Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko terapeutti ihastua asiakkaaseensa?

Vierailija
26.01.2012 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on mahdotonta, koska terapeutit eivät ole ihmisiä.

Vierailija
2/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää nyt oikeesti, tietää että potilas on umpihullu, kyllä varmasti jo ennakkoasenne estää ihastumasta.

t. hullu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita että olisi umpihullu...

Vierailija
4/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoita että olisi umpihullu...

joku masentunut tietysti kuvittelee olevansa jotenkin parempi kuin tavallinen hullu, mutta ihan samanlainen kahjo sitä on. Eikä sitä kukaan joka itse ei ole kokenut pysty ymmärtämään, ei edes terapeutti.

t. Hullu

Vierailija
5/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin olen sitten hullu... kun käyn terapeutilla läheisen menetyksen aiheuttamaa kriisiä puimassa...

Vierailija
6/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapeutti on myös itse käynyt tai käy terapiassa. Terapiassa käyvät eivät ole hulluja. Hulluus on melko vahva sana, vaikka puhuttaisiin mielisairauksista.

Ihastuminen on mahdollista missä vain. Terapeutitkin ovat vain ihmisiä tunteineen. Joskus ammatillisuus ei säily missä tahansa ammatissa. Etiikka pistää kuitenkin vastaan, vaikka taatusti arvelluttavia suhteita on olemassa.

Vierailija
7/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku masentunut tietysti kuvittelee olevansa jotenkin parempi kuin tavallinen hullu, mutta ihan samanlainen kahjo sitä on. Eikä sitä kukaan joka itse ei ole kokenut pysty ymmärtämään, ei edes terapeutti.

t. Hullu

voin mä kutsua itseäni hulluksi ilman ongelmia, monesti vaan miehiä kiinnostaa naiset, jotka on esim. hyvännäköisiä mutta vähän kaheleita (luulevat että se tarkoittaa villiä seksiä). Mun mielestä terapeuttini aluksi flirttaili mulle, huomasin eron koska se jossain vaiheessa loppui (ehkä huomasi miten hullu olen), ei minua se flirttailu vaivannut kyllä lainkaan. Ehkä vain kuvittelin sen, mutten usko, mutta ei siitä kyllä mitään vahinkoa ainakaan ollut.

Vierailija
8/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tapahtunee paljon harvemmin kuin asiakkaat kuvittelevat.

Vierailija
9/14 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku masentunut tietysti kuvittelee olevansa jotenkin parempi kuin tavallinen hullu, mutta ihan samanlainen kahjo sitä on. Eikä sitä kukaan joka itse ei ole kokenut pysty ymmärtämään, ei edes terapeutti. t. Hullu

voin mä kutsua itseäni hulluksi ilman ongelmia, monesti vaan miehiä kiinnostaa naiset, jotka on esim. hyvännäköisiä mutta vähän kaheleita (luulevat että se tarkoittaa villiä seksiä). Mun mielestä terapeuttini aluksi flirttaili mulle, huomasin eron koska se jossain vaiheessa loppui (ehkä huomasi miten hullu olen), ei minua se flirttailu vaivannut kyllä lainkaan. Ehkä vain kuvittelin sen, mutten usko, mutta ei siitä kyllä mitään vahinkoa ainakaan ollut.

Vierailija
10/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP

Vierailija
11/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

DOWN

Vierailija
12/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää nyt oikeesti, tietää että potilas on umpihullu, kyllä varmasti jo ennakkoasenne estää ihastumasta.

t. hullu

Ja naisille se on muutenkin lähtökohtaisesti turn-off kun miespotilas tulee sinne poraamaan ongelmistaan. Mutta miesterapeutilla todennäköisesti alkaa asioita pyörimään mielessä, kun hyvännäköinen naispotilas tulee kohdalle.

Vierailija
13/14 |
29.02.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. hullu

Ja naisille se on muutenkin lähtökohtaisesti turn-off kun miespotilas tulee sinne poraamaan ongelmistaan. Mutta miesterapeutilla todennäköisesti alkaa asioita pyörimään mielessä, kun hyvännäköinen naispotilas tulee kohdalle.

Miten niin

Vierailija
14/14 |
01.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. hullu

Miten niin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi