Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ MAALISkuisten alkuviikko (MA-TI) ♥ ♥

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tullu viikonloppuna kirjoitettua mitään kun oli aikamoinen hässäkkä päällä... Oli kyllä ihanaa kun sunnuntaina vilkutin äitin auton takavaloille ja menin sisälle hiljaiseen kotiin... Kyllä kahdesta pienestä ihmisestä lähtee uskomattoman paljon ääntä. Ja se turbo vaihde joka niillä on ja energia... Vieläki oon ihan puhki pelkästä ajatuksesta... No oli se ihan mukavaakin kun ei äitiä ja pikku veljeä niin kauhean usein näe.

Mites isänpäivä meni? Me vietiin isukille aamupala sänkyyn ja oli meillä pieni lahjakin. Muuten ei sen kummemmin mitään juhlittu. Taidetaan olla vähän tylsää porukkaa.

Soitin sit perjantaina sinne neuvolaan ja kysyin miksi ei aikaa ole vielä porvoosta tullut. Ei ollu kuulemma lääkäri laittanut lähetettä menemään, nyt on taas soittoaika varattuna.

Omassa ( . ) ei taaskaan mitään utta ja kummempaa, kasvaa vaan. Eilen kun makasin sohvalla vatsallani niin tuntui että olisin itsekin noussut sohvasta kun vaavi vähän jumppasi. Liikkeet näkyy selvästi jo vatsan päälle mutta kun haluaisia kokeilla niitä ja laittaa käden masun päälle juniori lopettaa.

Täällä joku kyseli imetyksestä. Meillä se ei onnistunut kun neiti nukkuin päivällä pitkiä päikkäreitä. Kun heräsi ja yritin imettää oli neiti niin nälkäinen että imi muutaman kerran ja kun maitoa ei tullut tarpeeksi sai hirveät raivarit. Yritin aina rauhoitella ja tarjota rintaa mutta sylki sen vain pois. Sitten tuumasin olevan lapsen kannaltakin mukavampaa antaa pullosta. Yritin silti imettää niin usein kun pystyin mutta neitikin totesi että pullosta saa helpommin. Sisäänpäin kääntyneet nännit eivät myöskään auttaneet asiaa. Nyt toivon parempaa onnea imetykseen, mutta olen myös valmis antamaan korviketta jos ei suju. En silti koe epäonnistuneeni sillä vauva kasvoi hyvin ja oli terve.

Nyt masussa potkitaan sen verran että taitaa olla juniori nälkäinen. Eli nyt syömään aamupalaa.

Kati, Jessica ja Lilli-Putti (24+1)

Vierailija
2/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhan se on. Juuri kun ehdin tuuletella tata helppoa raskauttani, niin eikos kaiken maailman oireet ja saryt ala saman tien :( Eilen illalla oli tosi kovaa kipua vatsalla ja alaselkaa sarki, niin etta kavely oli ihme kopotysta.... Tunsin itseni noin 100-vuotiaaksi siina konkatessani! Aamu on taas mennyt ihan kivasti, joten peukut pystyyn...

Meilla kanssa potkut nakyy jo selkeina vatsan paalla, ja on se tosi ihana tunne :) Joskus tuntuu tosin etta vahempikin riittaisi, mutta jos ei vahaan aikaan kuulukaan mitaan, niin sitten alkaa huolestuttaa. Raskaus tuntuu olevan taynna ristiriitaisuuksia :)

Mites muiden maalismussukoiden maanantaihin??

Browniette 23+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=violet]Minä olenkin ollut viikon pimennossa siitä, mitä täällä on porinoitu. Meijän tietokone ei jostain syystä enää suostunut avaamaan vauvasivuja, pelkkää harmaata oli ruutu täynnä. Mies sitten viimein tänään sai asian korjattua jollain päivityksillä. Ja laiska kun olen, en edes ole jaksanut viime viikon pinoja kaivaa esiin ja lukea...

Ainakin katjuskalle ja browniettelle tuntuu kuuluvan ihan hyvää, toivottavasti muillekin! Omassa olossa ei erikoisempia, vähitellen vatsa kasvaa ja vauva potkii jo kovasti. Neuvola ois ens viikolla ja kelan paperit odottaa... Että tätä tasaista keskiraskautta mennään! Tällä viikolla aion kyllä käydä ostamassa sen tukivyön, kun töissä tuntuu välillä jotenkin tympeältä vatsassa. Tänään oliskin sitten iltavuoroon meno, pian itse asiassa täytyy lähteä töihin.

Eilen oli isänpäivä ja en vielä tulevaa isukkia mitenkään muistanut, sitten kunhan vauva on olemassa eli vuoden päästä.

Hyviä vointeja kaikille!

~cadavera&muru~ rv21+1

Vierailija
4/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

LAitoin neidin juuri parvekeelle nukkumaan ja huomasin että taas siellä sataa. No eipä olla tänään mihinkään menossa, kun tuttava perhe ilmoitte heillä olevan paha flunssa kaikilla lapsilla. Sinne piti siis tänään päivällä mennä.

Omassa olossa ei muutosta. Selkä ei ehkä ole niin kipeä, mutta kipeä kuitenkin.

Lauantaina käytiin mun siskon kanssa kangaskaupassa katsomassa hääpuku kaavoja ja kankaita. Löysynkin mieleiset ja ennen joulua käydään kankaat jo ostamassa:) Tekemistä ei vaan voi aloittaa enne kuin tuo kasvava " möntti" tuosta edestä häviää (tai edes pienenee).

Eilinen isänpäivä meni nopeasti. Ammulla meidän isi nukkuin pommiin, oli lähdössä salibany turnaukseen ja heräsi 30 min myöhässä. Onneksi ehti:) Sillä välin kun isi oli turnauksessa, me käytiin neidin kanssa mun isällä (mun sisko oli mukana). Illalla mentiin vielä Meidän vaarin luokse.

Meidän tapaaminen lähestyy! Se on jo ensi viikolla. Onko paikka nyt päätetty?

Mulla on huomenna aamusta neuvola lääkäri, silloin viimeistään lisää kuulumisia:)

-Santtu 24+5

Vierailija
5/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]eipä mitään uutta tänne, viikonloppu oli ja meni. ihme myöhään tulee telkkarin vkonloppuleffat nykyään, lauantainakin piti valvoa kolmeen kun jäin seuraamaan kuvaa. päivisin tulee sitten otettua päikkää..

meillä on tosi hiljainen talo (vaikka kerrostalossa keskustassa asutaan). lauantaina kun mentiin päiväunille, alkoi kuulua selvää vauvan itkua. ääni tuli viereisen rapun kämpästä joten en tiedä onko sinne muuttanut vauva vai vaan kyläilemässä, mutta tuli kyllä heti mieleen että ei tämän nyt jo tarvis alkaa.. toisaalta taas mietti miten oman vauvan itku kuuluu sitten seinien läpi. no, oli viikonloppuna ihan kertaluontoinen juttu joten meillä makkarin unirauha säilynee maaliskuuhun, ja toivottavasti mukavissa määrin myös sen jälkeen niin naapureilla kun itselläkin;)

vauva liikkuu aktiivisesti. meinasin jo kirjoittaa että aamupäivät tiiviisti unessa mutta heti alkoi potkut niin että vatsa kupruilee;) täytyy siis ottaa korjattuna että aamu- ja iltapäivisin unessa ja valveilla, alkuilllasta nukkuu kunnes myöhemmin illalla on todella virkeä ja liikkuu paljon.

kävin hakemassa pari uutta paitaa. vinkiksi että h&m:stä löytyy (ainakin forumista helsingistä) nyt kamppis ota2maksa1 - ostin kolme pitkähihaista ohutta trikoopaitaa (ei mammamallistoa) jotka ovat helmasta tosi pitkiä ja menevät mukavasti masun alle. ovat mukavaa matskua ja venyvät kyllä mahan kasvun myötä. eivät mene talvella yksinään, mutta ajattelin pitää neulepaitojen, liivien ja villatakkien alla.

mites muille?

palataan päivän mittaan,

Caddie ja Pirpana, rv 22+6 [/color]

Vierailija
6/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän pohdinnan ja miehen pehmittelyn tuloksena ;). Onneksi en pidempään pähkäillyt, koska ensimmäinen vapaa aika oli 12.12.! Silloin rv 25+5.

Mä haluan mennä sinne sukupuolen selvittämiseksi ja siksi, kun jäi rakenneultrasta hämäämään kun kätilö sanoi lapsivettä olevan vähänlaisesti. Kai se olisi jatkotarkkailuun laittanut jos olisi aihetta nähnyt ja munuaiset näyttivät ihan normaaleilta, mutta kuitenkin ;).

Meidän on ollut nyt toiselle tosi vaikea miettiä nimeä (esikoisen nimi olikin liian helposti keksitty ;), joten helpottaa edes vähän jos tietää että kumpi on tulossa, voi " keskittää voimavarat" sen sukupuolen nimiin ;D.

Sitten sukupuoli onkin veikattu väärin ja saa aloittaa kaiken alusta kun vauva syntyy, heh heh, se olisi varmaan ihan oikein kun on niin utelias ja malttamaton ;)).

Eilen oli koko päivän pää kipeä :/. Eipä meillä tapana ole mitenkään spektaakkelimaisesti ollutkaan viettää isänpäiviä tai äitienpäiviä, mutta silti vähän kurjaa. Kakun olin leiponut ja esikoinen askarrellut kortin ja koristellut kahvimukin posliiniväreillä :).

Vierailija
7/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, vihdoinkin alkaa flunssa helpottamaan, johan on sitkeää kamaa! Toivottavasti mies ei enää tähän sairastu kun kuukausi on nyt mennyt esikoisen ja minun sairastellessa.

En ole edes pinoja käynyt lukemassa, niin on ollut voimaton olo. Mutta tosiaan missäs se meidän TAPAAMINEN on ja voisitteko vielä vahvistaa ajankin, kiitos?

Joo, hauska juttu jonka muistan esikoistakin odottaessa on tosiaan toi että kun seuraa vatsan (lue:vauvan) liikkeitä ja koittaa laittaa käden masulle niin hetikös pysähtyy. Mikähän siinäkin sitten on. Miehen kannalta kurjaa, koska aina käy niin että kun sanon että johan jumppaa nyt ja hän heti ryntää siihen masulle kättä laittamaan niin stoppihan siitä tulee.

Kivoja kuulumisia tuntuu olevan muillakin. Toi 3d ois kyllä ihan kiva käydä, eikä kai siinä uteliaisuudessa mitään pahaa ole. Kun kerran teknologia antaa myöden eikä siitä haittaakaan ole niin kivahan se vaan on käydä katsomassa. Itsekkin olisin utelias tietämään sukupuolen mutta mies kun ei halua. Jos taas tietäisin niin voisin vahingossa möläyttää, niin että parempi etten tiedäkkään.

Nimistä, onkos teille jo selvää mikä nimeksi tulee? Meillä on aika selvää, mutta vielä haluan katsella jos osuisi silmään jotain hauskaa. Näitä kun ei olla edes mietitty vaan ollut alusta asti selvää. Samoin oli esikoisenkin kanssa. Tyttö oli ensimmäinen ja jotenkin vaan tuntuu että haluaisi ehkä miettiä pojan nimen uusiksi, koska tavallaan se mikä oli ajateltu esikoista silmällä pitäen niin kuului jotenkin esikoiselle, ymmärrättekös. Että nyt ois kiva jos ois taas uudet nimet valmiina molemmille. Tytölle on kyllä jo kiva nimi mielessä.

Nyt esikoisen huone on aika tyttömäinen ja siitä tulee sitten yhteinen, niin että jos onkin poika niin alkaa hurja sisustus meillä, hih! Oishan se silti kiva laittaa vähän kuplavolkkareita ja korispalloja seinille ja noin pois päin. Nyt on vaan kukkia perhosia ym. Mutta siis tietysti kumpi vaan on todella odotettu.

Huh, tulipas höpöteltyä. Mukavaa viikon alkua kaikille ja hyviä vointeja myös.

Vierailija
8/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=Limegreen]Aamulla töissä kävin kurkkaamassa oisko meille jo pinoa ja kun ei ollut, niin sen ehdin väsätä, mutten kyllä ehtinyt kirjoittamaan mitään. Korjaan siis asian nyt!

Isänpäiväkuulumisia jo eiliseen pinoon kirjoittelinkin. Kivasti meni sitten iltapäivävierailutkin. Tarjolla oli kaikkea hyvää ja mähän söin.

IMETYKSESTÄ on ollut puhetta muutamana päivänä. Meillä esikoista imetin ja sai samalla maitoa (lypsettyä tai korviketta) pullosta, jos oli hoidossa tai itse jossain käymässä. Hyvin osasi juoda kummastakin. Myös tutti meillä oli käytössä alusta asti, eikä häirinnyt imetystä. Saattaa kyllä olla iha yksilöllistä toi tottuminen johonkin tapaan syödä. Puolisen vuotta imetin enemmän tai vähemmän täysipainoisesti. Yöimetykset jatkuivat pisimpään. Kiinteän ruuan aloituksen jälkeen annoin usein ruuan jälkeen maidon pullosta.

Onko kukaan jo ostanut ITKUHÄLYTINTÄ? Oon sitä jo ennenkin kyselly, mutta nyt kun joulu lähestyy, niin olisi kiva päättää, minkälaisen sitä toivoisi. Vinkkejä otetaan vastaan.

Omaan kasvavaan (.) ei uutta kuulu. Tää ruokahalu on oikeesti ihan järkyttävää. Joudun monesti ruokapöydässä, vaan lopettamaan syömisen, kun nälkä vaan jatkuu ja oon jo siihen mennessä syöny 3-4 perunaa, kastiketta ja salaattia. Toivottavasti tää jossain vaiheessa helpottaa, tai mähän oon kohta kuin valas =) Eilen illalla tein hedelmäsalaattia ja söin sitten sitäkin kaksi isoa kupillista, mutta onpahan kevyempi vaihtoehto kuin esim. lämpöiset voileivät. Taitaa mossella olla oikein kunnon kasvupyrähdys menossa...

Onko kenelläkään muuten tietoa, että

mitä tässä vaiheessa raskautta lapsivesi, vauva, istukka ym painavat yhteensä?

olis mielenkiintoista tietää, että minkä verran painoa tulee pakosti.

Nyt jääkaapille =)

Monkey ja mosse rv. 21+5

Vierailija
9/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on aika 3-4D ultraan varattuna, mutta Brunolle, aika 1.12 ja viikkoja sillon 24+0. Kovasti jo ultra odotan niin saa sitten vaunut ja vatteetkin hommattua sen jälkeen :-D

Meillä myös pojan nimi tuottaa päänvaivaa, tytölle nimi olisi valmiina (tai vaikka parillekin). Meillä siis ennestään kaksi poikaa ja parhaat nimet käytetty :-))) Kamalasti en ole vielä nimi asioita pohtinut, pohdintoja jatketaan ultran jälkeen jos on tarpeen.

Omassa voinnissa ei ihmeitä, eilen kävin pitkästä aikaa juoksulenkillä ja nyt on lonkat kipeinä :-/ Pitää tyytyä varmaan jatkossa sauvakävelyyn.

Vauvan liikkeisiin on tullut todella voimaa, välillä potkut tekee jopa kipeää Ihanaa silti tuntea, että vauvalla on kaikki kunnossa.

Sunniva rv 21+

Vierailija
10/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpahan sateista ja harmaata;=/

IMETYKSESTÄ mulla onnistui loistavasti esikoisen kanssa eikä korviketta tarvinnut koskaan. Vuoden imetin ja siirtyi suoraan kaupan maitoon. Toivottavasti vaan menee yhtä hyvin tämänkin kanssa. Tuttia ei ole tyttö koskaan tykännyt suussaan pitää, mutta pullosta joi kyllä lypsettyä maitoa, että pääsi äitikin välillä urheilemaan;=)

MONKEY-mä ostin just Philipsin itkuhälyttimen siksi, että se oli ainoa asia, jota ekan kanssa kaipasin. Ihan turhaan joutu pitää ovia pakkasella auki, että kuulis kun vauva herää tms. Mökilläkin vois tehdä jotain hyödyllistä jos ei tarvii vieressä päivystää. Hälyttimissä on lähinnä kantomatkassa eroja, mutta kuka menee hirveän kauas vauvastaan?

Niin ja monkey ainakin siinä raskauskiekossa (saitko neuvolasta) on niitä sikiön pituus ja paino kohtia eri viikoille. Neuvolasta sanoivat, että tämä on yksi niistä kasvupyrähdyskausista...ja niitähän tulee lisää;=)

Huomenna mennään Turun Caribiaan kylpylään, kivaa. Esikoista saa vaan pitää sylissä kokoajan, ettei kaadu tai huku. Ei siis niin rentouttava reissu kuitenkaan.

rv22+6

Vierailija
11/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=limegreen]nii en vielä päässytkään ruokaa lämmittämään ja nythän mä oon taas tässä =)

[b]pinja72[/b]: Minkä mallinen se teijän ostama itkuhälytin oli ja mitä maksoi? En mä oon neuvolasta saanu mitään raskauskiekkoa, en oo sieltä itse asiassa saanut kuin jonkun ruokailulehtisen ja nyt viimeksi KELAn esitteen. Oiskohan ekan kerran sijainen unohatnut antaa ja ntyt tää vakkari vaan luulee mulla kaikki nuo esitteet olevan vai eiköhän täällä jaeta niitä... Siitä Vau' kirjan lehdestäkin ollu monesti puhetta täällä, eikä mulla oo sitäkään. Pitääpä kysäistä seuraavalla kerralla, jos vaan sillon enää muistan, kun aika vasta vika päivä.

Monkey *menee syömään HETI NYT*

Vierailija
12/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin tänään Brunolla 4d ultrassa ja poika-olo sai vahvistuksen. Todella selvästi näki, kun vauva pyllisti suoraan kohti, ei mitään epäilystäkään!! Oikein mukava kokemus, sai mukaan tosi hyviä kuvia. Ja lääkäri oikein asiallinen, ei turhan paljon puhellut, mutta ei ollut mullakaan juuri mitään kysyttävää. Kaveri ei pysynyt sekuntiakaan paikalla koko tutkimuksen aikana. Paino tällä hetkellä 700g ja laskettu aika pysyi 5.3.2006. Kaikki oli niin hyvin kuin voi olla!

Sitten kävin Forumissa ja siellä oli vauvojen vaatteita Kapphalissa tosi edullisesti. Ensin puoleen hintaan ja siitä vielä puolet. Ostin pari bodya, pari paitaa, neuletakin ja samettihaalarit. Maksoivat yhteensä 20¿.

Nyt on kyllä ajatukset ihan vauvassa, muuta ei osaa edes kirjoittaa. Anoppi odottaa prinsessaa, kutoo jo vaaleanpunaista myssyä. Antaa hänen olla siinä uskossa maaliskuuhun saakka=)

Sport75 rv 24+1

Vierailija
13/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä menen kohta lakkoon, kun nää syysmyrskyt vaan jatkuu ja jatkuu! Täällä varsinkin kun tuuli puhaltaa suoraan mereltä ja monesta suunnasta niin seinissä paukkuu ja vinkuu. Koiran kanssa kuitenkin lähdettävä, oli keli mikä tahansa...

Kivoja ultrakuulumisia Sportilla :) mulla kanssa vahva poikaolo, mut varmuus saadaan vasta sitte maaliskuussa. Eikä sinne oos ees enää niin hirmusesti aikaa.

Omaan (.) ei uutta. Närästys vaan on vähän pahentunut, mutta sen kyllä kestää kun ottaa vähän lääkettä. Meitä on töissä kaksi " paksumahaa" ja muita välillä huvittaa meidän keskinäiset vertailut ja kokemuksien jakaminen. Tosin kukaan ei tunnu kuitenkaan milläänlailla ärsyyntyvän siitä että jaksetaan höpöttää kaikesta raskauteen liittyvästä :) johtuu ehkä siitä että 80% on naisia ja perheellisiä. Kiva kun on joku jolle voi purkaa tuntojaa vaikka päivittäin ja toinen ymmärtää täysin missä mennään. Meillä on vain vajaa kuukausi eroa lasketuilla ajoilla :)

Onko kukaan huomannut omia " hormoonimyrskyjään" ? Mulla on viimepäivät ollu pelkkää itkun tuherrusta ihan mitättömistä ja mies tekee ja sanoo kaiken väärin ;) se varmaan kohta pakkaa laukun ja lähtee vähäks aikaa jonnekin lepuuttamaan hermoja :) tietty se täytyy johonkin purkaa ja mies on niin kätevästi paikalla... Oon kyllä ollu koko ikäni aika " justiina" ja räjähdysaltis, mut nyt vasta huomaan sen ite, kuinka kaikki suututtaa ja itkettää.. Hohhoijaa, kaipa tämä tästä tasottuu :)

Mutta nyt on puettava kunnon sadevarustus lähdettävä ulos, eihän se ole kun vaan vettä :(

Kati ja Nestori -rv24+5

Vierailija
14/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettii esikoiselle -03 philipsin 465- itkuhälytin. Oliskohan toi toiseks yksinkertaisin malli. Hälytintä on käytetty kahdella lapsella ja hyvä on ollut, kestänyt pakkastakin.

Vierailija
15/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olis taas maanantai ja yleensä oon maanantaisin pahalla tuulella mutta tänään ollu hyvä päivä. töissäkin sain ottaa lunkimmin ja yö tuli nukuttua suht hyvin. masu ei ole tänään ollu niin kipeä kuin eilen, mutta närästänytkin on taukoamatta. edes rennie ei enään auta. pitää varmaan kysyä oikein lääkäriltä mitä sitä uskaltais tähän vaivaan ottaa. niilo on liikuskellu tänään vähemmän mutta on silti ilmotellut olemassa olostaan jonkin verran. nyt meillä lapsille kaveri leikkiseurana ja on tää ihan luxusta kun leikkivät niin kivasti keskenään. omat lapset jos keskenään olisivat niin saisin erotuomarina olla vähän väliä. mutta eipä tässä kummempia tähän päivään. palailen taas huomenna jos jaksan. mukavaa alkavaa viikkoa kaikille.

Vierailija
16/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=limegreen]piti vielä tulla kommentoimaan. Pitkän aikaa on ollut ihan älyttömän tasaista tai siis kyllä mä hermostun ihan älyttömän helposti, mutta se olotila on siis ollut pysyvä jo koko raskauden. Välillä on ihan hirveen huono omatunto, kun tulee huudettua neidille ihan pienimmästäkin asiasta. Tänään sitten sain ihan ihme itku-, huutokohtauksen miehelle, kun mulla oli niin huono olo ja se ei mun mielestä yhtään ymmärrä... kai silläkin meni hermot mun kiukutteluun ja rupes vänkää vastaan siitähän sen kohtaus alkoi. Olipa sekava sepostus... vieläkin sekaisin itsekin =)

Nyt nukkumaan... Hyvä yötä!

-M-

Vierailija
17/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa kaikille!

Tulin pikaisesti kurkkaamaan mitä teille kuuluu kun olen ollut pimennossa torstaista lähtien. En edes yritä muistaa mitä kaikkea olette kirjoitelleet ja kyselleet.. :) Lämmin kiitos kaikille kannustavista sanoista! Olin todella maassa sen ikävän kirjoituksen jälkeen ja sananne olivat lohduttavia. Olen iloinen siitä että saan kuulua maalismussukoihin! :)

Reissusta sen verran että kaikki sujui hienosti ja oli paljon kaikenlaista nähtävää. Kiertelimme nähtävyyksiä ja söimme hyvin. Ja tietysti shoppailimme. :) Mies lähinnä " pakon sanelemana" .. Lennotkin sujuivat hyvin vaikka minua vähän jännittikin miten masukki suhtautuu ja meneekö koko lentomatka minun osallani siinä pienessä veskissä istuessa mutta ei mennyt.

VAUVELIN HANKINNOISTA. Tästä ainakin oli ollut puhetta.. Meillä ei edelleenkään ole mitään suurempia hankintoja tehtynä. Muutamia vaatteita on mutta ei sen kummempaa. Vähän Saksastakin katseltiin mutta ei ruvettu ostamaan. Odottelen äitiyspakkausta saapuvaksi ja alan sitten tehdä listaa tarpeellisista ostoksista. Vaunut, kaukalo, pinnis ym. ostetaan varmaan tuossa vuoden vaihteen kinkamilla.

NIMIASIAA. Meillä ei ole vielä lopullisesti päätettynä. Parisen vaihtoehtoa löytyy sekä tytölle että pojalle. Tytön nimestä käydään ehkä hieman " kiivaampaa" keskustelua koska molemmilla on niin vahva tyttöolo. :)

HORMONIMYRSKYISTÄ. Juu täällä kans niitä riittää! Mä olen miehelle naureskellut että kohta se varmaan oikeasti pakkaa kassinsa ja lähtee hetkeksi hermolomalle kun mun tunteet ailahtelee laidasta laitaan. No tuskin se nyt kuitenkaan lähtee koska omaa niin mahtavan pinnan ja ymmärryksen mutta kuitenkin.. :)

Paljon muitakin kysymyksiä on varmasti esitetty mutta en nyt just muista enempää..

Omaa (.) sen verran että mitään uutta ei ole. Kasvanut on taas hurjasti ja potkut voimistuvat ja semmoista selkeähköä päivärytmiä tuntuu tulevan vauvelille jos nyt semmoisesta voi sikiön kohdalla puhua. Selkä- ym. vaivat ennallaan.

Tänään olen toipuillut reissusta ja kirjoitellut gradua. Huomenna menen lounastapaamiseen proffan kanssa ja sieltä sitten töihin. Tänään en ajatellut enää tehdä kummempaa. Jotain pientä vielä haukkaan ja sitten harkitsen peiton alle menemistä.

Hyviä unia kaikille! Huomiseen!

Lily & Nappo 24+5

18/41 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muksut nukkuu, niin on hetki aikaa rauhassa kirjoitella tännekin jotain. Nimistä oli puhetta ja täällä ei kyllä ole hajuakaan siitä, mikä vauvelille nimeksi. Tytölle olisi minulla ollut paljonkin hyviä vaihto-ehtoja, mutta kun viime ultrassa lääkäriltä kysyin sukupuolta ja arveli sen olevan poika, niin ne eivät nyt käy... Meillä oli vaikeuksia jo edelliselle pojalle nimen löytämisessä, siis sellaisen jonka molemmat hyväksyis. =) Mutta onhan niitä nimiä ja keksii itse jos ei muuten löydy.=)

Hormoonimyrskyistä sen verran, että kyllä täälläkin myrskyää joka päivä. Huudan lapsille mitä pienimmästäkin asiasta ja kannan siitä aina jälkeenpäin huonoa omaatuntoa. Eihän se niiden vika ole ja ei ne varmasti ymmärrä miksi äiti suuttuu niin helposti. Mutta onneksi mies jo ymmärtää mistä tämä johtuu ja pistää minut vaikka lenkille hetkeksi jäähtymään, kun alkaa olla liian myrskyisää. Lohdutan itseäni sillä, että tämä on ohimenevää niin kuin kaikki muutkin raskauden vaivat.

Vauvahankintoja meillä ei paljon tarvitse tehdä, kaikki on valmiina edellisiltä ja pakkauksenkin otan rahana.

Äityli + poika rv 23+1

Vierailija
19/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensimmaiseksi onnittelut SPORT75:lle pienesta pojasta :) Mulla ainakin se pieni-ihminen tuolla masussa muuttui entista todellisemmaksi kun sain tietaa sukupuolen, vaikka ei silla tietysti valia ollutkaan kumpi tulee.

Lily-80, kiva kuulla etta reissu meni hyvin, ja tervetuloa takaisin :)

Noista HORMOONIMYRSKYISTA... Niita riittaa taallakin aivan liikaa. Mies-parka joutuu karsimaan mun ailahteluista, ja tosi usein pahoitan mieleni ja itkeskelen siis aivan vahapatoisia juttuja..

Ma olen yrittanyt pahkailla, etta mita pyydettaisiin joululahjaksi, ja kun se ei mitaan ihan hirvean isoa ja painavaa voi olla, kun ne taytyy jollain keinolla raahata lentokoneessa takaisin tanne, niin ideat alkaa olla vahissa.. ITKUHALYTIN on kuitenkin tosi hyva idea!! KIITOS! Kirjoitankin pukille saman tien :)

Omassa navassa kaikki ennallaan. Selka ei ole nyt pariin paivaan temppuillut, ja tanaan ajattelinkin menna taas uimaan. Uimisen pitaisi olla hyvaksi selallekin, eikos vaan.

Hyvaa tiistaita kaikille,

Browniette 23+5

Vierailija
20/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=midnightblue] Tänään tuntuu olevan vähän parempi päivä, eilen olin todella väsynyt. Vasta joskus iltapäivällä rupesin piristymään. Nyt meillä on vihdoin olohuone kalustettu, kun eilen saatiin sohva! Ja hieno sohva onkin! Vielä puuttuisi taulut seiniltä, ja verhot...

Liikkeitä tuntuu kovasti, vauveli liikuu aamupäivällä ja iltaisin. Eilen illalla tuijoteltiin miehen kanssa mun mahaa, kun se vähän väliä tärähtelee. Hauskan näköistä. Mieskin tuntee jo liikkeitä, eilenkin kun laittoi käden mun vatsalle, niin sai pari muksahdusta vastaukseksi=)

Meillä on kovasti nimiä mietitty, pojalle on jo nimi, mutta tytölle on vielä päätettävä muutamasta vaihtoehdosta. Mutta onneksi on vielä aikaa miettiä! Isänpäivänä oli mun siskon tytön ristiäiset.

Itkuhälyttimen voisi hommata ensi kesäksi. Mökillä käydään ahkerasti, ja siellä se voisi olla ihan käytännöllinen. Mikäs niissä on yleensä se kantama? Kuinka pitkälle voi vauvasta lähteä?

Minäkään en neuvolasta saanut mitään kiekkoa, enkä Vau-kirjaa... kaikkea muuta sain kyllä ison nipun.

Tunteet on pysynyt nyt ihan kivasti kurissa, ei mitään kummempia purkauksia.

Ja onnea Sport75:lle pojan odotteluun!

NapNap+Mörökölli rv23+6 [/color]