Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväksi havaitsemasi kauneuskikat, jotka eivät ole yleisessä tiedossa? Mä aloitan :)

Vierailija
25.01.2012 |

-Natusanin sinkkivoide vaippaihottumaan on ainut voide, joka suojaa myös sheivausihottumalta. Laitan tätä sheivauksen jälkeen alapäähän, eikä niitä ikäviö kutisevia punaisia näppyjä tule.

-Selluliittivoide kaksoisleukaan. Toimii.

-Kookosöljyä voi käyttää mihin vain. Ihovoiteena, hiusnaamiona, sisäisesti.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihreä tee ja riittävä yöuni. Näillä olen pysynyt hehkeänä tähän asti.

Ja sitten sekoitan meikkivoiteen sekaan hieman sellaista heleyttäjää.

Vierailija
2/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mahtava tuote, toimii todella hyvin myös lievästi atooppiseen ihoon.

Veden riittävä juominen, monesti sitä unohtaa juoda tarpeeksi vettä. Itse teen niin että aamulla puollinen vettä, töissä toinen, kotiin tullessa kolmas ja iltapalla neljäs, äin saa varmasti sen 2l/päivä.

Kasvojen ja kropan kuorintaan seos jossa hunajaa, kauraryynejä ja hippusellinen suolaa. Ihosta tulee pehmeä kuin vauvan pepusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Natusanin Top to toe. Ei kuivata, eikä sisällä väri- ja säilöntäaineita. Meillä käyttää tätä pesuainetta koko perhe. Itse pesen sillä meikitkin pois ja iho on hyvässä kunnossa aina.

Bonacuren Oil Miracle Hoitoöljy antaa ihanan kiillon pitkille hiuksille.

Runsas porkkanan syöminen tekee ihosta hyvän värisen.

Vierailija
4/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun olen tosi allerginen porkkanalle!

Vedän hammastahnaa finneihin yöksi ja kuorin kuivia käsiä sokeri-oliiviöljy -seoksella.

Sheivaukseen toimii hemmetin hyvin hiustenhoitoaine sen kalliin vaahdon sijaan. On liukkaampaa kuin mikään saippuavaahto, vähentää kitkaa tosi hyvin.

Vierailija
5/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun olen tosi allerginen porkkanalle! Vedän hammastahnaa finneihin yöksi ja kuorin kuivia käsiä sokeri-oliiviöljy -seoksella. Sheivaukseen toimii hemmetin hyvin hiustenhoitoaine sen kalliin vaahdon sijaan. On liukkaampaa kuin mikään saippuavaahto, vähentää kitkaa tosi hyvin.

Vierailija
6/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjen käyttö on sallittua tässäkin asiassa. En mäkään niillä kampaamon aineilla sääriäni sheivaa.

Vaikka sehän ei tässä ollut pointti, vaan se, että sulla on kampaamosta hankittua kallista hoitoainetta. Aplodeja sulle!

Vierailija
7/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhdistus Pirkka-silmämeikinpoistoaineella. Viimeistely sitten vaikka laadukkaammalla kasvovedellä. Puhdistaa tosi hyvin.

Vierailija
8/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tummaa väriä jäi ohimoille, otsaan ja korvalehtiin. Hankasin ne pois kynsilakanpoistoaineella. Ei ehkä sovi herkkähipiäisille :)

Huolellinen huuhtelu perään!

Vierailija
9/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirkastaa ja puhdistaa.

Vierailija
10/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus, kun kasvojen iho tarvitsee syväpuhdistusta, sekoitan omenaviinietikkaa ja ihan tavallista vettä, ja pyyhin sillä kasvot. Se polttelee, ja varsinkin epäpuhtaat alueet jäävät punoittamaan, joten teen tän iltaisin - yön aikana punoitus ja epäpuhtaudet ehtivät kadota. Iho ei kuitenkaan kuivu samalla tavalla kuten mulle ainakin käy kauppojen ja apteekkienkin syväpuhdistavilla tuotteilla.

Muutenkin puhdistan kasvoni vain iltaisin - meikit poistan kosteusvoiteella, kuorinnan teen silloin tällöin jo jonkun mainitsemalla kauraryyniseoksella tai sitten ihan samalla oliiviöljy-sokeriseoksella kuin mitä käsillekin käytän, ja puhdistusmaitona käytän hunaja-maito-sitruunamehu -seosta. Aamuisin vain huuhtelen kasvot vedellä, talvisin vain silmät. Näin iho ei kuivu eikä kärsi pakkasesta, kun ihon oma rasvakerros suojaa sitä.

Vierailija
11/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kynä kestää paljon kauemmin kuin kulmakynä ja maksaa vain murto-osan, lisäksi on luonnon aineista tehty. Sillä saa myös tarkasti piirrettyä vaikka yksittäisiä "karvoja". Kaikki kai tietävät ettei lyijykynissä ole oikeasti lyijyä.

Vierailija
12/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

auttaa säärten "elefantti-ihoon"ja virkistää muutenkin väsyneitä jalkoja. Vielä eilen stadin stockalla oli peni erä puoleen hintaan.

Vierailija
13/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..niissä on usein paljon erilaisia silikoni-yhdisteitä (dimethicone, -methicone) ja parabeeneja (parabeenilla on todettu yhteys rintasyöpään ja miesten hedelmällisyysongelmiin, sekä auringonvalolle altistuessaan se lisää ihosyöpäriskiä)

Käytän itse hoitoainetta vain ja ainostaan pitkien hiusten latvoihin, en päänahkaan, koska en usko että nämä aineet ovat iholle terveellisiä.

(http://www.mtv3.fi/helmi/kauneus/artikkeli.shtml/1002700)

Itse suosin luonnonkosmetiikkaa ja itse tehtyä kosmetiikkaa. Moni kaupan tuote sisältää paljon turhia säilöntäaineita ja koostumiseen vaikuttavia aineosia jotka eivät tee hyvää ihmiselle.

- kookosöljy tai avocadoöljy suihkun jälkeen. Sitoo ihoon kosteutta ja pitää ihon pehmeänä.

- Kasvonaamio tummasta kaakaojauheesta, kookosöljytipasta ja jugurtista.

- huulien kuorinta hunajalla+sokerilla

etc

Vierailija
14/14 |
25.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytepakkauspussukan sisältö ei kuivu, jos et leikkaa sitä auki vaan pistät vaan pienen reiän esim. puhtaalla nuppineulalla.

Teen välillä itse itselleni ranskalaisen manikyyrin, mutta en tykkää käyttää niitä apuliuskatarroja ovat väärän muotoisia, kokoisia tjsp. meikäläisen kynsille. Valkoisen kärjen maalaaminen vasemman käden kynsiin sujuu hyvin vapaallakin kädellä mutta päinvastoin oli hankalaa. Sitten keksin, että maalatessa oikean käden kynsien kärkiä hommaa sujuu paremmin jos tuen vasemman käden pöytää vasten sopivaan asentoon, ja liikutankin (eli käännän) niitä oikean käden sormia kun niiden liike on tarkempi minulla kun olen oikeakätinen. Eli vasen käsi pitää pensseliä ja on paikoillaan, oikea liikkuu.

Jos sinulla on avokaulainen yläosa ja haluaisit että rintasi näyttäisivät hitusen isommilta, sipaise ohuesti viiru vaseliinia rintavakoon (näyttää kuin vako olisi vähän syvempi eli rinnat isommat).

Vaseliini toimii minulla hyvin myös jos kantapäät kuivuvat: estää hyvin kosteutta haihtumasta iholta, toimii etenkin jos käy suihkussa juuri ennen nukkumaanmenoa ja sitten rasvaa jalkojen kuivuvat kohdat vaseliinilla.

Lapsella teepuuöljy auttoi molluskoihin: uusia ei tullut enää viikon käytön jälkeen ja kaikki olivat kadonneet viikko siitä. Eli käytettiin yhteensä 2 viikkoa, joka aamu ja ilta jokaiselle näpylle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä