Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla taitaa sitten olla jokin sairaus :( Laihdun jatkuvasti.

Vierailija
28.01.2012 |

Ajattelin, että 50 kilosta 45:een laihtuminen oli epämääräisten syömistapojeni syytä. Olen 157 cm pitkä, joten en nyt ihan kuolemankielissä, mutta silti... Olen muuten ihan hyvävointinen! Mutta sitten päätin ottaa kahden viikon spurtin ruokailun kanssa. Eli lämmintä ruokaa joka päivä, enkä ole säästellyt makeissakaan. Olen tarkasti syönyt aamupalan ja iltapalankin. Päätin olla punnitsematta itseäni tuohon kahteen viikkoon. No tänä aamuna sitten uskaltauduin ja paino oli vielä pudonnut puoli kiloa. Ilmeisesti on aika mennä lääkäriin? Vai yritänkö vielä pari viikkoa lisää kunnon ruokailuilla?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nyt kun syöt kunnolla aineenvaihduntakin on lähtenyt paremmin käyntiin ja laihdut vielä. aiemmin olet syönyt huonosti ja elimistö jarrutellut pitkään säästöliekillä yrittäen ylläpitää normipainoa, mutta sitten lähtenyt laskemaan kun ei ole enää mistä ottaa. onko elämässäsi muutoin tapahtunut jotain muutoksia, stressi tai muuta? liikutko miten paljon, pitäisikö sinun alkaa tehdä lihaskuntotreenejä, liikkua lisää jotta ruokahalu kasvaa kunnolla ja syödä sen mukaisesti.

sinuna kyllä kävisin myös lääkärillä jos paino vain jatkaa runsaasta syömisestä huolimatta laskuaan

Vierailija
2/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos esim. on kilpirauhasen liikatoiminta, niin koko elimistö menee ylikierroksilla: pulssi korkea, vatsa löysä ja nopea, yliaktiivinen olo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en liho millään. 175 cm/54 kg.

Vierailija
4/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä lihoaa, jos syö oikeasti enemmän kuin kuluttaa.

Sitä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi tuo on kaikille ihan käypä selitys, että "en liho vaikka syön mitä", mutta auta armiasta sitä raukkaa, joka erehtyy sanomaan, että lihoaa, vaikkei edes syö paljoa, heti saa täyslaidallisen paskamyrskyä niskaansa.

Vierailija
5/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäsi parka jo vaikka mitä tautia...Syy oli kuitenki lapamato jonka oli saanut koiraltaan.Hoitui nopeasti lääkkeillä.

Vierailija
6/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Men lääkäriin.

Vierailija
7/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin normaaliaterioiden lisäksi syödä vaikka suklaakonvehtirasian päivittäin eikä lisäkiloja tule :)

Kyllä sitä lihoaa, jos syö oikeasti enemmän kuin kuluttaa.

Sitä en ole ikinä ymmärtänyt, miksi tuo on kaikille ihan käypä selitys, että "en liho vaikka syön mitä", mutta auta armiasta sitä raukkaa, joka erehtyy sanomaan, että lihoaa, vaikkei edes syö paljoa, heti saa täyslaidallisen paskamyrskyä niskaansa.

Vierailija
8/8 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

parikymppisenä, eikä kiloja tullut. Vedin suklaalevyn päivässä.

Sitten 20-30 - vuotiaana pystyin syömään suklaalevyn viikossa, ennenkuin se alkoi pitkällä aikavälilä kertymään vyötärölle.

35-v jälkeen aineenvaihdunta muuttui.

Minulla on tuttu, joka on 180 cm pitkä ja 45 v, tosi hoikka. ja joka syö enemmän kuin hänen 195 cm pitkä miehensä. Hänen vuokseen perhe käy aina seisovissa pöydissä, jotta äiti saa syödäkseen :-)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi