Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

♥ ♥ MAALISkuisten alkuviikko (MA-TI) ♥ ♥

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin just lääkäriltä ja siellä oli kaikki niin kuin pitääkin. Pissaa, painoa ja Hb ei katota. Kohdun tilanne: Kiinni, kiinteä, pituutta 3cm. Sf-mitta oli 25 (yläkäyrälle pamahdettiin heti ekalla mittauksella) ja syke 150. Taitaa mun poika-olo olla ihan tuulesta temmattua kun sykkeet pyörii tuolla 150 tuntumassa niin kuin Emiliallakin. No onneksi sillä ei ole väliä kumpi tulee:)

Puhuin lääkärille selkäkivuista ja kävellessä tuntuvasta alavatsatuntemuksesta (ei sinällänsä kipua mutta epämukavaa). Lääkäri totesi tyynesti: " Liitokset alkaa löystyä aiemmin näin tokalla kerralla. Jos aiot kävellä vielä lopussa, hanki tuki vyö." Kai sitä täytyy sitten railu 40e satsata siihen vyöhön. Ajattelin että pärjäisin tälläkin kertaa ilman, mutta ei sitten. Oishan se kuitenkin kiva kävellä nämä loputkin 15 viikkoa:)

Nyt meen vielä lepäämään kun Tyttökin nukkuu.

-Santtu ja lääkäristä innostunut Valttu 24+6

(jouluun on enään 5 viikkoa ja 4 päivää)

Vierailija
22/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas synkkää ja pimeää... Piti heti lähteä aamusta neuvolaan antamaan pissanäyte. Piti olla neljä tuntia rakossa ollutta ja aamuisin on ainoa mahdollisuus sellainen näyte antaa. Katsotaan löytyykö tulehdusta josta nuo säryt voisivat johtua.

Me kanssa tilattiin itkuhälytin kun esikoisella sitä olisi muutaman kerran kaivannut. Se oli kyllä joku tuntematon merkki mutta oli niin halpa ja käyttöaika lyhyt joten ei viitsitty kauheasti siihen satsata. Kantavuus taisi olla 50m joten on ihan riittävä. Ostetaan sitten vaikka uusi jos menee rikki ja ollaan huomattu hälyttimen olevan tärkeä.

Rintapumpunkin hankin jo. On sitten valmiina ja saa heti alettua pumppaamaan kun tuntee tarvetta. Huomenna käyn kelassa (täällä on kela aina parillisen viikon keskiviikkona) viemässä noi paperit. Olen jopa malttanut näinkin kauan... Tai sit vaan oon ollu niin laiska etten oo jaksanu mäntsälään lähteä ja postittaessa jotain puuttuisi kuitenkin. Eli kohta pääsee hypistelemään vaatteita...

Isäntä lupasi sitten tehdä sen kehdon. Onko kellään tietoa mistä voisi löytää ohjeita kehdon tekoon??? Tulisi sitten ainakin suht oikean mittainen ja mallinen. Yritin netistä etsiä ties millä hakusanalla mutta ei löytynyt mitään.

Omaa ( . ): Vauva myllertää jo kovasti muttei edelleenkään halua että potkuja kukaan tunnustelee... Hassua miten vauva tietää että joku on käden masulle laittanut.

Palailen taas myöhemmin!

Kati, Jessica ja Lilli-Putti (24+3)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa että Santulla lääkärissä kaikki hyvin. Mulla on lääkäri vasta rv27+2! Onko se teidän mielestä myöhään...? Pitäsikö sen olla aikaisemmin? Katellaanko siellä, että miten päin vauva on?

Rintapumpusta: Kannattaako se hankkia jo etukäteen? Millainen on hyvä?

Vierailija
24/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teistä kellään kokemusta Recaron turvakaukalosta tai joko olette ostaneet turvakaukaloa ja mihin olette päätynyt ja millä perusteella? :) Monta kysymystä... Me oltais ostettu Britaxin BabySafe Plus, mutta eipäs mahtunut Focuksen vöihin. Tänään menen kokeilemaan tuota Recaroa, mahtuisiko se... Jos mahtuu, niin kallis investointi tulee, mutta me liikutaan niin paljon autolla pitkiä matkoja, että tingin sitten mieluummin jostain muusta. Tosin Recaro ei ole ollut mukana suomalaisissa testeissä, luotan vaan siihen osaamiseen muuten. Meillä vauvahankinnat on toistaiseksi olleet eurolla kirppikseltä löydetyt ihanat farkkuhaalarit ja sitten kaksi bodya ostin viikonloppuna. Pitää sitten häiden jälkeen miettiä enemmän - tosin tänäänkin piti mennä alusvaateshoppailemaan eikä mitään kaukaloa sovittamaan, mutta kai sitä jotain sitten hääpuvun allekin vielä ehtii! Ja jos ei, niin mennään ilman, eipä sieltä läpi näy... ;)

-Aranja ja pikku-Ukko, rv 20+6-

Vierailija
25/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toi vähän myöhälle kuulostaa... En kyllä muista millä viikolla lääkäri on, mulla kun oli esikoisen kanssakin rv 25+0 ja nyt 24+6 eli melkein samaan aikaan. Seuraava lääkäri on sitten rv 35 tuntumassa (mulla oli viimeksi 35+0). Voi kyllä olla että toka lääkäri on viikoilla 25-28... Muistaakohan joku muu?

Vierailija
26/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin paljon onnea kaikille hyvistä kuulumisista (lääkäri, ultra, matkan onnistuminen, uusi koti kuosissa ym. ym....)

Tänään en mennyt töihin, olen päiväm " sairaslepolomalla" . Oon ollut niin väsynyt, ja yöllä nyt herätin miehen itkemällä etten enää jaksa... Kai mullakin on näitä hormoonimyrrskyjä ;o) Tosi hassua, kun yleensä olen niin " vakaa" ja rauhallinen enkä edes muista koska olisin viimeksi itkenyt.

Oma (.) vaan kasvaa... KOhta ei enää takki mahdu päälle. Onneksi viikonloppuna löysin vanhempieni vaatehuoneesta mun vanhoja, tosi isoja takkejä. Yläasteaikana käytin näköjään tosi isoja ja leveitä vaatteita! Onneksi oli tallessa, ei tarvii uusia kalliita ostaa muutaman kk:n vuoksi.

Helmeri myllää ja potkii, ei ne kyllä niin voimakkailta tunnu. Luultavasti on sitten ton istukan syytä, vaimentamassa tossa edessä ;o)

Kyllä tää yksi lomapäivä tekee tosi terää, on sitten loppuviikollakin ehkä vähän pirteämpi!

V+Helmeri rv 22+6

Vierailija
27/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]aikas väsynyt olo - olin illalla tanssitunnilla. täytyy varmaan seurata tuota sykettä paremmin, tuntui nousevan aika korkealle. mikäs se suositus näillä viikoilla olikaan, jotain 120-130 (sehän ei ole paljon mitään..)?

illalla kun makailtiin miehen kanssa sohvalla telkkaa katsoen, mun vatsa miehen jalkaa vasten, vauva laittoi oikein jumppasarjan pystyyn. potki miestä lonkkaan varmaan parikymmentä kertaa ihan minuuttien sisällä - olikohan liian lähellä;)? tai sitten oli hyperaktiivinen jumpan jälkeen..

meillä lääkäri on myös rv 27+1, olis ollu tehkä vähän aiemmin, mutta kirjoitutan lääkärillä samalla lentotodistuksen joulua ja alkuvuotta varten (ja eka mitä finski hyväksyy on 27+0 kirjoitettu), joten lekuri ennen jouluviikkoa siis.

seuraava isompi neuvola on heti vuodenvaihteen jälkeen. alustavat päivät synnytysvalmennuksellekin annettiin viime viikolla. helmikuussa ei valmennusta ole, joten meidät laitetaan tammikuun loppupuolella olevaan jaksoon.

turvakaukaloa ei ole hankittu, tuosta britaxista sain veljeltä suositusluennon viime viikolla (kiva kun ovat tutkineet vaunut ja muut releet just, vauva reilu 2kk, niin niiltä saa perustiedot suoraan:) meillä vaihdetaan loppuvuodesta vielä auto, joten haetaan kaukalo varmaan vasta sitten. juri nyt painiskelen vakuutusten kanssa.. siinä vasta hommaa!

palataan,

:) Caddie ja Pirpana, rv 23+0 [/color]

[color=red]psst. Tapaaminen Helsingissä Sanomatalossa ke 23.11. klo 17.30! [/color]

Vierailija
28/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielipiteitä kaivataan...

Olen vastaraskautunut äitiliini. Kysyisin neuvoanne.

Ehdittiin tilata matka Brasiliaan ennen raskautumista. Matka olisi rv viikoilla 21-23. Millainen teidän vointinne on ollut näillä viikoilla? Voisitteko kuvitella itsenne 13h lentokoneeseen istumaan? Kestäisittekö hellettä? Rokotukset minulla jo on.

Kovasti haluttaisi lähteä, mutta samalla pelottaa vauvan puolesta.

Olisi kiva lukea mielipiteitänne, kiitos jo etukäteen.

Vierailija
29/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut noilla viikoilla ihan hyvä olo muuten, mutta juuri pitkään istuminen on ollut hankala, kyljet kipeytyvät. Tukivyöstä voisi kyllä olla apua. Kyllähän lentokoneessa pääsee jaloittelemaan, mutta matka saattaa olla melko tuskainen viimeisillä tunneilla. Mutta varustautuisin kuitenkin ainakin tukivyöllä! Täytyisi sellainen itsellenikin hommata=)

Ja hyvät tukisukat jalkaan, minulla ainakin jalat turpoavat pitkillä lentomatkoilla, vaikka en raskaana olisikaan.

Eli itse olisin kyllä ollut siinä kunnossa, että olisin voinut matkalle lähteä, ainoastaan tuo pitkään koneessa istuminen olisi saattanut olla hankalaa.

Toivottavasti oli jotain apua näistä, ja ihanaa matkaa, jos päätätte lähteä!

NapNap rv23+6

Vierailija
30/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutteriini: minä ainakin jaksaisin mainiosti. Tukisukat hyvä idea. Samoin kannattaa pyytää käytäväpaikka, koska vessassa saa ravata. Juoda kannattaa muutenkin paljon. Mua tukivyö ahdistaa sikana jos istun, mutta kannattaa kokeilla jos uskot auttavan. Pakkaa kassiin maitohappobakteereita, samarinia, parasetamolia ja muita tärkeitä juttuja. Hyvää matkaa!!

Santtu: mulla oli sama vaiva ekassa raskaudessa, mutta ei tässä! Eli jos kävelin vähänkin enemmän tai reippaammin, alavatsaa alkoi sattua ja kiristää. Se jatkui kyllä loppuun asti, ikävä kyllä. Pelasin silloin golfia vielä 8. kuulla (loistava swingi vatsan ansiosta ;-))), mutta jouduin vuokraamaan auton kun kävely ei onnistunut.

Nyt ei sen sijaan mitään....Olinkin laittanut asian sen piikkiin, että paikat tarpeeksi venyneet, mutta ehkä se on väärä teoria?

Muuta: vointi hyvä, liikkeitä tuntuu jo hieman useammin mutta ei potkuja vielä, enemmänkin sellaista myllertämistä.

Pipsukka 20+2

Vierailija
31/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten Nalle Puh toteaisi :)

Ensin lääkäriasiaa. Mulle neuvolan tätsy juuri viime viikolla sanoi, että keskiraskauden lääkärineuvola pitäisi olla ennen rv28 eli siksi varmaan meilläkin on niitä raskausviikoilla. Mulla kahdessa edellisessä ovat olleet rv29+4 ja 28+4, eikä kyllä ole haitannut. Tähänhän lääkärikäyntiin ei liity mitään sanktioita (vrt. jälkitarkastus) ja muutenkin sen informatiivisuuden kanssa on niin ja näin... Meillä lääkäri on kyllä kertonut, miten päin vauva on mutta ikäväkseni joudun toteamaan luottavani neuvolan tätsyyn enemmän tässä asiassa. Hehän tarkkailevat sitä sitten koko loppuraskauden.

Itkuhälytin meillä on ollut esikoisen ajoista asti. Nimenomaan ollut, päätti nimittäin sanoa sopimuksen irti tässä joku aika sitten (se oli sellanen kierrosta saatu Philipsin edukkaampi malli, ihan luotettava kyllä loppuun asti). Me sitten ostimme korvikkeeksi radiopuhelimet, joita voi käyttää myös itkuhälyttimenä (ajatuksena siis, että tän vikan vaavin jälkeen niistä saadaan kivat lelut, itkuhälyttimelle kun emme keksineet järkevää jatkokäyttöä ;). Ovat nyt olleet toista viikkoa koeajossa ja ihan hvyin ovat toimineet tuollasen vuosikkaan kanssa. Vauvan kanssa testiajoa joudutaan vielä odottelemaan :) Nää oli myös n.20¿ edukkaammat kuin halvimmat näkemäni itkuhälyttimet.

Nimistä on ollut keskustelua. Meillä on tytölle nimi olemassa, mutta pojalle ei. Pojalle on myös paljon hankalampi keksiä kivaa nimeä, joka vielä olisi samanhenkinen kuin edellisten. Jos masuvauva on poika, niin täytynee kutsua Ukki taas kylään. Hän tämän meidän tosikoisenkin nimen keksi, totesi käydessään häntä katsomassa että " ihan on xx-näköinen :)" . Me sitä sitten makusteltiin ja voittajaa sille ei yrityksistä huolimatta löytynyt.

Imettämisestä on myös ollut puhetta. Esikoista imetin kunnes päästiin siirtymään lehmänmaitoon. Tosikoinen päätti itse lopettaa n. 8 kk iässä, mitä en pitänyt pahana hänen ollessa maitoallergikko. Eli lehmänmaitoon ei hänen kanssaan olisi päästy kuitenkaan siirtymään. Se oli aika tuskastuttavaa syynätä kaikki tuoteselosteet maito- ja soijaproteiinin välttämiseksi. Tosin joutuuhan sitä nytkin tekemään, mutta sentään voin itse nauttia suklaata tms. jos siltä tuntuu (ja usein tuntuu :). Imetys sinällään on musta varsin vaivaton tapa ruokailla, joten kyllä tämä Papu myös tulee tissimaitoa saamaan. Pulloruokintaa ei ole meillä harrastettu, saa nähdä miten tämän kanssa käy...

Tukivöistä vielä sen verran, että ainakin täällä päin lainaavat (vai vuokraavat) terveyskeskuksesta sellasia. Että jos ei ihan välttämättä omaa halua, niin sieltä voi kysellä?

Omaan napaan ei oikeastaan mitään ihmeempiä, masu kasvaa nyt vauhdilla ja liikkeetkin tuntuvat entistä selvemmin. Sellasta.

MaalisPapu rv21+6

Vierailija
32/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsymys on yllättänyt yhtäkkiä vaikka syönkin rautaa päivittäin.Johtuiskohan synkästä säästä?

Joku kyseli toisesta lääkärikäynnistä.Mulle varattiin toinen käynti rv 25+6 ja th sanoi muistaakseni että viikoilla 26-29 välillä on normaalisti.

Tunnemyrskyjä ei tällä kertaa ole ollut,esikoisen kanssa itkin usein ihan tv katsoessani. Nyt on ollut mukavan hillitty ja kärsivällinen olo - tai sitten minua väsyttää niin paljon etten jaksa välittää :)

Supistuksia tulee kyllä huomattavasti enemmän kun esikoisen kanssa jopa maatessa kun vaihtaa asentoa ja kesken unien.Lääkäri on ensi keskiviikkona,silloin tietää kohdunsuun tilanteen ym.

Vauva liikkuu kovasti ja maha näyttää jo vauvamahalta.

Lastenohjelmat alkoivat, painun tenttikirjan pariin tunniksi.

Vierailija
33/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmetyttää ja huolestuttaa nyt kun vauvan liikkeet ollut todella vähäsisä eilen ja tänään. totuin jo lähes jatkuvaan vauvan liikehdintään masussani. onko muilla ollu tällästä että ensin tuntuu viikonkin tosi hyvin liikkeet ja sit taas ei juur yhtään? nyt siis 22+3 viikot menossa.olis mulla pari muutakin GALLUPPI KYSYMYSTÄ: eli ONKO TEILLÄ OLLU JO PALJON SUPISTUKSIA? Ja MITÄ LÄÄKETTÄ KÄYTÄTTE NÄRÄSTYKSEEN? Mulla ei tiettävästi juurikaan supistuksia ole ollut kun lääkäri niin sanoi ettei voi ylävatsalla tuntua vielä vaikka minusta ne ihan supparilta tuntuikin. sitten tuon närästyksen kanssa meinaa hermot mennä kun tuntuu ettei mikään auta. ei rennie taput eikä gaviscon liuos. mikä teillä toiminut parhaiten. mulla ihan sama mitä syön niin närästää ja rupee jo ihan ällöttään tuo jatkuva rennien imeskely.

Sitten vielä muutama vastaus viimepäivien kysymyksiin jos vielä muistan niitä. Eli pojalle tuo työnimi kuulostaa päiväpäivältä paremmalta eli niilo, mutta jos sattuisi tyttö tulemaan niin olis 3 nimivaihtoehtoa. on toki pojallekin vielä muutamia. poikahan meille ultran mukaan olis tulossa..

itkuhälytin on ehdoton meillä ja meillä on se philipsin perusmalli ja hyvä on ollu vaikka talvipakkasilla patterit loppui turhan usein. nyt en taas muista muita kysymyksiä tai oonko vastannu kaikkiin mitä viimepäivinä on ollu, mutta nyt aion lämmittää saunan. palaillaan taas. moido!

Vierailija
34/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hermo on kireellä ja tuntuu että kaikki asiat ärsyttää koko ajan. imetyksestä sen verran että kummankaan lapseni kohdalla se ei yrityksistäni huolimatta kunnolla onnistunut (oli monta eri asiaa) joten menetin malttini ehkä turhankin aikasin ja lopetin touhun lasteni ollessa noin kuukauden ikäisiä. siihenkin asti saivat alusta saakka jo korvikettakin. toivon todella hartaasti sen nyt onnistuvan, mutta maaliskuussa sitten kolmen lapsen äitinä siitä ei kertakaikkiaan tule mitään jos vauva haluaa kaiket päivät läpeensä olla rinnalla ja vielä parikuisenakin. nyt sinne saunanlämmitykseen.

Vierailija
35/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]mutteriinille[/color] [color=green]tsempit matkalle, minä ainakin lähtisin mielelläni! tämä vointi on tietysti ihan henkilökohtaista; joku toinen on saikulla ja sänkypotilaana kun toisella vatsa kulkee sujuvasti mukana. saitkin hyvät vinkit, lepäillä täytyy vain paljon - päiväohjelmaa ei kannata rakentaa tiiviiksi vaan ottaa relailun kannalta.

närästykseen oon ottanut Balancid Novum -merkkistä purutablettia, on ok ja käy raskaana oleville. ja isoin juttu että oon yrittänyt ihan tietoisesti ehkäistä närästystä välttämällä ainakin sipulia, banaania, kaalia, naurista.. ja teetä ruoan kanssa samaan aikaan tai heti syömisen jälkeen. niin ja syömällä maitotuotteita aterioilla joo ja esim. pysymällä pystyasennossa tarpeeksi kauan syömisen jälkeen (vaikka esim. illalla tekisi mieli mennä sohvalle heti pötköttämään ja katsomaan telkkua/ lukemaan..). nämä ei tietysti kaikille auta joilla närästys pahempi. mulla tepsii - on se vaan kamala fiilis olla kurkku tulessa:(

illan jatkoa!

C[/color]

Vierailija
36/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tänne aikoihin kirjoitellut, mutta lukenut kylläkin lähes päivittäin! :) Tuntuu olevan niin kova " loppukiri" tässä vuoden vaihteen lähestyessä opiskelujen ja työn suhteen, pää on ihan pyörällä!! Jään jo äitiyslomalle tammikuussa, koska työni on niin raskasta etten sitä voi jatkaa kauemmin, ihmettelen jo nyt miten selviän siellä joulukuun! :o

Jotkut ovat käyneet tai menossa 3/4d:hen... Sen takia kirjoittelenkin nyt :). Kävin juuri tänään Cacciatoren vastaanotolla ja oli kyllä hieno kokemus!!! Ja TYTTÖhän sieltä näkyi!! :) Kaikki olikin kyllä arvuutelleet tyttöä, mutta itse en uskaltanut myöntää ;). En ole aiemmin kiinnittänyt huomiota näihin " tyttö vai poika- tuntemuksiin" , mutta nyt kyllä huomaan,että ero voi olla hyvinkin selvä :), minulla on ennestään 2 poikaa. :) Hyviä vointeja kaikille!! :))))

Vierailija
37/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=crimson]Moni on käynyt 3/4d-ultrassa ja saanut tietää tulokkaan sukupuolenkin, onnitteluja! Meillä eletään arvuuttelujen varassa, jotenkin olen alkanut ajattelemaan, että tyttö. Ja sitten ajattelen, että kuitenkin on poika. Joten ei mitään hajua. Käly kertoi jo kyllä nähneensä unta ja kaverillekin oli uni osunut oikeaan, joka oli pojan vasta saanut. Kielsin kertomasta, mitä unessa näkyi meille!

Jutunjuurta ollut monesta asiasta...

Itse ajattelin ainakin pärjääväni ilman itkuhälytintä, saapas nähdä. Vauvalle ei edelleenkään mitään ole hankittuna. Kovasti jo kutkuttaa jotain ostaa.

Hormonit on kai aika tasaisella mallilla, aika herkkä olen itkuun tirahtamaan, jos on joku itselle tärkeä asia tms.

Supistuksia en osaa sanoa tuntevani eli kaiketi niitä on voinut ollakin. Töissä välillä ollut hanakala olo. Torstaina tukivyön ostoon!

Nimien mietintä toistaiseksi taka-alalla, tytölle ja pojalle jonkun moiset ehdotukset.

Imetyksen toivon onnistuvan ja pumpun ostamista varmaankin kannattaa alkaa tässä vähitellen miettiä. Äitini aikanaan pumppasi myytäväksi asti... Rinnoille pitäisi jotain lämmikettä ommella/neuloa. Vinkkejä?

Painoa ei ole tullut vielä, vähitellen lähestyn lähtöpainoa. BMI taisi olla jotain 27-28. Eiköhän tuo paino tässä kerkeä vielä nousemaan.

Joulua odotan jo kovasti! Tänään oli tilipäivä, joten pääsen ostamaan muutaman lahjan taas. Kaksi on siis jo miehelle ostettuna :) Jouluvalot on hankinnan alla, samoin muovikuusi koristeineen. Joulun olen kyllä töissä, mutta niin toivoinkin. Lahjojen paketointi on parasta joulussa! Tulis vain sitä lunta sitten...

Oma (.) voi hyvin. Tänään olen onnessani peilin edessä tököttänyt, kun masuni alkaa viimein pukata esiin :) Vatsa näyttää vielä kivan sirolta, ei tarvi pelätä kyllä vatsan kommentointia tai taputtelua. Hieman olen jo odotellutkin, milloin alkaa näkyä. Työkaveri eilen totesi, että alkaa jo näkymään vähäsen ja siitä havahduin tähän iloiseen tosiasiaan. Meillä vauva potkii välillä isukin käteenkin, harvemmin kuitenkin. Satunnaisia potkuja tunnen itse pitkin päivää ja se riittää takaamaan mielenrauhan :)

Huomenna varmaankin uusi pino ja uudet kujeet!

~cadavera&muru~ rv21+2

Vierailija
38/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos paljon vinkeistä. En peruuta matkaa ainakaan tässä vaiheessa. Katson tilanteen sitten, kun se on vähän ajankohtaisempaa.

Vau, tuli niin positiivisia vastauksia, että näen itseni jo tepastelemassa rannalla vatsa vaappuen.

Voikaatten kaikki hyvin maaliskuiset.

Toivottaapi vaivaiset 6+2 viikkonen...

Vierailija
39/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärinkäsitysten välttämiseksi, tarkoitin vatsan vaappumisella omaani, se katsokaas on ilman raskauksiakin ollu sellanen pallo, että töissäkin on varmasti lyöty vetoa, että onko se, vai eikö...

Vierailija
40/41 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämäkin päivä alkaa olla pulkassa. Aamupäivällä olin lounaalla graduohjaajan kanssa ja iltapäivästä iltaan taasen töissä. Ajateltiin miehen kanssa mennä tässä vielä saunaan ja siitä sitten pikkuhiljaa petiin että jaksaa huomennakin. :) Se tapaaminenkin olisi ollut huomenna mutta taas työt estävät pääsyni.. Minulla olisi ollut tentti huomenna aamulla mutta jätän väliin. Menen tekemään sen joulukuussa. Sitten on enää yksi tentti (kai) ja gradu niin tämä tuleva mamma olisi valmis. :)

SUPISTUKSISTA. Minulla on ollut jo aika lailla noita harjoitussuppareita. Minä liikun aika paljon ja töissä tulee oltua liikkeessä sen verran paljon myös että suppareita satelee aika ajoin aika reippaastikin. Ikäviähän ne ovat mutta hyvää ennakointia tulevaa varten. :)

NÄRÄSTYKSESTÄ. Sitäkin riittää.. Minulla on käytössä Rennie. Olen tietoisesti pyrkinyt välttämään kaikkea mikä voisi aiheuttaa närästystä (voimakkaat mausteet esim.) koska se on niin valtavan ikävä vaiva.

Omassa (.) ei muutoksia sitten eilisillan. :) Vauveli potkiskelee tyytyväisenä ja ottaa siten osaa perheemme elämään. Mies saa edelleen kovimmat muksaukset eli taitaa isukin muksu olla tulossa. :)

Nyt saunaan. Mukavaa loppuiltaa kaikille! Huomiseen!

Lily & Nappo 24+6