Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaunuasiohin vihkiytyneet, vinkkejä pinoon...

13.11.2005 |

Pikkukolmoselle olen mahdollisesti rattaita/vaunuja hankkimassa. Edellisillä lapsilla oli käytössä Emmaljungan duo combi edget ja sitten vanhemmalle seisomalauta niihin. Ne olen aikaa sitten myynyt pois ja nuorimmaista, joka kolmea vuotta lähentelee, työnnellään nyt teutonian timmyissä.

En osaa päättää, mihin ratkaisuun nyt päätyisin. Toisaalta voisin olla järkevä ja ostaa kantokassin noihin timmyihin sekä seisomalaudan taas tuolle nuoremmalle. Ainut huonopuoli on on tuo työntösuunta ja se laittaa miettimää uusien hommaamista. Ne ovat aika uudet, joten saisin ne varmaan vielä kaupaksikin. Vauvan syntymän jälkeen mennään kohti kesää, joten tuo työntösuunta ei ainakaan tuulen ja lumen suhteen ole pitkäaikainen ongelma.

Olen kiinnostunut teutonian spirit x3:sta. Tietääkö kukaan, saako niihin seisomalaudan? Se teutonian oma ilmapyörällinen vaikuttaa aika hyvältä.

Lisäksi olen jonkin verran selaillut Gessleinin valikoimaa ja ne vaikuttavat myös melko asiansa ajavilta sekä toiminnoiltaan että ulkonäöltään.

Siispä vinkkejä pinoon, mitä suosittelette? Se sanottakoon, että automme on pienehkö, joten rattaat eivät saisi olla suuret. Olen siis tähän ratas-kantokoppaan joka tapauksessa päätynyt.

Täällä sormi suussa mietin ja kun kaikenlainen tarjonta on netin kautta käsillä, on pää ihan pyörällä.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kantokassin kanssa ovat toimivat. Meillä on tällä hetkellä Emmaljungan Cannon One-rattaat joissa myös kasvot menosuuntaan ja olen ajatellut käyttää niitä kun tämä viides tulokas syntyy. Meillä on myös kaksostenrattaat joita aion käyttää ainakin ensi kesän (neljäs lapsi on juuri täyttänyt kaksi vuotta kun vauva syntyy).

Kokeile ihmeessä omia rattaitasi vauvalle ennen kuin ostat uudet, saahan niitä sitten tarpeen tullen.

Siskoni kävi juuri katsastamassa Teutonia Spiritit ja sanoi etteivät mahdu pienen auton kyytiin, myyjä sanoi että kolmipyöräiset ovat leveämpiä ollakseen tukevia.

Vierailija
2/4 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhamaisuus vaan tahtoo jyrätä. Mielellään siis otan ed. vastaan vinkkejä. Noista kolmipyöräisistä varmaan joudun luopumaan, sillä vievät liikaa tilaa ja niihin ei ilmeisesti seisomalautaa saa. Tietääkö kukaan tarkemmin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tulossa toinen, ikäeroa 2v10kk. Nuorempaa aion kantaan Ergon kantorepulla, kun ei jaksa kävellä. Ystäväni on kolmen lapsen kanssa pärjännyt, kun on kantanut aina nuorinta liinalla tai Ergolla, vanhempien ollessa tuplissa tai normaaleissa+seisomalaudalla.

http://www.babyidea.fi/kantoliinoista/ergo/

Vierailija
4/4 |
15.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Gesslein Mac -vaunut. Hyvältä vaikuttaa. Ne on kuin Teutoniat, mutta kevyemmät ja hiukan sirommat. Menee tosi pieneen tilaan. Suositttelen.