Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta PMS-oireista kärsivää naista tarvitaan vaihtamaan lamppu?

Vierailija
24.01.2012 |

Yksi. YKSI!!

Ja tiedätkö MIKSI siihen tarvitaan vain YKSI?

Koska KUKAAN MUU tässä HELVETIN talossa ei tiedä MITEN yks SAATANAN lamppu vaihdetaan!!! TÄÄLLÄ ei JUMALAUTA edes tajuta että lamppu on PALANUT.

Ei kun istutaan pimeässä KOLME VITUN PÄIVÄÄ ennen kuin TAJUTAAN se.

Ja kun SITTEN tajutaan, niin EI LÖYDETÄ uusia lamppuja vaikka ne on ollut SIINÄ SAMASSA HELVETIN KAAPISSA JUMALAUTA viimeiset SEITSEMÄN VUOTTA!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 40 v ja mulla ei ole hajuakaan mitä on PMS-oireet naisella. Aina niistä vouhkataan tällä palstalla, mutta mulle ne on ihan utopiaa.

Vierailija
2/4 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi. YKSI!! Ja tiedätkö MIKSI siihen tarvitaan vain YKSI? Koska KUKAAN MUU tässä HELVETIN talossa ei tiedä MITEN yks SAATANAN lamppu vaihdetaan!!! TÄÄLLÄ ei JUMALAUTA edes tajuta että lamppu on PALANUT. Ei kun istutaan pimeässä KOLME VITUN PÄIVÄÄ ennen kuin TAJUTAAN se. Ja kun SITTEN tajutaan, niin EI LÖYDETÄ uusia lamppuja vaikka ne on ollut SIINÄ SAMASSA HELVETIN KAAPISSA JUMALAUTA viimeiset SEITSEMÄN VUOTTA!

Noin se vaan menee, vaikka ei olisi ko.oireitakaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättää muistoja viime viikolta, nyt olen lähes zen.

Vierailija
4/4 |
24.01.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulla ole koskaan ollut kuukautiskipujakaan.

Epäilisin kuitenkin etä PMS-tila on ehkä lähellä sitä tunnetta kun on tosi väsynyt ja/tai verensokeri alhaalla? Jokainen lienee kokenut joskus tunteen jolloin pikkuasiatkin vituttaa?

Olen 40 v ja mulla ei ole hajuakaan mitä on PMS-oireet naisella. Aina niistä vouhkataan tällä palstalla, mutta mulle ne on ihan utopiaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yksi