Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain sellaisella naisella on varaa väheksyä synnytystä, lasten saamista,

Vierailija
24.01.2012 |

raskausaikaa jne, jolle lapsia on suotu helpolla. Lapsettomuuden kanssa taistelleena tiedän, että esimerkiksi synnytyslaitoksella oleminen on ollut elämäni huippuhetkiä ja suuri lahja, ja kaiken ajan olen tahtonut silloin pienokaiselleni omistaa.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta on saatu aikaan vielä samana iltana, kun lapsi on syntynyt maailmaan.

ap

Vierailija
2/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitoksella olosta. En siitäkään huolimatta, että lapsensaanti ei kohdallani ollut mitenkään itsestäänselvää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon saanut lapseni suht helpolla (jos nyt kukaan voi niin edes sanoa) mut en mä väheksy muita tai itseäni, jokaisella omat kokemuksensa. Tuo ketju itsessään täys provo, älä nyt ota ittees siitä :)

Vierailija
4/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku laittaa linkin?

Vierailija
5/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskausajat on olleet kaikki ikäviä, olen surkea synnyttäjä.

Eikä minulla ole tarvetta vähätellä ajatuksiani, faktaa on että vaikka lapset on aarre ja ihaninta niin kaikki osat vauvan saamisessa voi olla kamalaa.

Miksi sitä ei sitten voisi niin sanoa? Eihän se jolle kaikki ollut helppoa ole tiedossa. Itselläni 4 lasta ja 3 eri asteista väsymystä, oksentelua. Se vaan on niin.

Uskoisin että jos minulla ei olisi ollut todella rankkaa väsymystä vaikka niin en ymmärtäisi ihmistä jolla sellainen on, moni nainen väheksyy toisen kokemuksia juuri tämän puutteen takia!

Vierailija
6/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämäni kaameimpia hetkiä, huolimatta siitä, että lapset on raskailla hoidoilla aikaansaatu.

Vierailija
7/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskausaikaa jne, jolle lapsia on suotu helpolla. Lapsettomuuden kanssa taistelleena tiedän, että esimerkiksi synnytyslaitoksella oleminen on ollut elämäni huippuhetkiä ja suuri lahja, ja kaiken ajan olen tahtonut silloin pienokaiselleni omistaa.

olen yli komikymppisenä "vahingossa" raskautunut ja helposti synnyttänyt. eli varmaankin ketjun parjaama henkilö.

Olen onneellinen siitä, että synnytys oli nopea ja ongelmaton sekä lapsi terve. Tiedostan kuitenkin, että toisinkin voi käydä ja lopputulos on tärkein!

Lapsettomuuteen puuttumattakaan...

Vierailija
8/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko raskausaikakin oli helppo!

Ajatella, että meillä on niin erilaiset kokemukset?

Ja tosiaan, itse olen tämän 5 vuotta ollut lapsen kanssa ainoana pääasiallisena huoltajana.

Ja olenkin henkilökohtaisesti niin onnellinen terveestä lapsesta, jolloin elo kaksistaan onnistuu työssäkäyvältäkin äidiltä helposti.

Mutta

Loppupeleissä niillä äidin alkumetrien haasteilla tai haasteettomuuksilla ei ole loppupeleissä suurta merkitystä. Lopputulos on tärkein, terve tai erityislapsi, RAKAS joka tapauksessa!

Vierailija
9/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pienokainen syntyy myös perheesen, jossa on muitakin ihmisiä, jotka ovat odottaneet uutta pikkuihmistä kanssani. Mikä on parempi uudelle perheenjäsenelle kuin päästä kalseasta sairaalasta kotiin, suuren rakkauden ja lähimmäisten pariin ja keskelle iloista elämää. Ja tämä on vain minun mielipiteeni, muut saavat tehdä ihan mitä vaan ja vaikkapa väheksyä meidän perheemme tapaa elää.

Vierailija
10/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ikävää ja synnyttäminen vielä kurjempaa. Vauva oli kyllä ulos tultuaan ihana, mutta oma vointini oli huono enkä pystynyt istumaan kahteen kuukauteen ollenkaan. Vielä puoli vuotta synnytyksestä käveleminen sattui alapäähän. Joten eivät todellakaan olleet "elämäni ihanimpia hetkiä" vaikka vauva sai alkunsa kymmenennestä hoidosta (icsi).

Vierailija
11/11 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka mulle lasten saaminen on helppoa kuin heinänteko, raskaudun helposti, voin hyvin raskausaikana ja synnytänkin todella mallikkaasti ilman kipulääkkeitä.

Ja töitäkin olen tehnyt aina kun mulla on ollut lapsia tai vauvoja, ja ihan vain siksi, että olen sen myötä voinut olla rauhassa kotona niin pitkään kuin olen halunnut, eikä taloudellinen tilanteemme ole mennyt ihan mahdottomaksi.

Mulla on siis ollut asiat todella hyvin!