Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehen käyttäytymisestä.

Vierailija
28.01.2012 |

Olin siis kutsunut miehen luokseni ja aikalailla selvästi vihjannut, että voitais harrastaa seksiä. (Jep, kuulostaa aika pahalta, mutta olin kiimanen). Niinpä mies sitten tuli tänne ja vaikutti aika rennolta, toisin ku minä, joka koin tilanteen jotenkin aika hassuksi, kun oli niin selvää et tää tapaaminen johtais seksiin (vaikka olinkin sen alotteen tekijä). No päästiin sitten makkariin ja ennen ku mitään kerkesi tapahtua, mies sano, että sen pitää mennä ja suurin piirtein juoksi asunnosta pois.

Kysymys kuuluukin: mikä vois selittää miehen käytöstä?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sille tuli semmonen instant -kakkahätä ja arvasi ett kohta rytisee ja paukkuu, eikä kehdannut sun vessaan sitä laskea?

Vierailija
2/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. :D Eipä tullu tota mieleen...

No, lisänä vois sanoa, et mies kyseli mun mielestä vähän hassuja, esim. et millon viimeks harrastin seksiä jne. ja et en kai mä oo neitsyt. Ollaan molemmat vielä aika nuoria, mut ei siis mitään teinejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaan, että jos se oli vaikka varattu ja ei ollut kertonut sitä. Ekaa kertaa vieraissa ja viime hetkellä tajusi ett on tekemässä jotain typerää ja siksi häipyi.

Vierailija
4/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. :D Eipä tullu tota mieleen...

No, lisänä vois sanoa, et mies kyseli mun mielestä vähän hassuja, esim. et millon viimeks harrastin seksiä jne. ja et en kai mä oo neitsyt. Ollaan molemmat vielä aika nuoria, mut ei siis mitään teinejä.

Vierailija
5/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten en usko että on varattu. Mutta mistäs sitä koskaan tietää...

Vierailija
6/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se olikin kokematon? Jos kerta kyseli sulta, että ootko sinä neitsyt. Ja sit sille iski ramppikuume kun tajusi että olet häntä kokemattomampi?

Jos pelkäsi esim ettei saa erektiota, tms?

Vierailija
7/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkäsi että sinä olet häntä KOKENEEMPI.

---edellisen kirjoittaja

Vierailija
8/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos se on vielä neitsyt. Mut mulle ei tullu toi mieleenkään, koska on hyvännäkönen ja ihan sellanen menevä tyyppi (mut eihän sitä koskaan tiiä), jota ei heti aattelis neitsyeks. Jotenki vaan sit hämmennyin siitä tilanteesta ja otin vähän itteeni, mut ymmärrän toki, jos asian laita on niin. Voih, vähän jopa säälittää tää mies. (Koska mun puolelta tää ei todellakaan ollu mikään hirveen romanttinen juttu...)

Vierailija
9/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sä vastasit niihin hänen kyselyihinsä? Jos se säikähti jotain mitä sanoit? Olitko esim harrastanut seksiä jonkun toisen kanssa just pari pv sitten ja hän sai sen skenaarion päähänsä ja siksi jäätyi. tms?

Vierailija
10/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kysy että miten kauan on mun viime kerrasta niin vastasin et liian kauan tai tarpeeks kauan, mut et kuitenkin tuli selväks et siitä on jo (mun mittapuun mukaan) kauan. (Todellisuudessa puol vuotta).

Toinen oli, et en kai mä oo neitsyt, johon vastasin et en ja et en kai mä tällasta tilannetta valitsis mun ekaks kerraks (okei, oma eka kerta ei ollu kyl mikään hirveen erikoinen...) Tää on voinu hyvinkin säikäyttää sen tai saaha järkiinsä, miten sen nyt aattelee. Mut kuitenkin ton kommentin jälkeen se viihty mun luona aika pitkän tovin.

Vierailija
11/11 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kysy että miten kauan on mun viime kerrasta niin vastasin et liian kauan tai tarpeeks kauan, mut et kuitenkin tuli selväks et siitä on jo (mun mittapuun mukaan) kauan. (Todellisuudessa puol vuotta).

Toinen oli, et en kai mä oo neitsyt, johon vastasin et en ja et en kai mä tällasta tilannetta valitsis mun ekaks kerraks (okei, oma eka kerta ei ollu kyl mikään hirveen erikoinen...) Tää on voinu hyvinkin säikäyttää sen tai saaha järkiinsä, miten sen nyt aattelee. Mut kuitenkin ton kommentin jälkeen se viihty mun luona aika pitkän tovin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä