Mies kiristää ettei lähde baariin jos saa kotona pillua, antaisitko?
Kommentit (16)
Lähtökohtaisesti kiristäminen on väärin eikä sitä pitäisi ruokkia suostumalla.
helposti saatava kotipillu samalla kun mies katselee toisaalle.
Saa mennä baariin, mutta etsikööt yösijansa muualta.
Kiristäjälle en anna, etsikööt uuden reiän, jota tökkiä, seksi on surkeeta.
se lähtis muuten baariin hakemaan pillua?
ts. lähtee (baariin) hakemaan pillua muualta.
Antaisin sen mennä... ikuisiksi ajoiksi, ellei ollut hjuumoria...
helposti saatava kotipillu samalla kun mies katselee toisaalle.
Saa mennä baariin, mutta etsikööt yösijansa muualta.
Kiristäjälle en anna, etsikööt uuden reiän, jota tökkiä, seksi on surkeeta.
You go girl! Kerrankin av:lla nainen, joka ei inise kynnysmattona paskan miehensä edessä.
aamulla ennen kuin sai. No on kyllä ollukki hieman laiskempi viikko seksin suhteen joten toki sai. Kivaahan se minustakin oli, sen jälkeen sain jatkaa vielä unia.
Eli sinun tapauksessa, ehdottomasti antaisin.
Varmisteli multa ensin että oonnhan mä tulossa kouluun ennenkuin lähti koululle...
kiristää samalla tekosyyllä, ettei "tartte baarista hakea". Eikö se ole jos selvää ettei mua kiinnosta hakeeko pillua baarista vai ei? Helppoa kotipillua luulee saavansa, mutta ei kiitos, mieluummin ilman kuin surkeeta seksiä.
on mahdotonta. Minä vaadin kullia jatkuvati, että mieheni ei työmatkalla pysty naimaan, kun kulli niin kipeä. Taktikoikaa naiset!!!
edelleen multa vongata vaikken ole vuoteen antanut enkä enää sille koskaan anna. Menee baariin ja toivottavasti siltä reissulta suoraan töihin maanantaina.
miten voit olla tollasen tyypin kanssa? Käskisit jäädä sille tielle, mihin on lähdössä.
itsensä, ja heittäisin kiristäjän ulos.
Nyt kun ikää tullu, ei saa eikä sillä seisokkaan!
jättäisin hänet. Ei kuulu meidän sanavarastoon.
Pillua saa kotona niin paljon kuin haluaa, eikä koskaan käy baarissa.
Kyllä hälytyskellot sois jo lujaa jos pitäis jotain alkaa kiristään omalta puolisolta.
aamulla ennen kuin sai. No on kyllä ollukki hieman laiskempi viikko seksin suhteen joten toki sai. Kivaahan se minustakin oli, sen jälkeen sain jatkaa vielä unia.
Eli sinun tapauksessa, ehdottomasti antaisin.