Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eka lapsi painoi syntyessään lähes 5kg,onko riskinä että toinenkin painaa saman?

Vierailija
28.01.2012 |

Kaiken lisäksi raskaus meni yli 2 viikkoa lasketun ajan yli,ihmettelin jo silloin miksei sitä aiemmin käynnistetty vaikka painoarviotkin olivat aikamoisia..

Hieman pelottaa nyt tämän toisen kanssa että miten käy,en "jäänyt kiinni" raskausdiabeteksesta ekan kohdalla mutta itse silloin epäilin jos mulla se kuitenkin oli.Tuonne sokerirasitukseen tietty nyt joudun ja hyvä niin,olen kyllä nyt karsinut hiilareita muutenkin aika paljon(syön siis kyllä kasviksia,ruisleipää ja marjoja jne)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko vauva painoi, menikö synnytys hyvin?

Vierailija
2/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytys meni sinänsä hyvin enkä mitenkään revennyt tms,ponnistusvaihe oli vähän haastava lapsen hartioiden suhteen..ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneekö yli lasketun ajan? Onko raskausdiabetestä? Ei se automaattisesti tarkoita isompaa vauvaa mitä ensimmäinen on. Mulla ensimmäinen meni kaksi viikkoa yli lasketun ajan ja oli puoli kiloa isompi kuin toinen, joka syntyi pari päivää lasketun ajan jälkeen.

Vierailija
4/4 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kätilöt vetivät reisistäni niin paljon kuin kykenivät ja siksi en pystynyt edes kävelemään moneen päivään,se oli joku tietty asento tms kyllä ne sen nimenkin silloin kertoi mutten muista.ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän