Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis täh, mitäs eksä meinaa tällä viestittelyllä??

Vierailija
28.01.2012 |

Onko se oikeesti mustasukkanen tai jotain? Ollaan erottu melkei KAKSI vuotta sitten ja sillä on uus nainen.

Eksä laitto yöllä (ilm. kännissä), että "Kyllä tuo Jorma laulaa hyvin :)"

Ite vastasin vaan "jaa" ja siihen että "nii :)"

Kohta tuli, että "voinko mä tulla sun luo yöks jos tilanne menee yöllä pahaks?"

Siihen laitoin, että "Hahaha, taitaa olla taas kunto kohillaan"

Vastaus: "Kyllä" ja kohta taas että "Joo... Tais se Jorma muuten ajaa mua sillon vastaan, ku viimeksi laitoin sulle viestiä. Siinä keskustassa :) Ihan vaan aattelin" (Siis siellä missä mä asun.)

En enää jaksanut vastata mitään, ja nyt sitten tuli pari viestiä:

"Joo-o. Vaikuttaa hyvältä :) pirjo oli lukenut nämä viestit :)" ja

"Anteeksi... siitä Jormasta. Olen vissiin vähän mustasukkanen susta."

Noihin vastasin vaan, että "juu-u" ja sit tulee, että

"Nii... Voisinko tulla tänään käymään? Vai nussitsä sitä Jormaa tänään? Jossain vaiheessa kun selviän... Tai sit otan taksin :)"

Mulla alko jo mennä hermo ja vastasin, että

"täh?? Lasta voit tulla kattomaan jos osaat olla asiallisesti." ja "mitäs jos vaan nukkusit sen humalan pois".

Ilmeisesti vetäs herneen nenään, kun vastas, että "no en ole enää humalassa. joo tulen vaikka joku päivä. jos kerkeen"

Siis mitvit?? Eksä on nähnyt kun KERRAN olen puhunut ton Jorman kanssa, eikä meillä tosiaan ole mitään! Silloinkin näki, että ei tosiaan puhuttu ku viis sekuntia (ollaan oltu samalla luokalla) ja että ihan eri porukoissa oltiin. Onko se vinksahtanu päästä?? Se on kerran aikasemminkin kertonu että sitä vastaan ajo täälläpäin yks mies, jota tapailin lyhyen aikaa. Ja en millään usko, että olisi oikeasti ajanut! Kuulostaa sekavalta, mutta jotenkin mun korvaan särähtää tommonen juttujen keksiminen, en ois uskonut tuosta miehestä. Tietty se ois ollu pillu vailla tänäänkin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi sekavaa tekstiä

Vierailija
2/5 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni joskus viesteili kanssa kännipäissään. En vastannut niihin mitään. Enkä tollasiin viesteihin exiltä muutenkaan. Miksi vastaisinkaan.

Miksi sinä vastasit jos ei muka kiinnosta? Lietsot jotain yhteistä tunnetta ihan selvästi. hah

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni joskus viesteili kanssa kännipäissään. En vastannut niihin mitään. Enkä tollasiin viesteihin exiltä muutenkaan. Miksi vastaisinkaan.

Miksi sinä vastasit jos ei muka kiinnosta? Lietsot jotain yhteistä tunnetta ihan selvästi. hah

ap

Vierailija
4/5 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinnostunu niin mitäs eksä sitten on? Se kuitenkin aloitti ja jatkoi vaikka vastasin "vaan" tyyliin jaa, joo, juu.

Miks se mun pillua haluaa, se tietää että sitä ei helposti saa.

ap

Vierailija
5/5 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehessä EI VOI olla vikaa.

ap sinuna kyllä jättäisin jatkossakin viestit jaa ja joo tyyliin. Et ainakaan anna niillä olettaa mitään. Siis jos et tosiaan itse halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kahdeksan