Onpa varsinainen yllätys taas, että niinistöläiset heittävät lokaa kaksin käsin.
Kommentit (15)
suvaitsevaiset maailmaa syleilevät kannattajat
iso osa loanheittoviesteistä (kumpaa vaan ehdokasta kohtaan) voi olla niiltä joiden oma suosikki ei päässyt kakkoskierrokselle. Ainakin eilen illalla joku kertoi sitä tekevänsä koska ei halua kumpaakaan presidentiksi ja on kiva ärsyttää.
-Haaviston kannattaja
suvaitsevaiset maailmaa syleilevät kannattajat
koska Sauli itse ei sitä tee ja on erikseen pyytänyt kannattajiaan olemaan sitä tekemättä
tuohon Iltalehti/Aamulehti-hommaan. Erityisesti mä olen pettynyt siihen, että Niinistön kannattajien mielestä asiassa ei ole mitään kummallista tai väärää :O
Mun silmissä Niinistö on valehtelija ja epäluotettava ja kaukana herrasmiehestä. Puhuu kyllä kauniisti siitä, miten pelataan puhtaasti eikä mollata vastapeluria. Ja sitten kuitenkin on isolla rahalla ostanut puolelleen kaksi suurta mediaa, jotka mustamaalaa vastapeluria keksityin kommentein ja ihan Niinistön siunauksella!!
Tuo jos joku on kaksinaamaista toimintaa. Ja mua hämmästyttää se, että on olemassa ihmisiä joiden mielestä se on ok!
Olen vähän lueskellut hommalla ja siellä osalle vihreät ja homot ja siis Haavisto on ihan verivihollisia. Siellä pyöri ainakin eilen ketju, jonka otsikko oli ihan suoraan että Älä päästä homoa kaappiin tms.
Ja persuille omien kannattaminen ei ole yhtäkuin oman kehuminen ja esilletuominen, vaan vastustajan mustamaalaaminen. Mistä oli nyt sitten tuloksena oma kannatus 9,4 ja Haavisto toisella kierrokselle. Tai toisin sanoen tulosta ei tullut. Opittiinko? Ei taas. Se haukkuminen on niin syvällä persufilosofiassa. Soinikin heti vaalitentin jälkeen haukkui muut, ja Haaviston kehumisessakin oli se haukku siinä sivulauseessa vihreitä kohti.
Tää tilanne oli ihan odotettavissa. Ennen vaaleja täällä ei niinistön kannattajat näkyneet juuri lainkaan, Niinistöstä ei käytännössä puhuttu. Ja "palstapersuiksi" nimetyt oli Haaviston kimpussa. Eiköhän ne ole edelleen ne samat tyypit, joille kaikista suurin vihollinen on kuitenkin vihreä mamumyönteinen suvaitsevaisuus.
että Haavisto on sivari, homo ja kouluttamaton?
Tämähän nyt on vain faktaa.
iso osa loanheittoviesteistä (kumpaa vaan ehdokasta kohtaan) voi olla niiltä joiden oma suosikki ei päässyt kakkoskierrokselle. Ainakin eilen illalla joku kertoi sitä tekevänsä koska ei halua kumpaakaan presidentiksi ja on kiva ärsyttää.
-Haaviston kannattaja
P.S. Minustakin Jennin haukkuminen on törkeää.
Haavistolasten puheet esim Jennistä on tosi törkeitä!
Niinistöläiset on paniikissa nyt kun Haavisto saa tukijoita joka puolelta. Ne on huomanneet, että Haavistolla on sydän paikallaan ja oikeasti kaikki mahdollisuudet voittaa Niinistö :)
ja muita vääristeltyjä faktoja (esim. se paljon puhuttu professuuri-juttu, joka selittyy sillä että kyseisessä opinahjossa vierailevan luennoitsijan tittelissä on virallisesti sana "professor" riippumatta luennoitsijan suorittamista tutkinnoista) jne.
Faktoista saa toki puhua, mutta rehellistä on sitten puhua kaikista faktoista, kuten siitä että Haavistolla on myös Sotilasansiomitali vaikka onkin sivari.
Niinistö on ainakin tässä vaiheessa täysin statisti omissa vaaleissaan. Ehkä se sitten kaivetaan lopuksi pölyisenä esiin jostain. Edes sen omat kannattajat ei ole siitä kiinnostuneita, vaan show pyörii lähes sataprosenttisesti Haaviston ympärillä.
Yhtä faktaa on sanoa, että Sauli on lihava nuoriin tyttöihin mieltynyt kaksoisleukainen käkkäräpää, jolla oli VM:ssä aivan HIRVEÄN pomon maine.
Sopiiko näitä faktoja tuoda esiin?
loanheittoa on esim. levitellä sitä vääristeltyä cv:tä
Vertaillaan täysin puolueellisesti. Ja sellaiset että levitetään vain jotain epämääräisiä epäilyjä Haaviston rehellisyydestä vaikkei itse tiedetä asiasta hittojakaan että miten se oikein on ja missä kontekstissa asiat ovat.
Tämähän nyt on vain faktaa.Yhtä faktaa on sanoa, että Sauli on lihava nuoriin tyttöihin mieltynyt kaksoisleukainen käkkäräpää, jolla oli VM:ssä aivan HIRVEÄN pomon maine.
Sopiiko näitä faktoja tuoda esiin?
Saulista olisi lavaukaupalla paskaa jota levittää, jos Haaviston kannattajat olisivat täällä samanlaisia kuin Niinistön kannattajat.
Jostain kumman syystä ei vaan näy.
-Haaviston kannattaja