Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä mua vaivaa??aina riitaa miehen kanssa.

Vierailija
29.01.2012 |

viimeiset 3v on ollut kauhea stressi ja ahdistus (asiota, jotka eivät liity aviolittoon, mutta vaikuttavan omaan henkiseen kuntoon)

Mulla menee miehen kanssa hermot joka asiasta.

Miehen mielestä meillä on liikaa tavaroita esillä. Hän ei voi oma-aloitteisesti ottaa asiakseen niiden järjestelyn vaan vaivaa mua asioilla, mihin mikäkin laitetaan.

Sitten jos jotain pyydän niin n. 2vk kuluttua asia on hoidettu.

Tuntuu kuin mies olisi aina mua vastaan asioissa, jos ehdotan jotain esim. että laitetaan mikrokupu paikkaan A niin mies haluaa keskustella siitä, onko sille jokin hyvä paikka vai ei. mua rasittaa sellainen keskustelu.

rasittaa jos kysytään tyhmiä vaikka ruoanlaittoon liittyen. En halua ylimääräistä vastuuta, en jaksa mitään, aina menee hermot.

Mies menee sitten vihaisena ulos ja kun tulee takaisin vaikka 2h kuluttua niin jatkaa murjottamista sitten sisätiloissa.

Voiko hermoromahdukseni vaikuttaa niin etten sen vuoksi vielä vuoden jälkeen kestä yhtään mitään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkä on teidän suhde? Entä aika ennen yhteen muuttamista?

Johanna

Vierailija
2/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutustuimme n.2006, mutta yhdessä ollaan oltu vajaat 4 vuotta.

Eikö vielä kuuluisi olla onnellista aikaa? minun onneni loppui kun perheessä tapahtui kuoleman tapaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani menetyksestänne! En tiedä miten pitkään sanotaan,että pitäisi olla ns. onnellista aikaa suhteessa. Me ollaan oltu kymmenen vuotta naimisissa ja nyt on aika vaikeaa aikaa. Koskaan en ole tressannut mikronkuvuista ynms. mutta meillä onkin aina kaaos ;) JOs sun miehes asuis meillä 2vk, vois tulla aika ikävä järjestelmällisyyttäsi ja siisteyttäsi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kuusi