Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos puolisosi petti työkaverin kanssa ja jatkaa samassa työpaikassa edelleen

Vierailija
04.09.2012 |

miten selviätte asian kanssa?

Olemme päättäneet jatkaa miehen kanssa, mutta se että miehen pano jatkaa samassa työpaikassa, kaihertaa mua ihan järjettömästi. Mies on yksi firman omistajista ja tämä nainen on antanut ymmärtää että ei lähde firmasta millään konstilla pois. En usko, että heillä on enää mitään tekemistä keskenään, mutta koko ajan tuntuu että en voi enää elää näin. Haluaisin oikeasti unohtaa koko jutun, mutta sen muijan olemassaolo kaihertaa. Koko firma käy yhdessä syömässä, joten he istuvat lounaspöydässäkin joka päivä yhdessä.

Oletteko te muut oikeasti pystyneet unohtamaan ja jatkamaan vaikka he ovat samassa duunissa, oletteko vaatineet jotain toimenpiteitä vai yksinkertaisesti eronneet?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin oikeesti tietää, että odotatko suhteelta jotain muuta kuin panoja?? Vai onko tosiaan vaan kiva naiskennella naimisissa olevan miehen kanssa?? Oletko rakastunut??

Vierailija
22/34 |
04.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyl kiva tietää mitä ap:ole kuuluu ja onko nainen vielä miehen firmassa töissä. Nii, ja jatkuiko tää pomon ja sihteerin suhde kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
24/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies petti työkaverinsa kanssa 2 vuotta sitten pikkujouluissa. Ovat ns. samanarvoisessa asemassa, eivät ole esimies-alainen.

Aluksi olin aika sekaisin. En kyennyt syömään ja nukkuminenkin oli vaikeaa. Kun pääsin pahimmasta järkytyksestä ohi, saatiin miehen kanssa keskusteltua asiasta. Mies halusi jatkaa yhdessä ja katui todella paljon. Puoli vuotta mietin asiaa päivittäin, välillä en jaksanut paljon välittää koko asiasta, välillä halutti haukkua mies lyttyyn ja potkaista pihalle. Soitin joka päivä pari kertaa hänelle töihin, varmistaakseni missä on ja kenen kanssa. En päästänyt minnekään töitä tai ruokakauppaa kummempaan paikkaan...

Vähitellen asia alkoi unohtumaan, asia muistui mieleen pari kertaa viikossa, lopulta saattoi mennä kuukausikin. Naisen näkeminenkään ei enää herätä kummempia tuntoja, ihan sama. Hän menee aina vaikeaksi minut nähdessään (häpeää kai), joten ei taida olla hänenkään elämän tähtihetkiä pikkujouluissa tapahtunut.

Enää en ole rajoittanut mieheni menemisiä mitenkään. Saa käydä niinkuin ennenkin. Enkä kysele, enkä varmistele mitä tekee. Sen olen sanonut että jos tapahtuu toiste, minä ja lapset lähdetään sillä hetkellä ja saa jäädä tyhjään taloon miettimään tekosiaan.

Vierailija
25/34 |
11.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sivustaseuraaja kun esimies-alainen sortuilevat silloin tällöin kännipanoihin. Milloin pikkujouluissa, milloin työmatkoilla, milloin virkistäytymisristeilyillä, missä nyt sattuvatkin olemaan samaan aikaan ja kännissä. Naisen mies ei tiedä, mutta en tietää tietääkö miehen vaimo. Kummatkin katuvat aina kamalasti, mutta väitän, että mies on salaa ylpeä tempuistaan. Työpaikalla tämä on "julkinen salaisuus" ja yleinen puheenaihe selän takana. Minusta se on kuvottavaa, ja pitäisi aikuisten ihmisten osata pitää näppinsä erossa toisten puolisoista, etenkin kun tämä nyt näkyy olevan toistuvaa. Jos tietää että kontrolli menee kännissä, niin sitten ollaan vähemmän kännissä tai ei kännissä lainkaan, voi taivas.

Vaan eivätpä ne muutkaan perheelliset miehet meikän työpaikalla ole sen kunniallisempia. Pikkujoulujen jatkoilla intoontuivat harjoittamaan vaakamamboa vähän enemmänkin hieman kenenkä sattuu kotkan kanssa, joka suostui mukaan baarista lähtemään. Pääasia että vierasta sai.

Pointtini siis on: jos syrjähyppykaveri on samalla työpaikalla, niin todennäköisyydet saman kanssa pettämiselle näyttävät lisääntyvän. Jos mies/nainen pokaa vain jonkun tyypin baarista, niin pettää yhtä lailla, mutta vain eri henkilöiden kanssa. Ei ole siis yhtään mitään väliä kenen kanssa kukakin pettää, jos pettää, niin tulee pettämään uudestaankin ja ihan sama kuka se on, kunhan edustaa eri sukupuolta (tai vaikka samaakin, jos onkin seikkailunhaluinen henkilö).

Vierailija
26/34 |
16.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain selville jokunen päivä sitten mieheni touhut työkaverinsa kanssa. Munkin kanssa tämä nainen on esittänyt olevansa kaveria. Kun mulla epäilys heräsi niin vaadin miestä näyttämään kaikki heidän viestinsä. Sieltä kävi ilmi mitä on tapahtunut mutta ei koko totuutta. En siis tiedä ovatko suudelleet vai paneskelleet, mies ei ole aiemmin pettänyt ja harvemmin itkee, nyt itki. Pari kuukautta tapahtuneen jälkeen (tosin ei mikään todista että tapahtui vain kerran) sitä keskustelua tyyliin "haluaisin hengata sun kanssa enemmänkin" ja "pitäiskö mennä käymään jossain, ei ehkä kannata ottaa riskiä nyt".. Sen jälkeen viestit ovat olleet taas ihan normaalia kaverijutustelua ja mies kertoo olleensa hyvin masentunut tuohon ajankohtaan ja alkoholilla tottakai osuutta asiaan.

Profiilinsa mies jo poisti.. Päätti ettei enää koskaan mene Facebookkeihin tms missä voisi kännissä tulla mieleen kirjotella kellekään naiselle. Sanoi myös laittavansa välit kaikkiin muihinkin naiskavereihinsa poikki, haluaa että mä saan häneen luottamuksen.

Töissä näkevät ehkä ohimennen. En tiedä. Sanoin että haluaisin että etsii muun työpaikan. Silti toisaalta se tuntuu turhalta. Jos tää tulee toistuun se voi toistua hyvin jonkun toisenkin kanssa. Mutta mä oon rikki. Miksei voi vaan olla jotain tapaa saada totuus selville, mitä ne ovat oikeasti tehneet ja vieläpä meidän kotona kun itse olen ollut poissa.. Tuntuu että kuolen tähän oloon..

Vierailija
27/34 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kas, nostan koska asia itselle ajankohtainen. Jos ap on vielä linjoilla, miten selvisit?

Vierailija
28/34 |
01.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei varsinaisesti ole pettänyt(näin ainakin väittää), mutta läheisissä tunnelmissa on firman pippaloissa oltu. Mies työskentelee päällikkötasolla ja tämä nainen on ns. työntekijä, joten eivät jatkuvasti tee hommia yhdessä. Päivittäin kuitenkin yleensä näkevät toisensa.

Tämäkin on jo hiton vaikeaa, enkä voi edes kuvitella tilannettasi, että pettämistä olisi oikeasti tapahtunut. Kiva tunne "lähettää" mies joka päivä töihin. Hankala tilanne varmasti!

Ei varsinaisesti pettänyt, mutta pani kuitenkin. Mitä se varsinaisesti pettäminen mahtaa olla?

Vierailija
30/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies syö ns.kuormasta? Jos on itse omistaja tai yksi niistä niin luulisi, että osaisi ajatella sen verran, että ongelmia piisaa jos menee työntekijään sekaantumaan olipa sitten itse varattu tai ei.

Vierailija
31/34 |
02.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihme kommentteja täällä on? Totta kai se hiertää, jos pettäjän salarakas jatkaa samassa duunipaikassa. Haava ei pääse paranemaan. Jos salarakas on jossain muualla kuin arkielämässä, niin paraneminen voi alkaa.

Vierailija
32/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellekin selvisi että mies on pannut varattua kolleega jo vuosia työpaikkansa lepohuoneissa. Tekee sellaista duunia että on kaikenlaisia vuoroja ja henkilöstö viettää öitä eri paikkakunnilla. Ihan hiton helppoa siis pettää, kun toisella ei ole mitään saumaa saada kiinni. Siellä ovat sitten tosiaan nukkuneet toistensa kainalossa ja naineet ja samaan aikaan minä olen uskollisena odottanut rakasta miestäni kotiin ”raskailta työreissuilta” ja vielä pessyt ne työvaatteet ja kalsarit puhtaaksi, jotta voi taas mennä puhtaana panemaan muita. Ihan hiton oksettava ja alentava ajatus!

Vierailija
33/34 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osanottoni AP:lle ja muille ryhmän naisille. Vaikea tilanne. Itse en varmaan pystyisi sietämään tilannetta, jossa pano työskentelee miehen kanssa yhä. On riski, että pistäisin miehen pihalle joka tapauksessa - tai että pistäisin miehen pihalle ellei saa tilannetta ratkaistua jollakin konstilla. Mutta nämä ovat pohdintoja naiselta, joka ei ole ikinä joutunut tuohon tilanteeseen. 

Tsemppiä!

Vierailija
34/34 |
24.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä painitaan saman asian kanssa. Mies petti ekan kerran viime vuoden pikkujouluissa, aloitti suhteen saman tien tämän uuden vasta aloittaneen työkaverinsa kanssa. Mulle selvisi asia vasta myöhemmin... erottiin, muutaman kuukauden jälkeen mies jätti tämän työkaverinsa ja palasi häntä koipien välissä. Työkaverinainen soitteli itkien miehen perään monta kuukautta miksi jätti hänet. Kaikki on hankalaa jo muutenkin, mutta se että ovat edelleen samassa työpaikassa, mä vihaan sitä. Ja kohta on taas pikkujoulut :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan