olevan sellainen, että Niinistöä äänestää yksi professori, yksi lehtori, yksi tutkijatohtori (minä) ja yksi väitöskirjantekijä. Haavistolle menee yksi lehtori, kolme tutkijatohtoria ja kaksi väitöskirjantekijää. Muista en tiedä. Haavistolaiset tuntuvat enemmän mainostavan kantaansa. En tajua, mitä ne Pekan "pehmeät arvot" ovat. Jaetaan olematonta rahaa ympäriinsä kuten Kreikassa?

Vierailija
2/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on varsin mielenkiintoinen. Katsokaa ja ihmetelkää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on viisasta ja ei suinkaan älymystö tarkoita tyhmiä.

Jorma Uotinenhan on ihan kuin h...

Ei nuo kannattajat oikein viisailta vaikuta.

Vierailija
4/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

älymystö tosiaan.

Jorma Uotinen tanssii sukkahousuissa.

Vierailija
5/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ÄLY on melko hankala määriteltävä - pitäisikö puhua sivistyneistöstä. Tähän joukkoon kyllä suuri osa taiteilijoitakin mahtuu.

Vauraus/varakkuus ja sivistys kulkivat vielä myöhäiskeskiajalla jokseenkin käsi kädessä. Varakkaat tukivat voimakkaasti tieteitä ja taiteita. Sittemmin rahan tekeminen helpottui - eikä siinä nykyään enää tarvita sivistystä. Tutkimuksissa on voitu todeta, että pörssipeleissä menestyvät jopa murrosikäiset lapset.

Sivistynyt ihminen ei juokse rahan perässä eikä sokeudu kullan kimalluksesta. Ei kuvittele, että kaikki varakkaat ovat sivistyneitä.

Pekka Haavistosta löytyy sydämen sivistystä. Hän rakentaa siltoja erilaisten ihmisten, ihmisryhmien ja kulttuurien välille - niin tiedon kuin tunteenkin voimalla. Kyky sujuvaan ja täsmälliseen kommunikaatioon jopa hyvin eri tavoin ajattelevien kesken on mitä suurimmissa määrin osa tätä sivistystä. Juuri tällaista Suomi tarvitsee - niin maan sisällä kuin kansainvälisestikin; Tuuletusta! Vapautumista ahtaista ennakkoluuloista. Rakentavaa, elävää vuorovaikutusta ihmisten välille! Uusia, älykäitä ratkaisuja ja avauksia vanhojen ongelmien ratkomiseksi!

Yksi kysymys sinulle: Puhuisitko näitä sanoja Pekka Haavistosta, jos hän ei olisi homo? Olisi mukavaa, jos vastaisit rehellisesti.

Vierailija
6/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä tuosta, mutta persut ainakin äänestää Niinistöä, samoin suurin osa kepuleista. Minun mielestäni se kertoo aika paljon. En todellakaan fanita Haavistoa, mutta jos on valittava sen ruton ja koleran väliltä, niin kyllä sitten Haaviston kannalle taivun ja nimenomaan sen takia, etten voi kuuna päivänä äänestää persujen kannattamaa ehdokasta!

Moni keskustalainen valitsee pienemmän pahan eli Haaviston, koska ei voi sietää patamustaa porvaria. Haavisto edustaa minustakin enemmän alkiolaisia arvoja kuin Niinistö.

Niinistö ei sopi luonteeltaan nyky-Suomen presidentiksi nykyisellä perustauslailla. Jos valittaisiin, tulisi pyyhkimään perustuslailla, parlamentarismilla ja Kataisella pyllynsä. Ihmettelen, miten vaahdotaan (Niinistön ja kampanjatoimistonsa halusta tietysti) TALOUSPOLITIIKASTA. TALOUSPOLITIIKKA ei kuulu presidentille vaan hallitukselle, joka on eduskunnalle alisteinen. Presidentin ydinaluetta on ULKOPOLITIIKKA yhdessä HALLITUKSEN kanssa. Ja kummallakohan näistä ehdokkaista on edellytykset ja halua tähän jälkimmäiseen (retorinen kysymys, koska vastaus on niin ilmiselvä).

Ken haluaa Suomeen sisäpoliittisen kriisin, äänestää Niinistöä. Ken haluaa antaa Suomesta ulkospäin yksiselitteisen viestin, äänestää Haavistoa.

Haaviston parisuhde on vain parisuhde. Homot eivät yhteiskunnasta katoa, vaikka kuinka pään pensaaseen laittaisimme. Ovat aina olleet olemassa ja tulevat ainakin olemaan. Haavisto on sen verran järkevä ihminen, ettei levittele sänkykamariasioitaan julkisuuteen eikä ne sinne kuulukaan. Kukapa meistä voi mennä takuuseen nykyisen eliitinkään seksiasioista?

Olkoon vain homo, niin Haavisto pressaksi!

Vierailija
7/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim Suomelle tärkein sektori eli DInssien vetämät alat äänestää 99 %:sesti Saulia. Taiteilijat eivät ole älymystöä nähneetkään. Näyttää myös siltä, että nuo väkivaltaisimmat hullut äänestää Pekkaa kuten viime yön väkivaltainen käytös osoittaa.

Perinteisesti taiteilijat ja kultturiväki on laskettu älymystöön. :) Mutta mitäpä sinä humanististen alojen määritelmistä tietäisin, olethan insinööri. Eikä 99% ihmisistä pidä insinöörejä älykköinä.

Nyt varmaan yhden insinöörin maailma kaatui.

Vierailija
8/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistöllä on rahaa kampanjoida, niin onhan se selvä, että hyvä markkinointi puree massoihin, jotka eivät osaa tulkita mainoksia.

Kyllähän ihmiset syövät mäkin hamppareitakin, vaikka ne ovat epäterveellisiä.

Hyvä Pekka!

Vierailija
9/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä tuosta, mutta persut ainakin äänestää Niinistöä, samoin suurin osa kepuleista. Minun mielestäni se kertoo aika paljon. En todellakaan fanita Haavistoa, mutta jos on valittava sen ruton ja koleran väliltä, niin kyllä sitten Haaviston kannalle taivun ja nimenomaan sen takia, etten voi kuuna päivänä äänestää persujen kannattamaa ehdokasta!

Vaikka äänestin Pexiä kyllä ekallakin kierroksella.

Vierailija
10/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
11/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sydämen sivistystä osoittaa se, että nelikymppinen äijä vikittelee juuri täysikäisyyden saavuttaneita poikia?

Vierailija
12/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttavapiirista noin 75% on It-alalla eli DInssejä ja maistereita (tai tohtoreita), ja Haavistoa kannattaa heistä isoin osa. Tajuavat vähän maailman päälle kun on tullut nähtyä muutakin kuin perähikiät. Eihän Niinistöä äänestä kuin juntit duunarit, jotka luulee että palkka nousee ja uraputki aukeaa ja itse muuttuu jotenkin menestyvämmäksi jos äänestää kokoomusta.

Minä olen myös tietotekniikan DI ja äänestin Haavistoa. Mitä töissä on kuullut niin täällä IT alan firmassa Haavisto tuntuu olevan varsin suosittu ehdokas, en millään usko että 99% äänestäisi Niinistöä. Välillä tuntuu että hyvä jos edes 50%.

Vierailija
13/52 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi yliopistoväestä suuri osa äänestää Haavistoa? Hänhän ei itse arvosta yliopistoa yhtään, jaksoi käydä vain pari johdantokurssia vaikka mahdollisuuksia olisi ollut.

Minä olen yliopiston käynyt mutta en erityisemmin arvosta tutkintoa. Minusta se on aika turha paskapaperi lopulta. Kyllä se osaaminen se on jolla vain on merkitystä. Omalta alalta pätevimmät lähtivät alan töihin jo kesken opintojen, vain me jotka ei oltu jo valmiiksi osaajia jouduttiin hankkimaan pääosin turhilla opinnoilla se paperiläpyskä jonka varassa sitten ensimmäinen työnantaja uskalsi palkata ilman muita näyttöjä.

Haavistolaiset tuntuvat enemmän mainostavan kantaansa. En tajua, mitä ne Pekan "pehmeät arvot" ovat. Jaetaan olematonta rahaa ympäriinsä kuten Kreikassa?

Eihän Pekka mitään rahanjakamisia kannata. Mistä ihmeestä näitä käsityksiä tulee?

Vierailija
14/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin jäähallin konsertti ei jättänyt arvailluille varaa! Sitä tiheän positiivista tunnelmaa ei voi tiedoitusvälineetkään välittää! Nyt ei ainoastaan ole syntynyt ILMIÖ! Nyt on syntynyt VALLANKUMOUS! Suomi irrottautuu jähmettyneestä ennakkoluulojen täyttämästä menneisyydestään ja suuntautuu SIVISTYNEESEEN, moniarvoissen ja liberaaliin tuleavaisuuteen!

Mitä se on? Se on elämän ymmärtämistä sen koko rikkaudessaan! Se on kynnysten ylittämistä kompastumatta! Elämä ei ole vankila - suorittamisen pakkoa - se on rikasta ja rakasta monimuotoisuutta - YHDESSÄ!

Minä suojelen sinua kaikelta...

KIITOS TAITEILIJAT! Kiitos Ultra Bra! Kiitos kaikille, jotka loitte tämän unohtumattoman illan ja elämylsen Helsingin Jäähallissa, jotka annoitte tukenne terveempään, moniarvoisempaan ja kypsempään Suomeen. Jos ei NYT niin varmasti ihan kohta!

Tulevaisuus ja huominen on NYT!

Vierailija
15/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin suloista kannattaa Haavistoa ja vastustaa ärhäkästi Niinistöä, kun kannattajan oma elanto tulee kokonaan yhteiskunnan tukina. Rahan valta on ankeaa, mutta kun sillä rahalla saa asunnon ja ruokaa.

Lipsahdetaan hyvinkin pian kivikaudelle. Valonkantaja pitää aina olla.

Vierailija
16/52 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on jotenkin suloista kannattaa Haavistoa ja vastustaa ärhäkästi Niinistöä, kun kannattajan oma elanto tulee kokonaan yhteiskunnan tukina. Rahan valta on ankeaa, mutta kun sillä rahalla saa asunnon ja ruokaa.

Lipsahdetaan hyvinkin pian kivikaudelle. Valonkantaja pitää aina olla.

Vierailija
17/52 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon samaa mieltä, itse dippainssi ja lääkisopiskelija ja lähestulkoon kaikki ketä tunnen äänestää Haavistoa.

Ikävä kyllä tätä maata hallitsee juntit.

Vierailija
18/52 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vassareita, kommareita ja haavemaailmassa eläviä, siksi eivät voi äänestää terävällä järjellä ajattelevaa niinistöä. Mutta pekka sentään tulee henkkoht silittelemään ja paijaamaan Pientä Ihmistä. Söpöä! Näin tuntuvat monet hurmoslaiset ajattelevan.

Vierailija
19/52 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vassareita, kommareita ja haavemaailmassa eläviä, siksi eivät voi äänestää terävällä järjellä ajattelevaa niinistöä. Mutta pekka sentään tulee henkkoht silittelemään ja paijaamaan Pientä Ihmistä. Söpöä! Näin tuntuvat monet hurmoslaiset ajattelevan.

Ja näin puhuu yksinkertaisesti ajatteleva Niinistöläinen konservatiivi, joka ei voi käsittää, että hurmoksella ei oikeasti ole mitään tekemistä äänestyspäätöksen kanssa. Se on vain kiva lisä, mutta ei todellakaan se syy miksi Pekkaa äänestetään.

Mutta ei voi olettaa, että näin monimutkainen ajatuskuvio kaikilta onnistuisi.

Vierailija
20/52 |
05.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

t- akateeminen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kahdeksan