Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen korviani myöten ihastunut

Vierailija
28.01.2012 |

johonkin aivan toiseen kuin puolisooni, kolmen lapseni isään. Näemmä arki tehnyt tehtävänsä.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes kylmä totuus tästä ihmisestä paljastui..

Vierailija
2/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnes kylmä totuus tästä ihmisestä paljastui..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi todellinen luonne paljastui ennen sitä.

Vierailija
4/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi todellinen luonne paljastui ennen sitä.

Vierailija
5/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman viikon kesti, parempi näin kuitenkin.

Vierailija
6/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisesti olen ihastunut työkaveriini. Hän vapaa, minä naimisissa oleva kolmen lapsen äiti. Tämä tuskin tulee johtamaan mihinkään eikä hänellä varmaankaan ole aavistustakaan tunteistani.

Vierailija
7/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nainen ja minäkin nainen. Ollaan pussailtu töissä ja parin viikon päästä tulen melko varmasti harrastamaan elämäni ensimmäisen kerran seksiä naisen kanssa. ;) Ihanan kutkuttavaa odotusta tässä pari viikoa.

Hän on varattu toiselle naiselle ja minä naimisissa miehen kanssa. Minulla on mieheltäni lupa tähän kaikkeen, mutta täytyy myöntää, että tunteet ovat välillä hivenen liian voimakkaat tätä Minnaa kohtaan. En tiedä miten tässä tulee käymään, mutta miehestäni en aio erota.

Vierailija
8/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies alkoikin kiristämään yhdessä pysymistä, kun oltiin eka kerta sekstattu. Hiipui pois, mutta oli aika tiukka paikka olla naimisissa ja yksi kiristää paljastavansa kaiken, jos en näe häntä pari kertaa kuussa.

Hulluja tässä maailmassa riittää..

Vierailija
9/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei toivoa. Vaikka jotain kulkisi molempiin suuntiin, niin ei sittenkään. En usko, että hän tekisi koskaan mitään. Itsestäni en mene takuuseen, mitä tapahtuisi, jos aloite tulisi sieltä suunnalta.

Tätä on kestänyt jo puoli vuotta ja kyllä, tämä on erittäin syvältä. Haluaisin vain unohtaa, mutta hän on minulle täydellinen. Monessa mielessä.

Vierailija
10/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies alkoikin kiristämään yhdessä pysymistä, kun oltiin eka kerta sekstattu. Hiipui pois, mutta oli aika tiukka paikka olla naimisissa ja yksi kiristää paljastavansa kaiken, jos en näe häntä pari kertaa kuussa.

Hulluja tässä maailmassa riittää..

Vierailija
11/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on kestänyt jo puoli vuotta ja kyllä, tämä on erittäin syvältä. Haluaisin vain unohtaa, mutta hän on minulle täydellinen. Monessa mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yksi