Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen laihduttanut 30 kiloa Dents-pastilleilla!!!

Vierailija
27.01.2012 |

Pistävät aineenvaihdunnan toimimaan. Ilmeisesti xylitoli pistää mahan toimimaan ja kun syön samalla tavalla kuin aina ennenkin, minun ei ole tarvinnut luopua mistään. Jaksan paljon paremmin, mies on aina kimpussani ja elämä on mahtavaa.

Nyt kun alan olemaan ehkä jo liiankin hoikka, kysynkin teiltä, että onkohan tässä jotain vaarallista, että maha on aina vähän ruikulilla?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olet koko ajan ripulilla, ravintoaineet eivät ehdi oikein imeytyä... muuten tuo kuullostaa kadehdittavalta ;-)

Ja voitko oikeasti elää lopun ikääsi noin. Opettele syömään oikein ja liikkumaan, joten tarvitset niitä Dentsejä ehkä vähän vähemmän.

Vierailija
2/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus olen vetänyt paljon vahingossa jotain sokerittomia pastilleja, ja piereskellyt niin, että kuvittelen työhuoneenikin haisevan metrien päähän p*skalta. Toki ne pistää myös kakan ruikulille.

Aina kun joku on tullut työhuoneeseeni, olen aina ollut tosi nolona, että varmaan haisee tukevasti kakalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota pitääkin kokeilla. Ja mitä se pikku ruikulilla oleminen haittaa, eipä tarvi pinnistellä pöntöllä! Go, girl, go!!!!

Vierailija
4/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei se ainainen ruikuli suolelle tee hyvää. Rasittaa ja haavauttaa. Voi aiheuttaa suolistotulehduksia yms. Eivät ole mitään kivoja ja vaativat usein saairalahoidon.

Ja toinen huoli toki on se että ehtiikö syömäsi ravinteet imeytymään.

Vierailija
5/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Outoa... Nimittäin ei mulla vaan toimi juttu noin: maha on aina sekaisin, mutta en siltikään laihdu. Noissa makeutusaineellisissa karkeissahan tosiaan on ihan hulluna kuitua... Jossain pussissa lukeekin että "nauti kohtuudella". Kerran meinaan vedin niitä pusseja puolitoista ja sen huomas :D

Vierailija
6/9 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pastillit ketään laihduta, mikäli et ole selvästi vähentänyt energiansaantiasi. Sinulla saattaa olla vakava sairaus.

Vierailija
7/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkien tuotteiden mitkä on makeutettu keinotekoisin makeutusainein.

Vierailija
8/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

löysällä, siihen se teho perustuu.

ap

Vierailija
9/9 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on yhdessä pastillissa n.40kcal!! Yhdessä!

Joten en usko ap:ta. Vaikka kakkaisi kaiken niin en silti, liikaa kaloreita tuohon hommaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi