Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oisko lääkäri hyvä isäpuoli kahdelle teinille?

Vierailija
27.01.2012 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi syytä tuntea tuo lääkäri..., jos vaikka on "valesellainen"???

Vierailija
2/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla 12 vuoden kokemus lääkäri-isäpuolesta, joka oli täys k***pää. Onneksi äitini tajusi lopulta erota hänestä(pääsi hänestä lopulta eroon). Oli ihmisenä näin jälkeenpäin ajateltuna täysnarsisti.

Joten mulla on kaikkea muuta kuin mukavat nuoruusvuosimuistot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattihan se kertoo, onko soveltuva vanhemmaksi. Isäpuoltaan ei tietenkään tarvitse paljon nähdä, jos hän päivystää. Joten ehkäpä sitten sopisi juuri teineille.

Kun etsit narsistista lääkäriä, niin kannattaa valita kirurgien joukosta. Tuohon porukkaan kuuluu valtava määrä sellaisia ihmisiä, jotka eivät ihmiskontakteja muuten kykene pitämään.

T: narsistisen kirurgi-isän tytär

Vierailija
4/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et itse omaa korkeakoulututkintoa niin älä ota ukoksi!! Harkitse ainakin tarkkaan kannattaako!

Vierailija
5/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..olla kouluttamaton - unohda koko juttu!

Vierailija
6/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa kiinnostavalta

Vierailija
7/7 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ammattihan se kertoo, onko soveltuva vanhemmaksi. Isäpuoltaan ei tietenkään tarvitse paljon nähdä, jos hän päivystää. Joten ehkäpä sitten sopisi juuri teineille.

Kun etsit narsistista lääkäriä, niin kannattaa valita kirurgien joukosta. Tuohon porukkaan kuuluu valtava määrä sellaisia ihmisiä, jotka eivät ihmiskontakteja muuten kykene pitämään.

T: narsistisen kirurgi-isän tytär

Olen samaa mieltä, treen seudulla oli yks tj-narsisti- kirurgi i- kirjaimella alkavassa firmassa. Oli siellä aikamoista olla töissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan