Mikä on ollut paras hetkesi tänä viikonloppuna?
Mulla oli se kun 2-vuotias uhmakas ja temperamenttinen poika nukkuin mun mahan päällä tunnin. Otettiin molemmat päiväunia sohvalla ja lapsi havahtui ja ryömi mun päälle vielä nukkumaan. Suloista :)
Kolikon kääntöpuoli: lapsi on halunnut olla koko viikonlopun sylissä ja huutaa KOKO AJAN äitiäitiäiti ja roikkuu jaloissa jos ei pääse syliin. R-A-S-I-T-T-A-V-A-A kun olen yksin pojan kanssa. Nyt sit ruuan päälle katotaan muumeja sylikkäin sohvalla. Tai siis mulla on läppäri itellä tässä ja oikea käsi käytössä.
Kommentit (8)
jonka vastustajan piti olla täysin ylivoimainen:)
Muutenkin ollut kyllä loisto viikonloppu
Jos lasketaan niin mun kohokohta oli silloin, sain uuden työn ja irtisanouduin vanhasta p*skahommastani!!! :)
Muita pieniä ihania hetkiä mm. kun äsken makoiltiin ja naureskeltiin sängyssä perheen voimin ja 1v kiipeili ja kikatti kun isä kutitti.. :)
vaikka olenkin kuumeessa ja nokka tukossa, mutta pitkäääästä aikaa lapset ovat isällään. Mun nuorin on erityislapsi, ja isänsä ei pärjää, joten harvoin tapaavat näin pitkään kerrallaan. Menossa on muuttoa ja remppaa, joten tämä makaaminen on ihan luksusta yksin, ei ruuan tekoa, ei mitään.
kirkkaassa pakkassäässä miehen ja esikoisen kanssa. Tuli fiilis, että valon määrähän tästä vaan lisääntyy ja jaksaa taas harrastaa ja puuhailla enemmän.
Perjantaina mulle nous kova kuume ja 7v. tyttö halus tulla mun viereen nukkumaan. Siinä se silitteli mun selkää kun yskin ja tärisin kuumeen nousetessa, ja sano "nuku hyvin äiti, että huomenna voit paremmin". Eilen aamulla tuli ysin aikaan herättämään, kun oli tehnyt mulle aamupalaa ja keittäny kahvit.
muut saimme nukkua puoli yhdeksään!!! Nyt odotellaan kyläilijää takaisin, että päästään hiihtelemään :)