Onko muita joiden mies ei suostu kielipusuun?
Kommentit (9)
En muista koska on edes pussattu. Ehkäviime kesänä, pikaisesti. Inhoan suutlemista. inakin oman miehen kanssa.
Tai ehkä kerran kuussa tai harvemmin onnistun saamaan ihan pienen lipasun. Voi että, mies sais niin paljon enemmän seksiä kun saisin kielipusuja. Vaikka kyllä mies nytkin saa melkein joka kerta yrittäessään. Mä olen se joka useammin torjutuksi joutuu.
Ne kielipusut vaan jotenkin niin kiihottaa mua. Itse asiassa miestä jossain vaiheessa ahdisti se kun mä aloin tunkeen kieltäni sen suuhun kun yritin ettiä sen kieltä jostain, yleensä mä en onnistunu siinä kun se ei yhtään tullut vastaan.
Kyllä mä muistan että joskus ihan alkuvaiheessa olisin ainakin jonkinverran jonkunlaisia kielipusuja saanut, mies ei ole kyllä mitenkään taitava sen kielensä kanssa. Äh, ei olis pitäny ajatella koko asiaa kun heti alko ahistaan.
En halua suuhuni kenenkään kieltä enkä myöskään ala nuolla toisten poskien sisäpintoja. En voi mitään että inhottaa.
Kurjaa, koska minä tykkäisin.... onneksi sitten välillä saa tuotakin herkkua muualta. Ihan luvan kans.
En halua suuhuni kenenkään kieltä enkä myöskään ala nuolla toisten poskien sisäpintoja. En voi mitään että inhottaa.
Tuon yhden kuvaus siitä miten hän tunkee kielensä toisen suuhun ja yrittää etsiä kieltä.. yök.
Pahinta tässä on se, että mies yrittää aina tunkea se kielensä suuhuni ja haluaisi että imen sitä kieltä. YÖK!
mutta kun ei niin ei... Kyllä nuorena pussas mutta nykyään ei. Olin kuulemma huono pussaan. Sama halailujen ja tunteiden ilmaisun kanssa. Miehen mielestä riittää että kerran on sanonu rakastavansa. Kumma kun yks kerta panoja ei riitä..;)
Olisin himokkaampi ja estottomampi jos pusuja ja hellyyksiä tulis useammin.
Meillä pussataan ja suudellaan ihan joka päivä. Ja silloin tällöin myös sen kielen kanssa.
Me ei olla koskaan suudeltu miehen kanssa, vaikka nuoria ollaankin. Pikku pusuja ollaan vaihdettu. Mies on ylihygieeninen ja vihaa suutelua. Voitte vain arvailla, kuinka vaikeaa seksielämä on tällaisen ihmisen kanssa!
nuorena joo, vanhempana ei. Me kyllä sitten erosimme, mies vaihtoi minut toiseen, liekö jokin mittari...