ettekkö te haaviston kannattajat tee töitä
tai edes hoida kotia koskaan? roikutte täällä 24/7. ai niin, tehän olette työttömiä, joita paha lahtariporvari niinistö ei enää suopeasti katsele.
Kommentit (7)
eikä ole lapsia. Olen opiskelija ja käyn yliopistolla pari kertaa viikossa. Ongelmia, 8-16 duunari?
Kirjoittajia on satoja, mistä te tiedätte onko joku äitiyslomalainen nyt varmasti palstailun lomassa siliitänyt miehen paidat.
Ja käyn töissä vaan satunnaisesti toistaiseksi ennen kuin valmistun, eli ehdin siis roikkua netissä päivisin, hihii.
ja väitöstä väännän samalla. Mukavaa välillä pistää aivot narikkaan ja tulla av:lle älyvapailemaan. Ja puhumaan mulle tärkeistä asioista :)
Käydään. Tulin just töistä ja odottelen uunin lämpiämistä, jotta voin nakata kalapuikot sinne.
tai edes hoida kotia koskaan? roikutte täällä 24/7. ai niin, tehän olette työttömiä, joita paha lahtariporvari niinistö ei enää suopeasti katsele.
Se vitun hullu palstapersu vai Haaviston kannattajat?
että olen jatkuvan av-spämmäyksen ohessa tienannut tänään 500 euroa. Sori. Enkä minäkään katsele suopeasti lahtariporvareita, joten sujut ollaan sitten ilmeisesti Niinistön kanssa.