Onkohan Jennin "miniä" avautunut täällä anopistaan?
Tiedä vaikka Saulin pojan vaimo olisi täällä palstalla joskus valittanut anoppi-Jennistä. Ovatkohan paljoa edes tekemisissä? Onkohan lapset usein mummolassa hoidossa?
Varmasti kiero tilanne kun anoppi on nuorempi kuin miniänsä ja mummokokelas nuorempi kuin lasten äiti...
Kommentit (8)
että isäni uusi vaimo olisi mieheni anoppi. Se on äitini.
Sulla on nyt pahasti käsitteetn sekaisin.
Todennäköisesti samanikäiset fiksut ihmiset tulevat hyvin toimeen keskenään.
Jenni on Saulin poikien äitipuoli ja lastenlasten mummopuoli. Ainoa anoppikokelas poikien puolisoille.
ynnä muista sellaisista. Ihmisiä kohdellaan ihmisinä, ja heidän kanssaan tullaan toimeen. Enpä usko, että Niinistön poikien vaimot ajattelevat Jenniä minään anoppipuolena, vaan miestensä isän vaimona ja todennäköisesti omana ystävänään.
että isäni uusi vaimo olisi mieheni anoppi. Se on äitini.
Sulla on nyt pahasti käsitteetn sekaisin.
Minun miehelläni on kaksi anoppia ja lapsillamme on kolme mummoa. Minä olen ainoa, joka tekee eron äidin ja äitipuolen välillä, mutta mies ja lapset ovat tunteneet nämä molemmat naiset yhtä kauan.
Tuossa Saulin ja Jennin tilanteessa vielä on se, että kun Sauli on leski, niin tosiaan sitä 'oikeaa' anoppia ja mummoa ei enää ole.
No, se niistä käsitteistä. Toivon, että fiksut aikuiset osaavat tulla keskenään toimeen.
Salesta keksi muuta P...aa kirjoitettavaksi niin onhan tämä siihen nähden hyvä avaus.
Voi jestas.