FB: AIKAJANA TULEE ENSI VIIKOLLA!!!!
Kommentit (32)
(kuten av:n ketjut tai Iltalehen sivuilta luetut jutut) tulisivat kaikkien näkyville? Aikajanaa vai pelkkää aprillipilaa?
Kannattaa tarkistaa yksityisyysasetuksista että se suodattaa av-kommentit näkymään vain itselle. Monilla ne näkyy aluksi kavereille muttei itselle. Havahduin tähän kun työkaverit katselivat minua vähän oudosti, kunnes tajusin avautuneeni pimpuliketjuihin.
Ja ensi viikolla se tosiaan tulee kaikille.
pelottavaa :) Mulla on ollut se jo kohta kuukauden ja se on kätevä, ja näyttää kivalta. Ei siinä ole mitään pelättävää.
Itse tosin otin se jo käyttöön,en tajua mikä ihmeen kohu tuostakin on tullut,eihän siellä ollut yhtään mitään ihmeellistä!
Mulla ollut jo joulusta asti käytössä, eikä siitä mitään haittaa ole.
Enkä mä ainakaan jaksa kaivella kavereiden vanhoja päivityksiä vuosien takaa, ja löytyyhän ne nyt ilman aikajanaakin jos jaksaa kaivaa.
siinä nyt on niin kamalaa? Otatte sen käyttöön ja poistatte aikajanalta kaikki sellaiset tiedot, joita ette halua kaikkien tietoon. Ei voi olla kovin vaikeaa!
joten odottelen niin kauan kuin se on ihan pakko ottaa käyttöön... plaah.
Ensinnäkin, ei ne vanhat viestit tule "kaikkien näkyviin", kun käytössä on "vain kavereille" -asetus. Ja jos ei halua vuosien takaisia viestejä nykyisten kavereiden nähtäväksi, ne voi poistaa tai piilottaa. Toisaalta harva kaveri todennäköisesti viitsii alkaa selaamaan vuosia taaksepäin aikajanalla.
Itse olen pitänyt aina seinäni suht puhtaana, joten paljoa poistelemista ei tarvinnut tehdä.
Aikajana näyttää ihan kivalta. En ymmärrä lainkaan miksi siitä niin kohuttiin ja ihmiset paniikissa sulkivat tilejänsäkin :)
Ensinnäkin, ei ne vanhat viestit tule "kaikkien näkyviin", kun käytössä on "vain kavereille" -asetus. Ja jos ei halua vuosien takaisia viestejä nykyisten kavereiden nähtäväksi, ne voi poistaa tai piilottaa. Toisaalta harva kaveri todennäköisesti viitsii alkaa selaamaan vuosia taaksepäin aikajanalla.
Itse olen pitänyt aina seinäni suht puhtaana, joten paljoa poistelemista ei tarvinnut tehdä.
Aikajana näyttää ihan kivalta. En ymmärrä lainkaan miksi siitä niin kohuttiin ja ihmiset paniikissa sulkivat tilejänsäkin :)
Itse asiassa on ollut hauska lukea vanhoja tilapäivityksiä =D
Eihän yksityisviesti tule siihen aikajanalle näkyviin? Eikö vain seinän sisältö tule?
Ja jos ne yksityisviestit tulee, niin mistä tarkastan asetukset, että eivät tule?
T: tumpelo
Niin töissä kun vapaallakin.
Eipä tuo aikajana nyt niin kamala ollu. Otin se käyttöön jo joulukuussa. Mukava aikamatka omassa profiilissa viiden vuoden päähän. Ja kun on muistanuy nettietiketin niin ei sieltä mitään vaarallista löytynyt. Pari jo muutenkin kansioista poistettua kuvaa piilotin näkösältä.
Minulla se on ollut käytössä jo joulukuusta.
No ei vaan itse otin sen jo aikaisemmin käyttöön ja olen ollut ihan tyytyväinen! En ymmärrä että miksi jotkut jaksavat siitä meuhkata??
en mä halua!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1