Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

toinen mies ja toinen nainen

Vierailija
29.01.2012 |

Onko kenelläkään kokemusta samanlaisesta tilanteesta?

Eli olen naimisissa hyvin onnettomassa liitossa, mieheni alkoholisti ja narsisti. Ihastuin syvästi toiseen mieheen, myös hän kertoi ihastuneensa minuun ensinäkemästä. Vähän myöhemmin kuulin myös hänen seurustelevan 6.ta vuotta. Olemme pitäneet yllä"salasuhdetta"hänen kanssaan 5 kk:ta. Seksiä on ollut.Hän on minua 16v vanhempi mies, mutta paljon nuoremman näköinen ja oloinen-todella hyvännnäköinen mies. Minä olen hyvin rakastunut häneen, koska hän on melkein kaikintavoin ihanne mieheni...ei käytä alkoholia, hänellä on kohta aikuiset lapset ja hän on hyvä isä heille, hän on herrasmies ja rakastaa seksiä.(oma mieheni ei halua harrastaa kanssani seksiä, ehkä johtuu alkoholismistaan)Mutta ikävää tässä on se, että minulle on valjennut se,että olenkin ollut miehelle vain seksitarkoituksessa, hänellä ei kovin syviä tunteita ole minuun ollut.Minä taas umpirakastunut. Olen aivan rikki ja riekaleina. Kuinka selviän tästä.. Tiedän,että minun on kerrottava omalle miehelleni jossain vaiheessa tästä suhteesta, mutta pelkään hänen tekevän jotain minulle tai itselleen tai koko perheelle..hänen mielialansa ailahtelevat kovasti. voi, kuinka selviän tästä ja saan elämäni kuntoon? :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun tarttee kertoa miehellesi?

Vierailija
2/6 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluan olla rehellinen, mielestäni mieheni kuuluu saada tietää tästä. samoin itsekin haluaisin tietää jos miehelläni olisi toinen. Etkö sinä haluaisi? Ja toisaalta ajattelen,että jos tämä asia saisi mieheni viimein heräämään ja tajuamaan että hän oikeasti on menettämässä kohta perheensä alkoholisminsa takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsisti ei koskaan antaisi anteeksi, vaan kostaisi keinolla millä tahansa.

Vierailija
4/6 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisyys kannattaa, jos haluat vieläkin paremman ja syvemmän suhteen aviopuolison kanssa. Ilmeisesti se on mahdotonta, niin jätä kertomatta.

Miksi pysyt tuollaisessa avioliitossa, joka tekee sinut onnettomaksi?

Vierailija
5/6 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

piti vielä lisätä, että huomaathan, ettei ihastuksesi ole todellista. Olet ihastunut mielikuvaan ihanasta ihmisestä. Mies, joka pettää, ei ole ihana. Kun tajuat sen, että olet itse tehnyt ihanan miehen omassa päässäsi, niin pääset ihastuksen tunteesta eroon.

Vierailija
6/6 |
29.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä näissä aina naisen sydän särkyy, miehet pystyy olee paljon kylmempiä. Mistä päin suomea olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi