Voiko terapeutti ihastua asiakkaaseensa?
Kommentit (14)
Miettikää nyt oikeesti, tietää että potilas on umpihullu, kyllä varmasti jo ennakkoasenne estää ihastumasta.
t. hullu
tarkoita että olisi umpihullu...
joku masentunut tietysti kuvittelee olevansa jotenkin parempi kuin tavallinen hullu, mutta ihan samanlainen kahjo sitä on. Eikä sitä kukaan joka itse ei ole kokenut pysty ymmärtämään, ei edes terapeutti.
t. Hullu
minäkin olen sitten hullu... kun käyn terapeutilla läheisen menetyksen aiheuttamaa kriisiä puimassa...
terapeutti on myös itse käynyt tai käy terapiassa. Terapiassa käyvät eivät ole hulluja. Hulluus on melko vahva sana, vaikka puhuttaisiin mielisairauksista.
Ihastuminen on mahdollista missä vain. Terapeutitkin ovat vain ihmisiä tunteineen. Joskus ammatillisuus ei säily missä tahansa ammatissa. Etiikka pistää kuitenkin vastaan, vaikka taatusti arvelluttavia suhteita on olemassa.
joku masentunut tietysti kuvittelee olevansa jotenkin parempi kuin tavallinen hullu, mutta ihan samanlainen kahjo sitä on. Eikä sitä kukaan joka itse ei ole kokenut pysty ymmärtämään, ei edes terapeutti.
t. Hullu
voin mä kutsua itseäni hulluksi ilman ongelmia, monesti vaan miehiä kiinnostaa naiset, jotka on esim. hyvännäköisiä mutta vähän kaheleita (luulevat että se tarkoittaa villiä seksiä). Mun mielestä terapeuttini aluksi flirttaili mulle, huomasin eron koska se jossain vaiheessa loppui (ehkä huomasi miten hullu olen), ei minua se flirttailu vaivannut kyllä lainkaan. Ehkä vain kuvittelin sen, mutten usko, mutta ei siitä kyllä mitään vahinkoa ainakaan ollut.
mutta tapahtunee paljon harvemmin kuin asiakkaat kuvittelevat.
joku masentunut tietysti kuvittelee olevansa jotenkin parempi kuin tavallinen hullu, mutta ihan samanlainen kahjo sitä on. Eikä sitä kukaan joka itse ei ole kokenut pysty ymmärtämään, ei edes terapeutti. t. Hullu
voin mä kutsua itseäni hulluksi ilman ongelmia, monesti vaan miehiä kiinnostaa naiset, jotka on esim. hyvännäköisiä mutta vähän kaheleita (luulevat että se tarkoittaa villiä seksiä). Mun mielestä terapeuttini aluksi flirttaili mulle, huomasin eron koska se jossain vaiheessa loppui (ehkä huomasi miten hullu olen), ei minua se flirttailu vaivannut kyllä lainkaan. Ehkä vain kuvittelin sen, mutten usko, mutta ei siitä kyllä mitään vahinkoa ainakaan ollut.
Vierailija kirjoitti:
Miettikää nyt oikeesti, tietää että potilas on umpihullu, kyllä varmasti jo ennakkoasenne estää ihastumasta.
t. hullu
Ja naisille se on muutenkin lähtökohtaisesti turn-off kun miespotilas tulee sinne poraamaan ongelmistaan. Mutta miesterapeutilla todennäköisesti alkaa asioita pyörimään mielessä, kun hyvännäköinen naispotilas tulee kohdalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. hulluJa naisille se on muutenkin lähtökohtaisesti turn-off kun miespotilas tulee sinne poraamaan ongelmistaan. Mutta miesterapeutilla todennäköisesti alkaa asioita pyörimään mielessä, kun hyvännäköinen naispotilas tulee kohdalle.
Miten niin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. hulluJa naisille se on muutenkin lähtökohtaisesti turn-off kun miespotilas tulee sinne poraamaan ongelmistaan. Mutta miesterapeutilla todennäköisesti alkaa asioita pyörimään mielessä, kun hyvännäköinen naispotilas tulee kohdalle.
Miten niin
Se on mahdotonta, koska terapeutit eivät ole ihmisiä.