Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

FB: AIKAJANA TULEE ENSI VIIKOLLA!!!!

Vierailija
25.01.2012 |

KAIKILLE!!! VAROKAA!!!!!!!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä halua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vierailija
2/32 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

;-D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
10.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(kuten av:n ketjut tai Iltalehen sivuilta luetut jutut) tulisivat kaikkien näkyville? Aikajanaa vai pelkkää aprillipilaa?

Vierailija
4/32 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ensi viikolla on kaikilla!

Vierailija
5/32 |
09.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tarkistaa yksityisyysasetuksista että se suodattaa av-kommentit näkymään vain itselle. Monilla ne näkyy aluksi kavereille muttei itselle. Havahduin tähän kun työkaverit katselivat minua vähän oudosti, kunnes tajusin avautuneeni pimpuliketjuihin.

Ja ensi viikolla se tosiaan tulee kaikille.

Vierailija
7/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelottavaa :) Mulla on ollut se jo kohta kuukauden ja se on kätevä, ja näyttää kivalta. Ei siinä ole mitään pelättävää.

Vierailija
8/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tosin otin se jo käyttöön,en tajua mikä ihmeen kohu tuostakin on tullut,eihän siellä ollut yhtään mitään ihmeellistä!

Vierailija
9/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollut jo joulusta asti käytössä, eikä siitä mitään haittaa ole.

Enkä mä ainakaan jaksa kaivella kavereiden vanhoja päivityksiä vuosien takaa, ja löytyyhän ne nyt ilman aikajanaakin jos jaksaa kaivaa.

Vierailija
10/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivosin jo omani.

Vierailija
11/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

KAIKILLE!!! VAROKAA!!!!!!!

Vierailija
12/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä nyt on niin kamalaa? Otatte sen käyttöön ja poistatte aikajanalta kaikki sellaiset tiedot, joita ette halua kaikkien tietoon. Ei voi olla kovin vaikeaa!

Vierailija
13/32 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten odottelen niin kauan kuin se on ihan pakko ottaa käyttöön... plaah.

Vierailija
14/32 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisikos joku kertoa ??

Vierailija
15/32 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ei ne vanhat viestit tule "kaikkien näkyviin", kun käytössä on "vain kavereille" -asetus. Ja jos ei halua vuosien takaisia viestejä nykyisten kavereiden nähtäväksi, ne voi poistaa tai piilottaa. Toisaalta harva kaveri todennäköisesti viitsii alkaa selaamaan vuosia taaksepäin aikajanalla.

Itse olen pitänyt aina seinäni suht puhtaana, joten paljoa poistelemista ei tarvinnut tehdä.

Aikajana näyttää ihan kivalta. En ymmärrä lainkaan miksi siitä niin kohuttiin ja ihmiset paniikissa sulkivat tilejänsäkin :)

Vierailija
16/32 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, ei ne vanhat viestit tule "kaikkien näkyviin", kun käytössä on "vain kavereille" -asetus. Ja jos ei halua vuosien takaisia viestejä nykyisten kavereiden nähtäväksi, ne voi poistaa tai piilottaa. Toisaalta harva kaveri todennäköisesti viitsii alkaa selaamaan vuosia taaksepäin aikajanalla.

Itse olen pitänyt aina seinäni suht puhtaana, joten paljoa poistelemista ei tarvinnut tehdä.

Aikajana näyttää ihan kivalta. En ymmärrä lainkaan miksi siitä niin kohuttiin ja ihmiset paniikissa sulkivat tilejänsäkin :)

Itse asiassa on ollut hauska lukea vanhoja tilapäivityksiä =D

Vierailija
17/32 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän yksityisviesti tule siihen aikajanalle näkyviin? Eikö vain seinän sisältö tule?

Ja jos ne yksityisviestit tulee, niin mistä tarkastan asetukset, että eivät tule?

T: tumpelo

Vierailija
18/32 |
31.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin töissä kun vapaallakin.

Eipä tuo aikajana nyt niin kamala ollu. Otin se käyttöön jo joulukuussa. Mukava aikamatka omassa profiilissa viiden vuoden päähän. Ja kun on muistanuy nettietiketin niin ei sieltä mitään vaarallista löytynyt. Pari jo muutenkin kansioista poistettua kuvaa piilotin näkösältä.

Vierailija
19/32 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se on ollut käytössä jo joulukuusta.

Vierailija
20/32 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan itse otin sen jo aikaisemmin käyttöön ja olen ollut ihan tyytyväinen! En ymmärrä että miksi jotkut jaksavat siitä meuhkata??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän