PUTOUS-G: Kenen tv-ohjelma säväytti?
Kommentit (34)
Jani-P sais sen sijaan pudota, siinä ei oo mitään hauskaa.
Jani-Petteri on paras, Hieno huonoin
Ja Hieno ei muutoin erikoinen jumppaohjelmassaan, mutta se spagaati oli aika vakuuttava :)
ap
Mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa, homovitsi on jo niin moneen kertaan kuultu. Hirviniemi ei näemmä osaa muuta kuin kaksimielishuumoria, sääli.
Ohjelman nimikin ihan loistava :D
Yossu olis jo saanu lähtee, tosi turha.
ja parantaneet vain. Jossu oli kans tänään hyvä
J-P ei iske, ei naurata.
Ihan mielettömän hienon hahmon on se Armi luonut, olisi mahtavaa jos kerrankin nainen voittaisi!
olivat tv:n ääressä. Uskolla taas on niin paljon hoksattavaa, etten edes itse niitä huomaa saati lapset.
näköjään av-mammaan uppoaa kaksimielinen junttihuumori á la A. Hirviniemi.
Mun mielestä siinä ei ole mitään hauskaa, homovitsi on jo niin moneen kertaan kuultu. Hirviniemi ei näemmä osaa muuta kuin kaksimielishuumoria, sääli.
Taivaanisä on parempi kuin teidän isä ja sit siellä oli pari muun ajattelutavan edustajaa, jotka lähetettiin helvettiin. Hirviniemi on fiksumpi kuin luulin :) Ja viinaan ja lihaan menevä pappi on musta hyvä, kun näitä rivo-mitroja ja kaappijuoppojakin tästä maasta löytyy ja paljon pahempaakin.
Taivaanisä on parempi kuin teidän isä ja sit siellä oli pari muun ajattelutavan edustajaa, jotka lähetettiin helvettiin. Hirviniemi on fiksumpi kuin luulin :) Ja viinaan ja lihaan menevä pappi on musta hyvä, kun näitä rivo-mitroja ja kaappijuoppojakin tästä maasta löytyy ja paljon pahempaakin.
No sit sä et tajunnut esim. tehdä sananmuunnoksia sen puheista, siellä oli vaikka mitä hävytöntä taas. Huoh.
Ohjelman nimikin ihan loistava :D
No sit sä et tajunnut esim. tehdä sananmuunnoksia sen puheista, siellä oli vaikka mitä hävytöntä taas. Huoh.
Yossun englanninväännökset taas olivat aivan karmeita ja älyttömiä alapääjuttuja. Ne kerrotaan liian ilmiselvästi, ei tule mitään hoksaamisen iloa.
Huonoin ja ärsyttävin on Leena, en ymmärrä mitä hauskaa hänessä on?
Huonoin ja ärsyttävin on Leena, en ymmärrä mitä hauskaa hänessä on?
Tällä kertaa Leena oli yllättävän hyvä. Varamies on ollu koko ajan jotenkin tylsä ja Yossu TODELLA ärsyttävä, ehkä eka jakson meni, mutta sen jälkeen ei oo tullu yhtään mitään uutta.
Itse uskovana nauroin ihan kippurassa Taivaan isä on parempi kuin teidän isä ohjelmalle :D siinä oli kunnon rienausta :)
Eli jäljelle jää vain Jani-Petteri ja Varamies, Jossukin menettelee.