Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

TAMMImasujen maanantai

14.11.2005 |

Huomenta alkavaan viikoon. Ajattelin nousta ylös, kun sängyssä olin pyörinyt jo pidempään. Mikä lie unet vienyt.

Viimepäivinä on esiintynyt lievää menkkamaista jomotusta, onko tietoo mistä on kyse? Supisteluja myös päivittäin, mutta kivuttomia ja toisaalta ihmekkös tuo kun siellä uudessa kämpässä paikkoja puunailen. Eilen olin pesemässä ikkunoita ja kyllä olinkin ventti sen urakan jälkeen, vielä jäi yläkerran ikkunat pesemättä. Tänään kun sais lattiat puunattua, niin sitten olisin tyytyväinen.

Kohta laitan pesukoneen pyörimään, niin saan yhden homman alta pois.

Kampaajalle tekis mieli mennä, tuntuu kuin hiukset kasvaisivat kauheaa vauhtia, aina sais olla myös jurikasvua peittämässä. Olis kiva kokeilla jotain uutta mallia, kun vaan löytäis mieleisensä.

No nyt aamukahville. Hyvää päivänjatkoa kaikille.

rv 31+5

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenia vaan!

Ihan samat puuhat ja mietteet on Nursella kuin minullakin. Siivoilla pitäisi, tosin tätä vanhaa huushollia. Pitäis alkaa kellaria putsaamaan, laatikko kerrallaan. Sain mieheltä luvan, että voin kellarin tavaroita alkaa pikkuhiljaa käymään läpi, että mitä roskiin ja mitkä muuttaa talvella uuteen kotiin. Uuden kodin rakennus on jo sillä mallilla, että yhteen makuuhuoneeseen voi " varastoida" tavaraa. Nyt jaksan vielä noita laatikoita nostella ja purkaa tuolta kellarista. Kohta maha on jo niin pahasti tiellä, ettei onnistu... ja joulupuuhatkin alkaa kohta... ja sitten syntyykin jo armas... ja ja ja! Eli nyt olis paras tarttua hommaan, tai jää tekemättä.

Minä varasin kampaajalle ajan viime viikolla :) Tosin se on vasta kuun vaihteessa, kun ajattelin pärjätä sillä käynnillä synnytyksen yli. Eihän sitä sitten heti synnytyksen jälkeen pysty kuiteskaan kampaajan tuolissa istumaan.

Jotenkin mulla on vähän sellainen olo, etten ihan heti synnytyksen jälkeen pysty/ehdi tekemään mitään muutakaan " omia juttuja" . Voi olla et turhaan panikoin, mutta kun tuntuu jo nyt, ettei kädet riitä tuon pikkumiehen kans, niin saatikka sitten, kun on vauva kuviossa mukana. Kun se ukko on aina vaan siellä raksalla. On kyllä luvannut isyyslomalla on meidän kanssa kotona. Iltaisin voi sitten mennä raksalle, jos mummit auttais vähän lasten kanssa.

Mun olo on mitä mainioin raskauden suhteen. Eilenillalla oikein ajattelin, että en vieläkään edes aina muista olevani raskaana. Pieni masu varmaan auttaa unohtamaan, kun ei ole vielä edessä. Mitään pahempia kremppojakaan ei ole ja yötkin on mennyt kivasti.

Elämä hymyilee siis :)

Hyvää viikonalkua toivottelee

Toukoaarre ja armas 31+2

Vierailija
2/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vkonloppu oli ja meni, rauhallisesti kuten nykyään aina :-).

Omaan napaan kuuluu ihan hyvää; vauveli jumppailee ahkerasti, enkä ole pahemmin liikelaskentoja tehnyt vaikka terkka kehottikin niitä tekemään. Meidän pienokainen on niin liikkuvaa sorttia,että ei tarvi huolehtia. Liekö sitten vielä niin pieni,että mahtuu heittämään kuperkeikkaa. Välillä kyllä antaa sellasia potkuja tuonne kylkiluiden alle tai alavatsaan,että oikein kipeää tekee. Supistelut on laantuneet kummasti, välillä menee maha kovaksi mutta ei tee kipeää.

Oikeastaan olo on nyt parhain koko raskaudessa - outoa kyllä! Mun maha on jollain tavalla laskeutunut tonne tosi alas ja ei paina yhtään enää keuhkoja, kun istuu töissäkin. No kasvaahan se vielä siitä,mutta silti. Liitoskivut ei vaivaa, eikä selkä. Hyvin jaksan käydä kävelemässä, kunhan malttaa tarpeeksi hitaasti kävellä. Yöunet on menneet tosi minimiin, 7 tuntia riittää mainiosti ja on ihan pirteä olo sen jälkeen. Lauantainakin valvottiin miehen kanssa kahteen asti ja heräsin jo 8 aikaan pirteänä kuin peipponen. Mietittiin nimiä vauvalle...ja löydettiinkin omasta mielestämme mainiot vaihtoehdot!

Minä odotan jo ainakin tosi kovasti,että mammaloma alkaa; 13 päivää töitä ja sitten 6 vkoa lepoa,ellei vauva päätä tulla aikaisemmin. Tuskinpa...

Hauskaa alkavaa viikkoa ja nauttikaa masuistanne :-)))

Mami + vauveli 31+5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta!

Täällä taas maanantai" vapaalla" - tai tiedä siitä vapaasta, kun hirmupino kokeita odottaa korjaajansa... ja kaikenlaista härdelliä on muutenkin. No, ainakaan ei tarvinnu lähteä työpaikalle tänään.

Meikäläistä ihmetyttää kovin, miten joku voikin vielä unohtaa olevansa raskaana! Mulla on NIIIIN iso rantapallo tossa edessä, että ihan hirvittää, millaisiin mittoihin tässä ennen tammikuun loppua vielä päästäänkään. Aika usein olo on jo tukala, etenkin, kun alapään kivut eivät ollenkaan tunnu hellittävän. Viikonloppuna oli taas aika paha, kun käytiin anoppilassa kylässä, joten istumista riitti. Onneksi töissä tulee seisottua paljon, niin ei pääse paikat kovin kipeiksi viikolla. Lisäks mun selkä väsyy ihan hulluna, eli kovin pitkään ei kärsi esim. tälleen koneen ääressä istuskella tai kävellä.

Viime tai toissa viikolla tuli ekaa kertaa sellainen olo, että voisin jo luopua masustani ja vaihtaa sen tuhisevaan sylinyyttiin. Kiersin taskukokoisen kaverini kanssa vaatekaupoissa, ja iski melkein paniikki et mahdunko koskaan enää normaalikokoisiin vaatteisiin. Mulla kun tuo normaalipainossa pysyminen tuntuu vaativan jatkuvaa tietoista syömisen ja liikunnan oikean suhteen tarkkailua. Ja nythän olo alkaa olla jo perin norsumainen (lyllerrystä, ähkimistä ja törmäilyä) muutenkin, plus että painoa on tullut ihan tarpeettoman paljon lisää. Vaatii taas paljon työtä ja itsekuria et pääsen takaisin entisiin mittoihini. Huoh. Tälle tilanteelle vaan on hirmu hankalaa tehdä mitään kovin radikaalia ennen vaavin syntymää. Vaikka herkkulakon voisin kyllä aloittaa tältä istumalta.

Jep. Nyt lähden siivoamaan vessaa, että ehdin vielä neuvolaankin. Ja iltapäivällä olis kampaaja... ja ne kokeetkin on edelleen korjaamatta.

Mukavaa viikkoa kaikille ja hyviä vointeja!

:) SolAngel & Rontti 29+4

Vierailija
4/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kertoa, miten täydellisesti mun isyyspakkausyllätys onnistui! Mies oli lahjastaan ihan otettu; se suorastaan liikuttui. Ja minä siinä sivussa myös. Oikeastaan koko eilinen menikin elämän ihmeitä ja yllätyksiä taivastellessa - kukapa olisi uskonut vielä vuosi sitten, missä tilanteessa nyt ollaan, että molempien unelmat ovat joko toteutuneet tai toteutumassa. Viime vuonna tähän aikaan me siis vasta treffailtiin.

:) SA

Vierailija
5/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä alkaa lisäämään;

Toki mä muistan ja tiedän olevani raskaana :)

Esikko on 1v5kk ja todella vilkas pojanviikari, joten siksi pääsee välillä kokonaan unohtumaan, että meille tulee vauva. Kun en kertakaikkiaan ehdi päivän aikana ajatella koko vauva-asiaa.

Esikoisen odotus oli niin erilaista. Sai ja pystyi rauhassa keskittymään vauvan odotukseen. Oikein haikeana sitä muistelen... sniif.

Nyt olenkin miehelle sanonut, että välillä on oikein syyllinen olo, kun ei muista koko vauvaa. Epäreilua tulokkaalle! Ja tää armas on kyllä aivan yhtä toivottu, kuin esikkokin oli aikanaan! Ei vaan ole aikaa samalla lailla keskittyä odotukseen kuin ekalla kertaa.

Eli kannattaa nauttia täysin rinnoin esikoisen odotuksesta! Se on todella ainutlaatuinen kokemus :)

Toukoaarre

Vierailija
6/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa nauttia!! Minäkin nautin raskaudestani, kuin ensisynnyttäjä. Esikoisen syntymästä on nimittäin 9 vuotta :-). Neuvolassa sanottiinkin,että mua kohdellaan kun ensisynnyttäjänä....vaikkakaan olo ei sellainen ole...

Mami

Vierailija
7/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taitaa tulla niin kiirus viikko, et voi palstailut jäädä tähän päivään, kääk! No, toisaalta kiva, et on niin paljon tekemistä tiedossa, ettei jouda netissä koko aikaa roikkuun...

Hiuksista puhetta; musta tuntuu et mun hiukset aivan kukoistaa nyt raskauden aikana. Ne on kyllä olleet ennenkin hyväkuntoiset, mutta nyt vielä paremmassa =) Samoin iho on pysynyt tosi hyvässä kunnossa, kun jotkut ovat kertoneet, et heillä puolestaan iho " kukoistaa" vai pitäiskö sanoa kukkii...

Liikelaskennasta, mulle th sanoi, et sitä tarvii tehdä vain jos huolestuu, että kohdussa on kovin hiljaista tms. Eli jos tietää vaavin temmeltävän masussa, niin ei tarvi mitään laskentoja harrastaa. Näin minä ymmärsin...

Lähdenpä tästä käveleskeleen tuohon lähikauppaan, kun jääkaappi ammottaa tyhjyyttään viikonlopun jäljiltä =)

-kitiki 31+2-

Vierailija
8/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänä aamuna jaksoi vastustaa. Tyttölle tulee perjantaina 2 vuotta täyteen, ja uhma on alkanut. Tänään hän ensimmäistä kertaa päätti, että kotona on mukavempaa kuin hoidossa. Huutoa kesti aamupukemisesta automatka (10 km) vielä hoitajalle asti, jossa hoitajakin ihmetteli, mikä nyt on kun tyttö kiukuttelee. Kyynelsilmissä riisuin tyttöä, kun olin ihan puhki kun päästiin perille. Onneksi rauhoittui varttitunnin jälkeen, eikä tarvinnut jättää huutavaa tyttöä hoitoon. Kait viikonloppuna oli sen verran mukavaa isänsä kanssa.

Hirvittääkin, että millaiseksi uhma muuttuu lapsen synnyttyä. Isäntä saa tulla kotiin kurkistellen ovenvälistä, että mikä on tänään päivän tilanne. Nyt työnteko tuntuu kamalan rasittavalta, vaikka vielä 5 täyttä työviikkoa edessä. Lomia on pitämättä 4 viikkoa, mutta pomo meinas että pidän ne vasta äitiyslomanpäälle, kun tilanne on nyt töissä hieman erikoinen. Eli ei muuta kuin virkeänä puurtamaan.

viikot 29+5

Vierailija
9/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa uuden viikon alkua kaikille. Viikonloppu oli ja meni. Mies oli pe-la risteilyllä ja eilen töissä eli melko hiljaisesti meni viikonloppu. Nousin eilen aamulla tekemään ukolle kuitenkin mehevän aamupalan ennen töihin menoa ja poikakin heräsi antamaan isukille tekemänsä kortin ja päiväkodin tätien tekemän lahjan (keksejä). Illalla vierailtiin vielä anoppilassa vaarilla.

Tänään vein pojan hoitoon ja köröttelin neuvolaan. Hb oli 137!! En siis ole edes rautakuurilla. No, hyvä näin. Paineetkin oli mitä mainioimmat. Ummetus on vallannut mut kokonaan, joten kävin jo eilen hakeassa apteekista apua. Vielä ei ole helpottanut, mutta toivon mukaan piakkoin, ettei halkea. Painoa oli tullut 450g/vko (tätä rataa menty jonkin aikaa), mutta sf-mitta oli kasvanut vain hitusen ja siten pudonnut alas käyrältä. Oli nyt 26, kun esikoiselta oli näillä viikoilla 28 ja hän oli syntyessään alle kolmikiloinen. Kohtu myös supisteli jo pelkästä makuulle menosta eli sain ensi viikolle ajan lekurille. Tarkistetaan tilanne. Siivoukset ym. on myös nyt pannassa eli hissukseen täytyy kuulemma ottaa. Joo, niin aina. Sitä muistaa aina hetken aikaa ja sit tulee pakon omainen tarve häärätä jotakin. Niin juu ja tulokas on ilmeisesti perätilassa. Toivottavasti vekara ymmärtää oman parhaansa ja ymmärtää kääntyä ennen h-hetkeä ;) . Neuvolan täti sanoi, että täällä päin on sektoitu paljon perätilavaaveja tänä vuonna. Mistä sitten johtunee?

Jaa, täytyypä tästä lähteä hakemaan poika hoidosta. Hän pörhälsi aamulla kaverinsa luokse niin tohkeissaan leikkimään, ettei edes heihei:tä ehtinyt sanoa.

hassun hauskaa päivää säästä huolimatta (täällä nääs sataa)

T. KS16 rv 30+3

Vierailija
10/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

En ole aikasemmin työ ja opiskelu kiireiltä ehtinyt kirjotella, ainoastaan lueskella muiden viestejä. Nyt sairaslomalla on sitäkin enemmän aikaa joten ajattelin piristää itseäni muiden muassa :)

Lepolomalle pistivät töistä ja koulusta tuossa viime viikolla, toisaalta ihan hyvä työpäivät tuntu jo tosi pitkiltä eikä millään ois jaksanu 8 tuntia siellä istua. Koulu on loppusuoralla ja siihen tämä lomailu ei nyt oikein hyvin vaikuta. Mutta massun ehdoilla mennään, toivottavasti ei nyt ihan loppuun asti tarvii makuuttaa itseään.

Viikon jatkoja

RV 31+1

Vierailija
11/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut viime keskiviikosta lähtien sairaslomalla ja tänään muuten vapaalla, kauhistuttaa miten sitä huomenna jaksaa töihin lähteä. Herätys kuudelta aamulla ei oikein houkuttele, nyt kotona ollessani kun olen nukkunut yhdeksään tai kymmeneen ja se tuntuisi hyvältä unimäärältä! Ja yöpuulle menen viimeistään kymmeneltä. Tämä mamma kaipaa siis kellonympäriunia, vaikka hb:n on ihan mallillaan, eli ei väsymys siitä johdu. No, onneksi työaamuja ei laskujeni mukaan ole enää kuin 15.

Oletteko te muut huomanneet jotenkin muuttuneenne hajamielisiksi tai ylettömön herkiksi? Mä olen alkanut puuhailla välillä ihan sekavia, esim. laitan tyhjiä astioita jääkaappiin ja ruokaa astiakaappiin. Viimeisin juttu oli, että aloitin reippaana yks aamu tekemään hyvää kiusausta jo hyvissä ajoin, että mies voi tulla kotiin lounaalle. No, huomasin sitten, että en ollut laittanut uunia päälle ja soitin miehelle melkein itku kurkussa, että ei täällä ole lounasaikaan ruokaa, kun olen " hauduttanut" ruokaa toista tuntia kylmässä uunissa... Hän kiltisti venytti sitten ruokatuntinsa iltapäivän puolelle, mutta miten mua harmitti! Ja näin pikkujuttu, en minä normaalisti tällasesta hätkähdä! Muutenkin on jotenkin tunteet pinnassa, itken ja nauran välillä kuin heikkopäinen.

Meillä on iltapäivällä neuvola ja illalla perhevalmennuksessa aiheena imetys. Tulen varmaan huomenna kertoilemaan kuulumiset. Kiva kuulla taas tyypin sykkeet ja oman mahan muhkeat mitat.

Ai niin, kerronpa vielä, että näin viime yönä ihanaa vauvaunta. Meillä oli upouusissa hienoissa vaunuissamme pikkuinen nauravainen tyttö! Hän hymyili ja keikisteli ja oli niin pieni, että " valui" aina jonnekin vaunun pussin ja peitteiden alle näkymättömiin. Ja kun minä hänet sieltä kaivelin näkyviin, niin palkintona oli hurmaava hymy!

Voikaahan paksusti!

t@mmikuinen ja tyyppi 30+5

Vierailija
12/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisipa asia niin ettei maha olisi tiellä...Itse en ole mahtunut normaaleihin vaatteisiin enää aikoihin. Joutuu jopa joskus käymään isännän vaatekaapilla! Painoakin on tullut ihan kiitettävästi, muttei vielä huolestuttavasti. Eilen ihan ajattelin, et olisipa tämä maha jo pois tieltä, kun hyvä että saan kengät itse ähellettyä jalkaan ja pihahommien tekeminen oli suurta tuskaa.

Kiva piristysruiske tähän päivään, kun löysin täältä vertaistani seuraa. Olen nimittäin aika uusi täällä, kun vasta nyt saatiin hankittua kotiin kone!!

Tänään on ollut aika kurja olo, liekö vatsatauti tulossa. On sellanen vellova olo koko ajan ja mikään ruoka ei maistu. Tai sitten on niin heikko hemoglobiini, että se johtuu siitä. Miulla on aina ollut ihan todella hyvä hemoglobiini. Vielä kuukausi sitten se oli 163 ja nyt viikko sitten neuvolatarkastuksessa enää vähän päälle sata...Sain rautakuurin, mutta miusta tuntuu et joudun vaihtamaan lääkkeitä. Vatsa on koko ajan ihan sekasin ja on välillä sellanen paha olo. Onkos teillä kenelläkään käynyt näin?? Kasvotkin on valkonen kuin lakana, ihan ihmeellistä kun ei ole koskaan ollut arvot näin huonot, vaikka olen kärsinytkin kroonisesta angiinasta ja on tullut sairasteltua ihan riittämiin.

Aika moni on maininnut siitä isyyspakkauksesta...Tarkotatteko mahdollisesti sitä, mihin tulee se " isukki-paita" ja ym?? Näin vaan sellasen ilmotuksen sairaalan seinällä... Itse en välttämättä enää raaski tilata, kun kävin valokuvaamossa otattamassa masukuvia. Suosittelen!! Niistä jää todella kiva muisto. Ajattelin antaa sen isännälle joululahjaksi, jos vain pystyn pitämään sen salassa. Se on sellanen taulu, mihin laitettiin uä- kuva himmennettynä taustakuvaksi ja sit siinä on sommiteltuna päällä kuusi kuvaa, missä miulla on vaatteet päällä tai ilman. On kyllä ollut hintansa väärti ja meillä kotona ei ainakaan tule kamalan usein kaivettua kameraa esille, niin siinäkin mielessä... Ihan harmittaa miten vähän on tullut(hinta about 200 euroa) otettua kuvia nyt raskaana ollessa... Muutekseen todella hyvä lahjavinkki, ja varmasti saa puolison liikuttuneeksi!!

Muutekseen, tiedättekö milloin äitiyspäivärahan ensimmäinen erä yleensä maksetaan?! Kuulin jostakin huhua, että vasta päivää ennen laskettua aikaa... Apua!! Joulukuu ilman rahaa ja lahjatkin pitäisi ostaa. Pitää vissiin viedä vaatteita kirpparille, jotta saisin edes lahjat hankittua, kun veronpalautustakin tuli niin mitätön summa.

Oletteko jo saaneet äitiyspakkaukset?? Mie tässä omaa odottelen ja olen kuullut aika ristiriitaisia kommentteja. Kävin ostamassa ihan uuden toppapuvun meidän vaaville, kun en halua sitä siihen pakkauksen telttaan pukea. Oli aika hinnakas, kun ajattelee miten vähän siinä on kangasta...Olisin itselleni saanut talvitakin samalla hinnalla. Ja käytetyt ovat usein aika kulahtaneita ja jo aika ohueksi menneitä...

Onko teistä muuten ketään tammi-mammoista, jotka on Etelä-Karjalan suunnalta??

Nyt varmaan täytyy käydä vällyjen väliin, on vähän heikko olo...

Millon muuten ajattelitte jäädä äitiyslomalle?? Minä ajattelin suoda itselleni tämän ihanuuden parin viikon kuluttua. Seisomatyö on tullut vähän liiankin raskaaksi ja istuvilleni en osaa töitä tehdä.

Hanna rv tasan 30.

Vierailija
13/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissan!

Itelläni oli ihan sama ongelma rautalääkkeen kanssa, neuvolassa neuvoivat kokeilemaan rauta" mehua" jota saa ainakin luontaistuotekaupoista nimi on saksalainen jotain Kräuterbrutsaft tai sinne päin. Meikäläisellä ainakin tehosi maha ei enää ollu sekasin ja hb pysy korkeella.

Vierailija
14/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanna kirjoitti äsken:

" Millon muuten ajattelitte jäädä äitiyslomalle?? Minä ajattelin suoda itselleni tämän ihanuuden parin viikon kuluttua. Seisomatyö on tullut vähän liiankin raskaaksi ja istuvilleni en osaa töitä tehdä."

Heh, kuten aikaisemmin kirjoitin vielä itsellä viisi työviikkoa jäljellä. Vaikka väsymys painaa neuvolatäti ilmoitti, että kun ei supistelut ole kerta muuttaneet kohdunkaulan tilannetta, ei sairaslomalle ole syytä jäädä. Mites muualla, onko kukaan jäänyt sairaslomalle pelkän väsymyksen vuoksi, kun tuntuu ettei voimat enää riitä työn ja esikoisen kanssa.

Ensikertalainen 29+risat

Vierailija
15/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan tulipas sitä eilen syötyä kakkua,kolmessa eripaikassa,kauheeta pitää nyt muutama päivä näykkiä salaattia,to on nimittäin neuvola,ei kehtaa mennä puntarille.Eilen mietin illalla samaa mitä muutama muukin elí ei meinaa välillä muistaa olevansa raskaana...tai siis kyllä mä muistan ,mut nyt on sellanen hyvä olo oikeestaan ensimmäisen kerran koko raskauden..tiedostan mahani jne..mut mieli on kirkas vaikka hajamielinen olenkin.....just,en saa sanottua mitä tarkoitan.. ;) Mulla on ollut kauhee siivousvimma ollut ainakin viikon.Hulluna oon kaikkia kaappeja putsaillut ja järkkäillyt tavaroita..tämä lienee sitä pesänteko viettiä tai jottain..en tiä,mutta kokoajan pitäis muka touhuta..vaikka virtaa riittää niin päiväunet maistuu...tai päivisin käväsen unessa jotain 10-15min ja sit taas jaksaa..Kaveri toi hirveen läjän vauvan vaatteita,ei tartte nyt ensimmäiseen vuoteen kyllä mitään ostaan.On niin hyvä kuntoisia et on melkein kuin uusia..hyvä niin..vielä on kyllä muut tavarat ostamatta..sänky,vaunut,turvakaukalo jne..vaan pitää joku päivä ryhdistäytyä ja lähtä kaupunkiin " asti" .Omaan masuun ei kait mitään uutta..kuten olen aiemmin kertoillut niin potkut ovat muuttuneet vähän enempi sellaisiksi muljahteluiksi,tai en tiä..voi olla et masu on hieman laskeutunut ,tai sit ei ;) kivoja nää omat arviot..vähän aikaa kun yksin pähkäilee niin senttikin näyttää metriltä...jotta näin ;)

ILOISTA VIIKONALKUA KAIKILLE!

Lettis73 32+3

Vierailija
16/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen Etelä-Karjalasta, itse asiassa Lappeenrannasta.

LA on 11.1.

Mami

Vierailija
17/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahanz, onpas taas niin `lovely´ päivä että!!Sataa,sataa ja on pimeetä!!huoh!

Loma loppu ja työviikkoja edessä 5, jos siis liitoskivut mene överiksi, kuten tässä on jo viitteitä ollut. Mut kassellaan.

Yöt on tosiaan muuttunut levottomiksi ja kroppa on kipeenä, tyynyjä tueksi tarvitaan. Sitten vielä ne yöpisu juoksut päälle, niin johan väsyttää. Hemppa mulla 121..vähän laskenut. Syön 2kpl Multitabs plussaa nyt, kun ennen otin vain yhden per pvä.

Jos vain aurinko paistas mä luultavasti olisin sata kertaa elinvoimaisempi, kuin mitä nyt olen. Auringon lapsi!

Maha on jätti ja kiloja tullut ihan liikaa!!Kyllä mä sitä väliin meinaan aina murehtia. Mut otan itseäni niskasta kiinni heti helmikuussa ja toivoen ei karmeet pakkaset, että pääsee kunnon vaunulenkeille ja rasvaa polttamaan sekä kuntoaan nostamaan. Nykyään mulla on herkkupäivä monesti päivässä..prkl!Kai sitä pitää hakeutua hypnoosi asiantuntijalle, että saisi ton makeanhimon nujerrettua! : /

No joo...maanantait on muutenkin suolesta.....

:) Meeris 30+2

Vierailija
18/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun lähistöltäkin löytyi joku kaltaiseni...Itse olen Imtralta. Onko teille tulossa myös esikoinen?? Eihän sitä tiedä vaikka oltaisiin samann aikaan synnärillä. =)

Hanna

Vierailija
19/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulikin pieni kirjoitushäiriö... siis Imatralta!!

Vierailija
20/27 |
14.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olekaan tänne ennen kirjotellut, mutta kertahan se on ensimmäinenkin. =) Sateisena alkoi täällä meillä päin tämä maanantai. Uni vaikeuksia on ollut minullakin ihan liiankin kanssa. Tuntuu ettei missään asennossa voi olla ja aina johonkin kohtaan sattuu. Viime päivinä tää meidän " ipana" on ollu vielä niin vilkaskin ettei senkään takia ole pahemmin nukuttanut. Se nyt on tietysti ihan vaan hyvä asia että vaavi jaksaa touhuta, mutta välillä olis kiva nukkua vaikka 4 tuntia putkeen.

Yöllä kun yksin valvoo niin mielessä pyörii tuhat ja yksi asiaa. Suurimpana ehkä synnytyspelko joka minulla tuntuu vaan lisääntyvän koko ajan. Olisko muilla samanlaisia ongelmia? En oikein tiedä mikä siinä niin pelottaa. Kipu sinänsä ei niinkään, mutta jotenkin sitä kai pelkää lapsen puolesta. Täällä meillä kun ei ultraankaan pääse kuin sen yhden ainoan kerran... =(

Olis kiva jos löytyis muista saman asian kanssa painiskelevia...

rv 29+4