Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljon hikoilevat, apua!

Vierailija
25.01.2012 |

Olen aina käyttänyt Rexonan dödöjä ja ne on olleet tosi hyviä. Hikoilu ei ole ollut mikään ongelma. Nyt sitten olen herkistynyt jollekin aineelle :(. Kainalot kutisee kun käytän.

Ostin Triple Dryta ja tää ei kyllä mulla todellakaan toimi. Haisen hieltä ja pahalta koko ajan. Suosittele omaa dödöäsi!

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan apteekista.

Loistava!

Vierailija
2/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten pukeudut ? liian hikoilevia vaatteita, materiaali huonoa, liikaa paljon päällä jne ?

entä huonelämpötila, montako astetta on huonees? aLENNA ASTETTA REIPPAASTI JNE JNE

sitten voi olla ihan sairaus syynä, mikä on veriarvosi, kilpirauhaarvot,

voi olla myös hormoni toiminnassa vikaa, onko selvitetty

voi olla jopa pahunlaatuista...kuten minulla :( itse hikoilin aina ja aukaisin ikkunoita töissäkin talvipakkasilla, luulin johtuvan hormoneista...olikin lymfooma, eli syöpä....

p siis selvitä miksi hikoilet, sitten vasta etsi dödöt ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jostain syystä jo teini-ikäisestä asti eli n. 20 vuotta ollut aina kainalot märät, vaikka muuten olisin palellut. Absolut Torr kyllä auttaa, mutta herkkäihoisena, se saa kainaloni kutiamaan laittamisen jälkeen ihan JÄRKYTTÄVÄN paljon, mutta itse olen päättänyt sen kestää. Ärsyttävää tässä on, että kaikki paidat pilaantuu tosi nopeasti, kun hiki pinttyy vaatteiden kainaloihin eikä pesussakaan irtoa.

Jotkut suosittelevat Botoxia kainaloon, mutta melko kalliiksi tulee, kun vaikutusaika on vain 3-6kk.

Vierailija
4/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kauan olet käyttänyt Triple Dry:ta? Mulla ainakin otti aikansa ennen kuin olkoi "toimimaan". Toi Absolut Torr on myös tosi hyvä, voi käyttää myös käsiin ja jalkoihin, mut on kyl sit jo aikamoista tököttiä. Mulla ainakin kirveli aluks niin ettei saanu nukuttua. Mutta siis kummatkin on olleet tosi toimivia.

Vierailija
5/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jostain syystä jo teini-ikäisestä asti eli n. 20 vuotta ollut aina kainalot märät, vaikka muuten olisin palellut. Absolut Torr kyllä auttaa, mutta herkkäihoisena, se saa kainaloni kutiamaan laittamisen jälkeen ihan JÄRKYTTÄVÄN paljon, mutta itse olen päättänyt sen kestää. Ärsyttävää tässä on, että kaikki paidat pilaantuu tosi nopeasti, kun hiki pinttyy vaatteiden kainaloihin eikä pesussakaan irtoa.

Jotkut suosittelevat Botoxia kainaloon, mutta melko kalliiksi tulee, kun vaikutusaika on vain 3-6kk.

T-paidat menevät joka päivä pesuun. Tässä HYVÄ UUTINEN: Kaupasta osui kerran käteeni Bio shout tahranpoistoaine. Oli TODELLINEn löytö. Siinä lukee´mm näin : poistaa hikitahrat. Käytä säännöllisesti, mm kainalokohtiin, ettei lika ala pinttyä.

tehoaa hyvin ,kun antaa vaikuttaa 10 min ennen pesua.

Pinttyvä kainalohiki on tosi tosi kurjaa. Nyt juuri keksin ommella kanganpalat uuden toppitakin kainaloihin ettei tarvits koko takkia pestä kainaloiden vuoksi. Kuluuuhan se aina pesussa.

Vierailija
6/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ACO-merkkistä special care deodoranttia. Saa apteekista. Erittäin tehokas. Herkkäihoisella tosin vähän kuivattaa ihoa, mutta parempi sekin kuin hikoilu ja hajut.

Vierailija
7/7 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Triple Dry oli vähän aikaa hyvä, mutta sitten se lakkasi tehoamasta.

Lisäksi käytössä aina puuvillaisia, silkkisiä, pellavaisia tai viskoosisia vaatteita - ei akryylia tai polyamidia. Hengittävät paremmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kolme