Lapsia lisää?
Onko täällä tilannetta naisella, jonka mies haluaa toista lasta, mutta itse et halua kuin yhden?
Miehelläni paljon sisarruksia. Minä itse olen ainut, enkä koskaan "kärsinyt" siitä. Olen onnellinen, että meillä on yksi terve lapsi. Miksi pitäisi haluta lisää?
Kommentit (3)
Näinhän se on. Olen miettinyt siltäkin kannalta- miltä miehestä tuntuu.
Itse ajattelen, että pystyn antamaan enemmän yhdelle kuink kahdelle. Esimerkiksi ihan vain omaa aikaani.
Tiedän että ajattelen myös hyvin itsekkäästi. Haluan, että minulla on omaa aikaa. Eikä tarvitse olla joka ilta lapsia kuskaamassa harrastuksiin ym. Jos vain yksi niin huomattavasti vähemmän aikaa vie minulta...
Joskus myös mietin sitä, että jos tekisimme toisen lapsen pystynkö rakastamaan häntä samalla tavalla kuin ensimmäistä? :o
Tottakai sisarruksista olisi seuraa toisille ja varmasti paljon hyvää muutakin. mutta, mutta...
Valitettavasti näissä tilanteissa se, joka ei halua, "voittaa" tilanteen. Miehellesi tuo tosin on harmi, hän kun varmaan tuntee jäävänsä jotain vaille. Oletko pohtinut toista lasta? Miksi olet ehdottomasti sitä vastaan?
terv. eräs joka vielä vuosi sitten sanoi, ettei ikinä halua lapsia ja nyt kuumeilee