Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko raskauspahoinvointiin mahdollista saada sairaslomaa?

Vierailija
14.11.2005 |

Kirjoittavatko lääkärit raskauspahoinvoinnista sairaslomaa vai komentavatko vain töihin? Oletteko sanoneet ihan suoraan että pahoinvointi on raskaudesta johtuvaa? Minkälaisia aikoja lääkärit kirjoittavat, jos kirjoittavat: päivän, kaksi...?

Viikonloppuna hillitöntä pahoinvointia, en saanut oikein mitään alas. Kohta pitäisi lähteä töihin mutta heikottaa ja oksettaa. Ei tunnu hyvältä idealta lähteminen...

Tuntuu vaan että olisi pakko mennä, olen koeajalla vielä työpaikassani. Pelkään että saan potkut jos jään saikulle tämän takia. Siellä ei tiedetä vielä edes raskaudesta...Olen niin alussa vielä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinvointia kesti 20 vkoa ja oli aivan järkyttävää!!

Vierailija
2/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olin saikul pari kuukautta.siis parin viikon pätkis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ymmärtävätkö aina naisetkaan :)

Vierailija
4/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olo on kaikin puolin todella huono. Tuntuu että en pysy pystyssä niin kauan että edes töihin pääsisin.

En haluaisi itsekään jäädä kotiin mutta en tiedä miten pääsen edes töihin.

Vierailija
5/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin melkein koko raskausajan saikul siis paljon pahoinvointia ja sit tuli kauhee närästys,jonka takii saikul.oon rakennusmies ja ois se ollu ihan perverssii siel maha pystys piikkailla yms...ja hei se yks joka läpätti duunii jäämisest.eiks se oo voinu pahoin ikinä.eiks se tajuu et sillon ei pysty olee duunis.hölmö.se ei oo tainnu olla raskaanakaan t.4

Vierailija
6/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullaki aivan kamala olo. ja ne vois laittaa tippaan niin se vahvistaa oloa! Älä mene huonovointisena töihin. Minä en jaksanu. Olin isossa ruokakaupassa töissä (lihatiskillä) kaikki haisi pahalle ja ku joutui lihoja sunmuita käsittelemään niin pahaa teki. hain sairaslomaa niin kauppias (mies) tokaisi että eiköhäntuo ole sama ku jäät kokonaan pois. HÖH! mut pyysi kyllä puhettaan anteeksi kun tulin parin päivän päästä takaisin töihin. jaksat paremmin kun saat levätä. Aamuisin söin ennen sängystä nousua voileipäkeksejä ja mehua, ehkä helpotti...hieman.

JAKSAMISTA SINULLE JA ONNEA ODOTUKSELLE!

Vierailija
7/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä millään muotoa väheksy tai aliarvioi pahoinvointia. Ap vain ilmoitti, että on koeajalla ja pelkää työpaikkansa puolesta... Eli ihan siksi tsemppasin, että menee töihin jos vain pystyy. Mutta ilmeisesti ei pysty, joten sitten ei auta kuin jäädä kotiin! Mutta voisiko sitä lääkäriä pyytää kirjoittaa sairaslomaa vatsataudin takia? Olisi ehkä työpaikka paremmin turvattu.

t.6

Vierailija
8/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta varmaan sitten lekurin kautta kotiin :(

Itkettää kun en pysty töissä olemaan.

Toisaalta vauvakin on niin odotettu ja toivottu että jos työpaikkani tämän takia menetän niin menköön.

Kiitos teille kaikille vastauksista!!

-ap

Vierailija
9/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain pahoinvoinnista.

Vierailija
10/10 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tämä aikamoista..toivottavasti pian helpottaa.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi kahdeksan