Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

###HELMENKANTAJAT UUTEEN VIIKKOON###

14.11.2005 |

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä... En ainakaan vielä ole koko asiaa kauheasti pohtinut. Enemmän varmaankin menen sillä asenteella synnyttämään, että katsotaan, mitä tapahtuu. Pidän kaikki vaihtoehdot vielä mielessä, mutten sen kummemmin aio suunnittella. Itse asiassa synnytys ei kauheasti ole vielä mielessä käynyt... Ja tavallaan en sitä mieleen päästäkään, kun kuitenkin se pikkuisen jännittää!

Tänään on näyttänyt tulevan äitiyspakkaus postiin! Harmi vaan, kun tulin juuri vasta kotiin ja näin sen lapun. Nyt posti on jo kiinni... Pakko malttaa odottaa huomiseen!

Tamperelaisten tapaamisesta: Mulle käy kumpi päivä vaan. Perjantai olisi siis oikein hyvä. Ja The Grill kuulostaa hyvältä. En ole siellä käynytkään, mutta paljon hyviä juttuja olen siitä kuullut! Sovittaisko siis, että nähdään perjantaina siellä?

Enni rv 27+1

Vierailija
22/22 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamisesta: Perjantai olisi hyvä, tosin jos The Grill:iin aiotaan mennä, niin varmaan pitäisi tehdä pöytävaraus, koska on pikkujouluaika, ja todennäköisesti siellä on täyttä!

Synnytyksestä: Esikon synnytykseen menin ihan avoimin mielin; en tiennyt mitä odottaa enkä ollut suunnitellut mitään etukäteen ja hyvä niin. Epiduraalipuudutus oli iso helpotus avautumisvaiheen kipuun! Toivottavasti ehdin nytkin saamaan epiduraalin. Ainoastaan puoli tuntia kestänyt ponnistusvaihe oli tosi kivulias sekä epparin ompeleminen...Epparihaava oli kipeä ja kiristeli reilun viikon syynnytyksestä, kiva kun meillä laukkasi vieraita kotona, ja minä en pystynyt istumaan kahvipöydässä vaan piti juoda kahvi seisten ;o) Sektioon en toivo joutuvani, koska pelkäisin syötävästi, että sinä tulisi hallitsematon verenvuoto...

Mulla on jalkaongelma, nimittäin jalat on turvonneet, kuumat ja levottomat varsinkin öisin...ja viikkoja vasta 26 huomenna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla