Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

alle 2-vuotiaiden lasten yh-äidit!

Vierailija
25.01.2012 |

miten pärjäät? Tapaako lapsen isä lasta, kuinka usein? Kuinka pystyt olla erossa pienestä?

Itse olen eroamassa, ja pelkään että en kestä tätä arkea yksin kun olen nyt jo niin väsynyt (ehkä se johtuu miehestä). Itsellä 9kk ikäinen lapsi enkä pysty olla hänestä yhtään erossa, korkeintaan muutaman tunnin. Mietinkin että kuinka pystyisin antaa lapsen isälleen hetkeksi tai vlopuksi tai muuta.. Ahdistaaaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vastauksia..?

Vierailija
2/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin mies oli se taakka. jätin miehen sen ongelmien vuoksi lapsen ollessa 6kk ja yllättävästi elämä muuttui aivan ihanaksi. vaikka olin totaali yh ja muutin vielä opiskelukaupunkiini takaisin, missä ei tukiverkostoa, niin lapsi ei ollut todellakaan rankka ja arkea helpotti niin paljon se että sain itse päättää menot ja tulot sekä hoitaa kaikki raha-asiat, vaikka rahaa ei ollut paljon jäi mulla jopa säästöön ja sain hankittua vaikka mitä, ku ei mies ollu tuhlaamassa. nyt näin jälkeenpäin ajateltuna kolmen lapsen äitinä onnellisesti aviossa(mies tekee pitkää päivää) vaihtaisin milloin tahansa tohon aiempaan tilanteeseen (melkein) rahaa on enemmän mutta omaa aikaa ei todellakaan yhtään. ja mitä luulin rankaksi silloin yksinhuoltajana ei ollut lainkaan rankkaa. kaksivuotias ja vain yksi lapsi pärjäätte loistavasti! Onnea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että kyseessä on peruuttamaton ongelma parisuhteessa, jota ei voi korjata?

Parisuhteet joutuvat vauvavuotena ihan väsymyksen ja uuden elämäntilanteen vuoksi koville. Kun lapset kasvaa, niin saattaa huomata, että ihan hyvä ihmissuhde se olikin.

Vierailija
4/8 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko varma että kyseessä on peruuttamaton ongelma parisuhteessa, jota ei voi korjata?

Parisuhteet joutuvat vauvavuotena ihan väsymyksen ja uuden elämäntilanteen vuoksi koville. Kun lapset kasvaa, niin saattaa huomata, että ihan hyvä ihmissuhde se olikin.

Ainakin tämä tuntuu siltä ettei mikään enää korjaa meidän välejä. Mies kävi pikkujoulujensa jälkeen muhun käsiksi ym.(en jaksa selittää). Ollaan oltu 5vuotta yhdessä ja erottu monesti. Nyt raskauden ja lapsen aikana ei kertaakaan. Riitelemme, haukumme toisiamme, väheksyntää jne. Joskus seksiä. Minä nukun vauvan kanssa, mies sohvalla.. En jaksa kaikkea ruveta selittämään.

Vierailija
5/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan normaalia. Ei siis ero, vaan suhteesi vauvaan. Minulla 10-kuinen ja pisin ero on ollut noin 6 tuntia. Kaksi muutakin lasta löytyy. Ei kaikkien tarvitse heti olla nauttimassa omasta ajasta, ja miettiä olevansa epänormaali, jos kaipaa lasta tai ero ahdistaa. Tietysti jos ahdistus on häiritsevää, niin sitten kannattaa hakea apua.

Ei sinun (kai) vauvaa heti tarvitse pitkäksi aikaa pois antaa, pienin askelin aluksi. Olettaen että olette yhteistyökykyisiä, ja pystytte sopimaan lastenhoitoasiat. Jonain päivänä tulet vielä ehkä pitämäänkin siitä, että lapsi on päivän tai jopa yön poissa :) Tietysti sitä aina toivoisi, ettei eroon tarvitsisi päätyä, mutta eivätpä nämä tuntemattomien asioita ole. Tsemppiä tulevaan!

Vierailija
6/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut öitä pois kotoa,ja ikää 1v.

Vierailija
7/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin, kun lapsi oli tasan 1-vuotias. Minusta tuli todella onnellinen ja energinen eron jälkeen. Lapsi ei tavannut enää koskaan isäänsä, eli tämmöistä eroahdistusta mun ja lapsen ei tarvinut koskaan kokea.

Vierailija
8/8 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu että musta tulisi paljon energisempi ja onnelisempi eron jälkeen. Kun ei tarvisi koko ajan tapella ja ja murehtia miewtä.Lapsen kannalta tämä onvaan niin vaikeaa. En vaan tkkää olla yhtäänlapsesta erossa. Anteeksi kirjoitusvirheet,olen niin väsynyt. Ap