Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskotteko ufoihin ym. yliluonnolliseen?

Vierailija
29.01.2012 |

Itseäni kiinnostaa aihe, mutta en oikein tiedä uskoakko vai ei. Onko kukaan kokenut mitään yliluonnollista tai ufoihin liittyvää?

Tuli tämä aihe mieleen noista oudoista selittämättömistä äänistä joita on kuultu viimeaikoina ympäri maailmaa.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite en oo onneksi kokenut mitään!

Vierailija
2/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee kaikkea muutakin yliluonnollista pikkukakkosen lisäksi:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaruusolion kun olin pieni lapsi. Se näytti ihmiseltä ja puhui kuin ihmiset, mutta örisi ja horjahteli oudosti. Kysyin mikä sua vaivaa niin tämä outo tapaus sanoi "ooon avaruusolioohhh". Juoksin äkkiä karkuun!

vekkuli oli.

Vierailija
4/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä näin kaverin kanssa humanoideja, eikä olla vieläkään keksitty nähdylle mitään selitystä (ei, en ala sitä tässä selittämään tarkemmin), mutta sehän ei todellakaan tarkoita että olis kyse mistään yliluonnollisesta. Me vaan ei tiedetä sitä selitystä. :)

Vierailija
5/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Telepatiasta ja muista henkisistä asioista minulla on itselläkin kokemusta.

jonnekin todistamaan tuo.

Olisit maailmanhistorian ensimmäinen ihminen joka moiseen kykenee ja samantien pitäisi suurin piirtein kaikki luonnontieteet kirjoittaa uudestaan.

Niin että arvaapas, uskonko tarinoihisi? :)

Vierailija
6/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

herkkäuskoisia riittää.

Huoh.

Vierailija
7/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olen nähnytkin kaikenlaista outoa

ollut siis Johanna Tukiaisen keikalla?

Vierailija
8/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

U.F.O.n. En voi vannoa, et olis ulkoavaruudesta, mutta enpä sille mitään järkiselistystäkään keksinyt. Olin ihan huima kokemus kyllä.

Vierailija
9/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit maailmanhistorian ensimmäinen ihminen joka moiseen kykenee ja samantien pitäisi suurin piirtein kaikki luonnontieteet kirjoittaa uudestaan.

Eihän tässä ketjussa ollut kyse todisteista vaan siitä, uskooko yliluonnollisiin ilmiöihin.

Tiede ja teoreettinen tietohan eivät ole millään tavalla kiveen hakattua vaan tutkimuksen kautta sitä päivitetään ja muutetaan jatkuvasti. On ihan tervettä säilyttää myös skeptisyys kulloisia "totuuksia" kohtaan. Onhan sekin ollut joskus tieteellinen fakta, että maailma on litteä.

Mun kohdalla kyse on siitä, että uskon joidenkin yliluonnollisten ilmiöiden olemassaolon mahdollisuuteen. Mutta ei maailmani siihen kaadu, jos olen väärässä noiden asioiden suhteen.

Vierailija
10/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä ketjussa ollut kyse todisteista vaan siitä, uskooko yliluonnollisiin ilmiöihin.

Tiede ja teoreettinen tietohan eivät ole millään tavalla kiveen hakattua vaan tutkimuksen kautta sitä päivitetään ja muutetaan jatkuvasti. On ihan tervettä säilyttää myös skeptisyys kulloisia "totuuksia" kohtaan. Onhan sekin ollut joskus tieteellinen fakta, että maailma on litteä.

Mun kohdalla kyse on siitä, että uskon joidenkin yliluonnollisten ilmiöiden olemassaolon mahdollisuuteen. Mutta ei maailmani siihen kaadu, jos olen väärässä noiden asioiden suhteen.

pointtini oli se, että miten ihmeessä yhä vieläkin länsimaissa kouluja käyneet ihmiset kirkkain silmin väittävät uskovansa johonkin joka on sekä terveen järjen että fysiikan lakien vastaista?

Mistä se tulee, miksi ei koulussa mene oppi perille?

Ja tietysti, miten minä voisin hyötyä noista hölmöistä....

Vierailija
11/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kamppailen uskoni kanssa.Uskon Jumalaan mutta silti joku epäilyttää.

Uskon myös epäilevästi enkelihin ja kaikkiin muuhun.Nyt enemmän taas alkanut kyseiset asiat kiinnostaa kun kerran näitä pohdin.

Tuli mieleen yksi tapahtuma pari vuotta sitten.Katselin illalla tv:tä ja muu perhe oli nukkumassa.Makoilin sohvalla ja huomasin kuinka sivustani meni lentävä valopallo katossa roikkuvan kukan luokse.Käännyin kunnolla katsomaan sitä ja se "suhahti" kukan läpi pois kadoksiin.Se liike oli niin voimakas että kukka heilahti kunnolla ja heilui vielä parin minuutin jälkeenkin tapahtuneesta.Valopallo itsessään oli aika pieni,n.10cm pitkä.En usko että se mikään ufo oli mutta jonkinlainen henki tai muu enkeli.

Hetken aikaa meni kelatessa mitä tapahtui mutta jotenkin en osannut pelätä.Minusta oli hienoa että minulle näytettiin todisteita muustakin kuin vain tästä maanpäällisestä elämästä.Jos toi kukka ei olisi heilahtanut valopallon voimasta niin olisin varmasti laittanut tuon mielikuvituksen piikkiin.

Tiedän että mielenterveyttäni tullaan täällä epäilemään mutta olen siis normaali,työssäkäyvä perheenäiti.Sinä päivänä kun toi valopallo juttu tapahtui niin oli ihan perus lauantai ilta,mies oli hetkeä aikasemmin mennyt jo nukkumaan ja itse jäin katsomaan ohjelman loppuu.Mitään erikoista ei sinä päivänä ollut tapahtunut.Elämäntilannekkin oli normaali ettei mitään stressiä ollut mistään.

Vierailija
12/21 |
30.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[

pointtini oli se, että miten ihmeessä yhä vieläkin länsimaissa kouluja käyneet ihmiset kirkkain silmin väittävät uskovansa johonkin joka on sekä terveen järjen että fysiikan lakien vastaista?

Mistä se tulee, miksi ei koulussa mene oppi perille?

Ja tietysti, miten minä voisin hyötyä noista hölmöistä....

mutta hölmöläisiä on kaikkialla.

http://tieku.fi/kysy-meilta/singulariteetti-kaataa-fysiikan-lait

Vierailija
13/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla ulkoavaruudessa muttei tänne sieltä asti kukaan tule.

Vierailija
14/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaippa sekin on aika yliluonnollista

Vierailija
15/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkeen muuhun kuin marsilaisiin ja ufoihin.

Uskon Jumalaan, Saatanaan, enkeleihin, erilaisiin henkiin, energiataajuuksiin...mutta en siihen, että joku olisi valloittamassa maata.

Vierailija
16/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisin olla kuudennella luokalla ja tulossa illalla kotiin kävellen kun näin talon vieressä ison valopallon, oli n. 3/4 tavallisen kuusen korkeudesta eli todella korkea. Ei ollut ihan maassa asti kiinni eli leijui ilmassa, pyöreä keltainen valopallo (ei siis mikään läpinäkyvä vaan kiinteä). Menin kotiin kun en uskaltanut lähemmäksi mennä, mutta puolen tunnin päästä menin katsomaan uudestaan eikä sitä näkynyt enää.

Koulussa kaksi kaveriani sanoivat seuraavana päivänä että olivat nähneet taivaalla valopallon mikä oli mennyt todella nopeasti eteenpäin ja vilkkunut eri väreissä.. Tämä tapahtui vuonna 1996 muistaakseni

Vierailija
17/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja uskoisin jos itse kokisin jotain yliluonnollista. Mutta toistaiseksi en usko.. Muutosta mielenkiinnolla odottaessa..

Vierailija
18/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollisessa maailmassa on ihan tarpeeksi ihmettelemistä.

Vierailija
19/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jutellut usein siitä hänen kanssaan Myös itselläni on outo valohavainto 2000-luvun alulta.

Vierailija
20/21 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

avaruusolion kun olin pieni lapsi. Se näytti ihmiseltä ja puhui kuin ihmiset, mutta örisi ja horjahteli oudosti. Kysyin mikä sua vaivaa niin tämä outo tapaus sanoi "ooon avaruusolioohhh". Juoksin äkkiä karkuun!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän