Suomessa ei vainota tai syrjitä homoja, vaan heitä PALVOTAAN
Alkaa todella kyllästyttää tämä homoista kohkaaminen. On muka syrjintää, jos nyt ei valita homoa presidentiksi. Älkää viitsikö. Kaikkihan ovat aivan lääpällään homopresidenttiehdokkaasta. Kohta ei voi sanoa yhtään mitään kielteistä, kun ollaan jo retuuttamassa suunnilleen oikeuteen homojen syrjimisestä.
En jaksa seuraavaa kuutta vuotta samaa homojen ihannointia ja eri tavalla ajattelevien kiusaamista. Äänestän siksi Niinistöä ja onneksi niin tekee myös enemmistö.
Kommentit (5)
äänestämme muista syistä kuin seksuaalisen suuntautumisen perusteella. Minä ainakin. Eihän se presidentinviran hoitamiseen vaikuta sekstaileeko miehen vai naisen kanssa.
Eikä tosiaan ole yleinen mielipide että oltaisiin lääpällään homosta vaan paljon on tässä maassa niitä joiden mielestä homous on presidentille iso miinus. Osa näistä äänestää Niinistöä jopa vain koska eivät voi kestää ajatusta että Haavisto ja Nexar Antonio Flores miesparina edustaisivat Suomea. Osa voi äänestää jopa Haavistoa jos kokevat kokoomusporvarit vielä ällömmiksi kuin homot. Itse kuulun viimemainittuun Haaviston äänestäjäryhmään.
Homohomohomohomo. Eikö ihmiset enää muuta ajattele? JA olen itse lesbo ja äänestän Haavistoa mutta SILTI. Hirvee kohkaaminen ketä kukaki äänestää, senku rustaa tasan sen numeron minkä ite haluaa ARRRGH.
Ei taideta luokan homoa paljon palvoa paitsi jossain Helsingin boheemin taidepainotteisessa koulussa korkeintaan.
Nyt taidat kuvitella asenneilmapiiriä edistyksellisemmäksi kuin se onkaan.
minä äänestin Haavistoa ihmisenä en homona
jokainen saa tykätä mistä haluaa
on pakko ihannoida homoja tai on vanhanaikainen pösilö...
äänestin niinistöä. Ei vähemmistön tarvitse joka asiasta touhottaa. Eihän kristittyäkään presidenttiä valittaisi kuitenkaan...
Arvonsa ja elintapansa kullakin.