Voi juma näitä muovikelmuja! Mikä olisi paras? Nyt käytössä Serlan ja ennemmin hajoaa pahvikotelo
kuin muovi katkeaa. Ja sen lisäksi muovi on itseensä mykkyräksi liimaantunut.
Miksi niitä repäisykohtia/ sahalaitoja voi oikeasti tehdä sellaisiksi, että tosiaan toimisivat?
Kommentit (12)
Mutta on mulla siitäkin joskus ollut ongelma. Harmi, etten painanut mieleen minkä valmistajan piirakkataikina oli. Oli harvinaisen pahan makuinen.
ap
jolla oli piirakkapohjaongelma?
niiden pehmentimien takia.
Nyt annoin periksi kun lapsille pitää päivittäin tehdä eväitä.
Ei näköjään tämän muutaman vuoden aikana ole mitään edistystä tapahtunut repäisyn/ sahalaidan tehossa.
Ja ennen kuin kukaan ehtii kysyä, niin aina kuin mahdollista, käytän muovisia eväsrasioita.
ap :-)
tämän vuoksi siskoni tuo mulle USA:sta aina tripla-pakkaukset Glad-kelmua. Taivaallinen keksintö kaikille kelmuttajille! ;)
Jos ei, niin siirryn Elmuun.
ap ;-)
Hanki lapselle ruostumattomasta teräksestä eväsboksit. Pysyy terveenä, ressu.
oikein. Meillä näyttää nyt just olevan Serlan kelmua säästörullassa, montaa muutakin olen ihan tyytyväisenä käyttänyt.
Serlan kelmulaatikossa on toisessa päässä punainen pallura. Siihen kohti asetat vasemman käden peukalosi, jos olet oikeakätinen ja rauhassa repäiset. Ensin tietenkin vedät rauhallisesti sopivan palan kelmua ulos lootasta.
Hirmu käteviä eväspakkaamiseen ovat muuten sellaiset Serlan eväspussit. Siihen voi kietaista porkkanapalat, hdelmät, leivät, piirakat ym ja laittaa ne eväsrasiaan sitten. Se sopii myös mikroon ja sen voi kompostoida tai polttaa käytön jälkeen. Kestää jopa useamman käyttökerran, jos pussiin laittaa vaikkapa reissumiesleivän tms.
Ikinä en muuten ole nähnyt ainakaan Cittareissa tällaisia eväspusseja. Olen ajatallut niiden olevan tukkutavaraa.
ap
.
Hirmu käteviä eväspakkaamiseen ovat muuten sellaiset Serlan eväspussit. Siihen voi kietaista porkkanapalat, hdelmät, leivät, piirakat ym ja laittaa ne eväsrasiaan sitten. Se sopii myös mikroon ja sen voi kompostoida tai polttaa
Ikinä en muuten ole nähnyt ainakaan Cittareissa tällaisia eväspusseja. Olen ajatallut niiden olevan tukkutavaraa.
ap
.
Hirmu käteviä eväspakkaamiseen ovat muuten sellaiset Serlan eväspussit. Siihen voi kietaista porkkanapalat, hdelmät, leivät, piirakat ym ja laittaa ne eväsrasiaan sitten. Se sopii myös mikroon ja sen voi kompostoida tai polttaa
Tokmannilta. Meillä käytetään myös Serlan pergamiinia ja voipaperia noiden eväiden pakkaamiseen, jos eväspussit on loppu.
jollakin? Itse en käytä ollenkaan, säästyä luontoa ja rahaa.
jolla oli piirakkapohjaongelma?