Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, pidätkö itseäsi hyvänä rakastajana?

Vierailija
25.01.2012 |

Miksi?

Oletko varma, että saat naisellesi orgasmin?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni osaan ottaa naisen huomioon ja se juuri onkin asian ydin. nautin suuresti kun saan naisen nauttimaan

Vierailija
2/15 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän kaikin tavoin ottaa vaimoni huomioon, hyväilemällä, nuolemalla, kiihottamalla kauan kiusoitellenkin, kunnes hän haluaa minut sisäänsä. Valitettavasti en saa vaimoa oikein millään innostumaan ja tekemään itselleni jotain vastaavaa , kiusoittelevaa jne...vähän yksipuolista antamista siis.Yritetty on kyllä... Muut naiset, joiden kanssa olen ollut sängyssä ennen ja jälken avioitumisen, ovat kyllä olleet tyytyväisiä hellyyteeni, esileikkiin ja sitten myös sisällä tekemääni työskentelyyn..:)Kokoni on jotain 18 cm .Olen viisikymppinen mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se valmista odottava vaimo vähemmälle huomiolle ja jatka sitten, kun alat itsekin saada vastinetta.

Vierailija
4/15 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli suuseksin antajana olen ilmeisesti hyvä, mutta kun ei ole mikään jättikanki ja kutikin herkässä, niin yhdyntäpuolella en usko olevani mikään stara :)

Vierailija
5/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan nuolla ja olen kestäväkin eli jotain ehkä oikein. Tuskin olen silti mikään erityisen hyvä rakastaja.

Siitä tosin olen varma, että vaimoni saa orgasmin melkein joka kerta. Vaatii kylläkin klitoriksen kiihottamista yhdynnän aikana, mutta hän saa sen verran voimakkaasti ja sykkien ja penistäni puristellen, että sitä ei kukaan pysty näyttelemään. Oikeasti, eihän sellaista todella voimakasta orgasmia voi kukaan näytellä. Kasvonilmeet, vartalon jäykistyminen ja pillun sykkiminen ihan mahdoton tehdä itse. Pienempiä toki voi näytellä.

Vierailija
6/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tosin olen varma, että vaimoni saa orgasmin melkein joka kerta. Vaatii kylläkin klitoriksen kiihottamista yhdynnän aikana, mutta hän saa sen verran voimakkaasti ja sykkien ja penistäni puristellen, että sitä ei kukaan pysty näyttelemään. Oikeasti, eihän sellaista todella voimakasta orgasmia voi kukaan näytellä. Kasvonilmeet, vartalon jäykistyminen ja pillun sykkiminen ihan mahdoton tehdä itse. Pienempiä toki voi näytellä.

Kysy siltä niin ei tarvi arvailla.

Vierailija
7/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset kyllä pitää minua hyvänä rakastajana.

Oletko varma, että saat naisellesi orgasmin?

Jokainen vastaa omista orgasmeistaan.

Vierailija
8/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni osaan ottaa naisen huomioon ja se juuri onkin asian ydin. nautin suuresti kun saan naisen nauttimaan

Sen verran sanon, kun tyydyttää naisen niin odottaisin naisen antavan myös miehille tyydytyksen. Eikä pelkästään pillua, (meidän suhde toimii vastavuoroisesti:)

Vierailija
9/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä itseäni hyvänä rakastajana.

En halua seksiä ilmeisesti riittävän usein, mieli tekee oikeastaan vain viikonloppuisin, ja harrastammekin sitä 1-2 krt/vko lukuun ottamatta kuukautisviikkoja, jotka menevät ilman seksiä.

Nainen saa kyllä orgasmin joka kerta (itse en aina saa). Mistäkö tiedän hänen saavan?

*squirt*

Vierailija
10/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisemmin pidä itseäni hyvänä rakastajana.

En halua seksiä ilmeisesti riittävän usein, mieli tekee oikeastaan vain viikonloppuisin, ja harrastammekin sitä 1-2 krt/vko lukuun ottamatta kuukautisviikkoja, jotka menevät ilman seksiä.

Nainen saa kyllä orgasmin joka kerta (itse en aina saa). Mistäkö tiedän hänen saavan?

*squirt*

Vierailija
11/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen saanneista. Onhan sillä naisella itselläänkin osuutta asiaan ja pitää tehdä jotain orgasminsa eteen.

Eiköhän se ole saatavissa jokaisella, kun opettelee sen aluksi itse tuottamaan, miltä parhaimmillaan voi tuntua. Sitten opastusta kumppanille ja that`s it.

Vierailija
12/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittäisin että jos nainen saa voimakkaita orgasmeja niin ei ole epäselvyyttä saako vai näytteleekö. Pikku inahdusorgasmit jollaisia jotkut naiset saavat vai saavatko:) ovat sitten asia erikseen. NIitä voi tietysti näytellä. Minua ei ainakaan haittaa että naiseni joutuu tai minä välillä hieromaan hänen klitoristaan jotta hän saa orgasmin. Hyvä että saa.

Vierailija
13/15 |
26.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaavaa ääntelyä tai liikehdintää muulloin kuin seksin huipulla ;)

Vierailija
14/15 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mielestäni hyvä rakastaja ja perustelut tulee siitä,että vaimo on tyytyväinen seksiin ja vieraissa on tullut poikkeuksetta hyvää palautetta :D

Vierailija
15/15 |
28.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolehdin siitä että vaimoki saa ja olen varma

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä neljä