Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ettekkö te haaviston kannattajat tee töitä

Vierailija
25.01.2012 |

tai edes hoida kotia koskaan? roikutte täällä 24/7. ai niin, tehän olette työttömiä, joita paha lahtariporvari niinistö ei enää suopeasti katsele.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen jatkuvan av-spämmäyksen ohessa tienannut tänään 500 euroa. Sori. Enkä minäkään katsele suopeasti lahtariporvareita, joten sujut ollaan sitten ilmeisesti Niinistön kanssa.

Vierailija
2/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä ole lapsia. Olen opiskelija ja käyn yliopistolla pari kertaa viikossa. Ongelmia, 8-16 duunari?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittajia on satoja, mistä te tiedätte onko joku äitiyslomalainen nyt varmasti palstailun lomassa siliitänyt miehen paidat.

Vierailija
4/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja käyn töissä vaan satunnaisesti toistaiseksi ennen kuin valmistun, eli ehdin siis roikkua netissä päivisin, hihii.

Vierailija
5/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja väitöstä väännän samalla. Mukavaa välillä pistää aivot narikkaan ja tulla av:lle älyvapailemaan. Ja puhumaan mulle tärkeistä asioista :)

Vierailija
6/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään. Tulin just töistä ja odottelen uunin lämpiämistä, jotta voin nakata kalapuikot sinne.

Vierailija
7/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai edes hoida kotia koskaan? roikutte täällä 24/7. ai niin, tehän olette työttömiä, joita paha lahtariporvari niinistö ei enää suopeasti katsele.

Se vitun hullu palstapersu vai Haaviston kannattajat?