Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaihdevuosista kärsiviä? Mahtaako olla ketään sen ikäisiä paikalla?

Vierailija
26.01.2012 |

Olisi semmonen kysymys, että miten se homma oikein etenee? Mitä tahtuu ensin, mitä sitten jne. Kiva jos viitsit itse kertoa jos et, kiva jos tiedät sivun missä kerrotaan tarkemmin.

Ongelmani lähinnä on se, että tahtoisin tietää kuinka lähellä kuukautisten loppuminen on kun kuukautiskierto on huomattavasti lyhentynyt.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin pidentynyttä kiertoa vaihdevuosiksi 41v. Toisinaan kierto tuplaantui ja ylikin. Sterilisaation pelkäsin pettäneen. Painokin pompsahti nopeasti +5kg.

Lopputulos olikin jotain ihan muuta, rintasyöpä. Hormoonipositiivinen ja ärhäkkä.

Vierailija
22/25 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vielä mitään muita oireita, mutta olen kasvattanut itselleni mahan ja paino noussut, paino-ongelmia mulla ei ole koskaan ennen ollut :(

Se on oire vanhenemisesta ja se risoo.

En syö epäterveellisesti ja liikunkin, uin, mutta tuntuu vaan läskiä kertyvän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja menkat on jo usean vuoden ajan runsautuneet ja kierto lyhentynyt aiemmasta 28-30 vrk:sta noin 21 vrk:een.Yöllä esiintyy hikipuuskia.

Synnytyksen jälkeen kärsin nivelkivuista, joiden syyksi lopulta paljastui, että estrogeenipitoisuudet olivat nollassa. Minulle määrättiin hormonikorvaushoito, ja noin vuodessa paino nousi 20 kg... Nivelkivut eivät enää uusiutuneet kun lopetin lääkityksen.

Vierailija
24/25 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut siinä uskossa, ettei niitä suosita ollenkaan, kun ovat altistamassa rintasyövälle ja noista vaivoista selviää hengissä muutenkin.

Tosi yllätys mulle!

Vierailija
25/25 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo odottelen, vielä ei ole ollut viitteitä. Kohtu minulta poistettiin nelikymppisenä, munasarjat ilmeisesti vielä toimivat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yksi