Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos rinnat ovat eri kokoa, kumman koon mukaan ostatte liivit?

Vierailija
29.01.2012 |

Jos isomman, pistättekö toiseen täytettä (ja mitä?) ettei jää ilman tukea, vai annatteko hölskyä vaan?

Jos pienemmän, niin toinenko vaan tursuaa yli?

Entä jos ostat siltä väliltä - sitten on vaan vähän tursuntaa ja vähän hölskyntää, mutta kumpikaan ei silti istu hyvin?

Ja tarkoitan siis teitä kanssasisaria joilla on kokonaisen kuppikoon ero rintojen välillä, itselläni yksi B ja toinen C. Teininä ostin topattuja ja siirsin molemmat toppaukset pienen tissin puolelle, mutta lasten myötä ovat tissit löystyneet ja topattujen mallien kanssa tuppaavat pullahtamaan yli reunojen, vaikkeivät isot olekaan.

Voi kun liivit myytäisiin puolikkaina niin voisi yhdistellä kokoja!

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

liivit ova t sen verran tukevia T_paitaliivejä, joten ei ongelmaa lainkaan. Ei se toinen tisu nyt siellä kupissa mitenkään hölsky. :D

Vierailija
2/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minä ostan isomman mukaan, sen pienen tissin yläosan ja kupin välissä on semmonen parin sormen mentävä tyhjä tila :/ Varsinkin siis jos on semmosta paksumpaa topattua materiaalia kupit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla oli ennen eri kokoiset rinnat, sitten sain lisää rasvaa luiden ympärille muutenkin ja kokoero tasoittui.

Mä yritin kyllä aina löytää sellaisen liivimallin, joss oli tukea sille pienemmällekin rinnalle. EI oppauksilla, vaan leikkauksella. Onnistui, mutta vaati joskus kalliimpia merkkejä. Tosin mulla oli (ja on vieläkin) jotenki nsen malliset rinnat, ettei ne juuri tukea tarvitsekaan.

Ne liian pienistä liiveistä ylipursuvat on tosi rumia.

Vierailija
4/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vinkistä, saatan ostaa jos jossain näen, nämä liivien omat irroitettavat täytteet tuppaavat olemaan aika pieniä ja niitä on hankala saada levitettyä juuri oikealle alueelle.

ap

Vierailija
5/5 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kananfilee rintaliiveihin, breast enhancer tmv.

Noita irtotäytteitä löytyy joka liiviliikkeestä ja anttiloista jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä