Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuisiko tällainen kotona tienaaminen?

Vierailija
24.01.2012 |

Onko kellään kokemuksia affiliate markkinoinnista (siis todellisia kokemuksia, mitkä ovat hyvät/huonot puolet)? Kiinnostaisi tietää voiko sillä oikeasti tienata vai onko huuhaata. Siis suunnilleen tällaista tarkoitan: http://www.elontaito.com/Home/tyoskentele-kotona.html

Lisätulot (vaikka pienetkin) olisivat ihan tarpeeseen. Mietin myös tuota adsense mainostusta, samat pohdinnat, eli että voiko sillä todella tienata vaiko ei...

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet laittavat bloginsa reunuksille mainoksia, mitään siinä ei menetä vaikka tulot eivät suuria olisikaan. Täälläkin näköjään on noita mainoksia reunoilla, eli varmaan sillä jotain tienaa, ja toki sitä enemmän mitä enemmän sivulla/blogilla on kävijöitä :) Ja blogin perustaminenhan on yhtä helppoa (melkein) kuin gmailin/hotmailin jne avaaminen.

Vierailija
2/12 |
28.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuolla on paljon hyviä vinkkejä miten voit tienata kotoa käsin. suomenkielinen sivu

www.iigaspike.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oppimalla ja tekemällä saa paljon aikaan. Kun aloitin blogini ja Youtube kanavani vuosia sitten tienasin n. 100€/kk... Muutamat ekat kuukaudet olivat muutamaa kymppiä... Nyt verkostoni tuottaa n. 7000€/kk. Työtä tämän eteen teen n. 4-8h/ vrk. välillä myös viikonloppuisin. Mutta kotona ja omassa rauhassa, voit juoda vaikka olutta samaan aikaan!! ;)

Vierailija
4/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:49"]Itse oppimalla ja tekemällä saa paljon aikaan. Kun aloitin blogini ja Youtube kanavani vuosia sitten tienasin n. 100€/kk... Muutamat ekat kuukaudet olivat muutamaa kymppiä... Nyt verkostoni tuottaa n. 7000€/kk. Työtä tämän eteen teen n. 4-8h/ vrk. välillä myös viikonloppuisin. Mutta kotona ja omassa rauhassa, voit juoda vaikka olutta samaan aikaan!! ;)

[/quote]

en usko.

Vierailija
5/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2013 klo 14:49"]Itse oppimalla ja tekemällä saa paljon aikaan. Kun aloitin blogini ja Youtube kanavani vuosia sitten tienasin n. 100€/kk... Muutamat ekat kuukaudet olivat muutamaa kymppiä... Nyt verkostoni tuottaa n. 7000€/kk. Työtä tämän eteen teen n. 4-8h/ vrk. välillä myös viikonloppuisin. Mutta kotona ja omassa rauhassa, voit juoda vaikka olutta samaan aikaan!! ;)

[/quote]

en usko.

Vierailija
6/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ole uskon asia! Mun veljeni tienaa Youtube sivustonsa kautta 3000€/kk ja lisää videoitaan 2-5 kertaa kuukaudessa. En laita linkkiä tänne, koska se sano ettei saa mainostaa, kun google voi muuten poistaa tilin!

Vierailija
7/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuston / kävijöiden suosio on suhteessa googlen maksamiin mainostuloihin. Tienasihan tämä eräskin suosittu bändi tässä vajaassa vuodessa 52 MILJOONAA DOLLARIA googlen mainostuloilla. :)

Vierailija
8/12 |
17.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpointa on myydä käytettyjä naisten pikkupöksyjä herrasmiehille. Vuokraat postilokeron ja laitat pikkarit postiin kun suoritus näkyy tilillä.

Vierailija
9/12 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko adsense mainostukseen välttämättä jonkun nettisivun?

Vierailija
10/12 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ihan tavallinenkin ihminen voi tienata netissä: http://sannaetna.blogspot.fi/p/rahoitus.html

Vierailija
11/12 |
12.03.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen näin tienannut muutamia satasia, vaati tosin jonkin verran kärsivällisyyttä

1. Lataa Brave Browser -selain: <a href="https://brave.com/hay000">Brave Browser</a>

2. Kun olet ladannut, voit käyttää sitä normaalisti. Erona on että tuo estää vaaralliset mainokset ja evästeet.

3. Tee tili Brave Creators kohdasta

4. Kirjaudu sisään ja yhdistä se Uphold Wallettiin

5. Klikkaa kohdasta &quot;+Add Channel&quot; ja valitse joku vaihtoehdoista. Helpoin on varmaan valita Youtube. (Ei tarvi olla tilaajia)

6. Jaa referral-linkki kavereille tai ihmisille, joiden arvelet olevan kiinnostunut oman yksityisyytensä turvaamisessa. Jokaisesta latauksesta saat tilille 2-7.5 dollaria.&nbsp;

Vierailija
12/12 |
16.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos affimarkkinointi kiinnostaa, niin kannattaa lukea https://www.nordbank.fi/affiliate-markkinointi/ artikkeli. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän viisi