Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko useilla jotenkin ylevä käsitys homoista?

Vierailija
25.01.2012 |

Olen ravintola-alalla esimiehenä ja mulla on kolme homoalaista. Kaksi miestä ja tyttö. Tiedän koska julkihomo mies on käynyt juoruamassa kahdesta muusta. Muutenkin käyvät aina haukkumassa työkavereitaan ja toisiaan. Jos haluan tietää onko joku työntekijä oikeutetusti saikulla vai mahdollisesti krapulassa, heiltä kuulee totuuden.

Av:n haukkujat ja paskanpuhujat on pientä tähän kolmikkoon.

Täällä kun lukee teidän juttuja saa käsityksen kuinka homot on luonteeltaan suorastaan pyhimyksiä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä ei saa arvostella koskaan ikinä, niissä ei ole kenessäkään mitään vikaa ja ne on kaikki ihania. toisin kuin me heterot, jotka suureksi osaksi olemme paskasakkia.

Vierailija
2/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin seksuaalisen suuntautumisen mukaan - ellen nyt ihan sänkyseuraa ole etsimässä. Minulla on työtovereina homoja ja heteroja samoin kuin oppilaina ja kaikki he ovat erilaisia. En oikein ymmärrä mitä ap yrittää sanoa. Ovatko homot hänen mielestään jotenkin erialisia ihmisiä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei homous automaattisesti tee ihmisestä sydämellistä, suvaitsevaista ja reilua. Toki sellasiakin homoja on.

ap

Vierailija
4/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla tavalla heissä on mukavia, epäluotettavia, juoruavia, empaattisia, reiluja, epäreiluja jne.

Vierailija
5/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sosiaaliset taidot ja älykkyys. Mikä ihme nämä saa sitten korreloiman? Ehkä se, että ne jotka ovat tuoneet avoimesti julki suuntautumisensa, ovat jo joutuneet miettimään asiota paljon, he ovat kypsiä siihen ja heillä on ylipäätään "palikoita" keskustella koko asiasta.

Ei niin, että homous aiheuttaa älykkyyttä ja mukavaa luonnetta vaan tässä on tullut esille ne vaikean asian kanssa kamppailleet, rohkeat yksilöt, jotka ovat jo selvinneet karikoistaan.

Erityislasten äiditkään eivät kaikki ole leijonaemoja, marttyyreja tai erityisen pitkämielisiä maaemoja. Tietyt luonteenpiirteet vain alkavat korostua pitkien "kärsimysten vuosien" myötä. Kaikki syöpäpotilaatkaan eivät ole vaatimattomia ja hyveellisiä, mutta monella arvomaailma menee uusiksi vaikean sairauden kanssa. Se voi näkyä seesteisyytenä.

Vierailija
6/6 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehui heti alussa aina kaikille uusille, kuinka on koko firman mukavin ihminen ja symppis. Joo. Olihan tuo ihan mukava, jos sillä meni siviilissä hyvin. Mutta jos meni vapaalla huonosti, niin purki kaiken vitutuksensa minuun (olin se lähin työkaveri) olemalla pahin bitch, mitä olen ikinä tavannut.

Pyysi kyllä aina anteeksi jälkeenpäin, mutta oli se inhottavaa. Ei ikinä tiennyt, onko "neiti" kulloinkin mukava vai täysi narttu :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan viisi