Niinistön kannattajat: Opetatteko lapsenne homottelemaan koulussa?
Vai kenen kakaroita ne on jotka sitä harrastaa?
Toivon todellakin, että sellainen nimittely loppuisi.
Kommentit (12)
opettaa lapsi huutelemaan takaisi, että hetero! Ihan yhtä järkevää joo, mutta mitäpä haittakaan noista on? Neutraaleja sanoja, jos niin haluaa.
taitaa sen ihan yhtä sujuvasti ja kaikki ne oppivat sen ihan koulun pihalla. Luulin, että tapa olis jo jäänyt, mutta niin vain kuulemma homotellaan edelleen.
hyvä ap, ei ole vaikea arvata, ketä sinä kannatat :D
Haaviston homous ei millään muotoa vaikuta siihen, että äänestän Niinistöä.
Äänestän Niinistöä, en tietenkään opeta. Homottelu opitaan usein vanhemmilta. Meidän perheessä vanhemmat ei sitä tehnyt (äänestivät kokoomusta) mutta aviomiehen perheessä se oli jokapäiväistä (äänestivät vasemmistoliittoa, nykyään persuja). Itse en mukulana ketään haukkunut homoksi, miehellä oli ennen se huono tapa. Mistäköhän tuli?
taitaa sen ihan yhtä sujuvasti ja kaikki ne oppivat sen ihan koulun pihalla. Luulin, että tapa olis jo jäänyt, mutta niin vain kuulemma homotellaan edelleen.
Mikähän siihen auttaisi? Jos vaikka se, että aikuiset ei tarttuisi presidenttiehdokkaidenkaan (saati muiden) sukupuoliseen suuntautumiseen mitenkään vaan kaikkia pidettäis ihan "tavallisina" ihmisinä vaan.
Haaviston homous ei millään muotoa vaikuta siihen, että äänestän Niinistöä.
Ja mä opetan lapseni käyttäytymään hyvin. Kiusaamista mä en hyväksy, joten en usko, että lapseni siihen alentuvat. Jos näin tapahtuisi, mä puuttuisin kyllä asiaan heti.
En todellakaan aio äänestää Haavistoa juuri siitä syystä että hän on homo. Itse en voi sietää homoja. Homot antavat täysin vääristyneen kuvan esim. lapsille.miten täytyy elää. Homoudessa ei ole mitään hienoa tai hyvksyttävää. Sairasta käytöstä sellainen on.
Homous on tietylle piirille ongelma, mutta en usko ollenkaan että pääosa Niinistön kannattajista perustelee valintaansa tällä teemalla.
Homo sanana ei sisällä nykyään enää voimakasta
negatiivista latausta, kuten ennenvanhaan. Hetero sanan käyttö aiheuttaa samanlaisia väristyksiä puoleen ja toiseen, koska molemmilla on seksiin viittaava merkitys.
Ennemminkin kaikille on tehtävä selväksi sanojen sisällön ero. Tieto on viisauden alku myös tässä asiassa. Ns.uskovaiset perheet ovat tässä asiassa se pahin hirviö, jotka kieltävät kesksutelun ja pelottelevat uhkakuvilla uskontoon vedoten.
Hyvä Pekka Haavisto, olet mitä parhain seuraaja Tarja Haloselle. Äänestän sinua.
Onnea ja menestystä !
tunnen useita homoja ja äänestän Niistöä