Kannattaisko ostaa vielä harsoja vai jotain muuta?
Meillä osakestoiltu alusta alkaen yhdistelmällä sideharso + hahtuvat, nykyään vauva 9 kk ja hahtuvien tilalla Bumpyt. Noita harsoja oon saanu lahjaks, eikä ne oo koskaan ollu mitään huippuja vaan sellasia aika ohkasia, joten on tarvinnu laittaa yleensä kaks päällekkäin vaippaan. Nyt noista harsoista on aika iso osa menny jo repaleisiks, joten käy paremmin pukluliinoiks jne. Mietinkin, mitä nyt ostasin niiden tilalle? Jotain kunnon harsoja tai vaikka flanelleja? Miten pitkäikäsiä noi flanellit on, meneekö ne käytössä huonoiksi? Tarkotus ois jatkaa osakestoilulla, täyskestoilu ei edes ole tavoitteena vaan kertiksiä käytetään yöllä + päivisin kun ei olla kotona. Mitään kovin kallista tai lyhytikäistä en haluisi ostaa.
Kommentit (9)
Popolinin harsoa. Kaikkein imukykyisin mun mielestä.
Siis jos toimitus- ja postikulutkin otetaan huomioon? Onko joku tehnyt just vertailua? Ja niitä on ilmeisesti ainakin paria eri kokoa, joten kannattais ostaa sitä isompaa kokoa? Aattelin tilata ehkä tollasen 6 kpl, niin ne varmaan riittäis taas toistaseksi.
Meillä on Popolinin harsot+ Bumpyn päiväkuoret jatkuvasti päivisin käytössä 10kk ikäisellä.
Varmasti flanellikin olisi loistava, mutta sitten taas se kuivumisaika vissiin pitenee eikä ne ole ihan niin muunneltavia kuin harsot.
'
Mutta jos haluat enemmän kokemuksia harsoista ja flannelleista niin niitä löytyy täältä: http://www.kestovaippainfo.fi/index.php
Popolinin harsoja löytyy täältä:http://www.iloinenmaapallo.fi/
Ohops ei löydykkään kun ovat loppuunmyytyjä. Ilmeisesti muuten Popolinin harsot on melkeen koko maasta loppuunmyytyjä..... mutta kysy koska arvelevat että tulee lisää.
Yritin tossa aamupäivällä tutkailla, niin eipä niitä Popolinin harsoja tosiaan ollu oikein missään. Me & Mamassa ois ollu, mutta sieltä tulis kai tilaaminen tosi kalliiksi postikulujen vuoks. Voi olla, että täytyy sit kuitenkin ostaa noita Ruskovilloja....
Kirjaudu kestovaippainfoon keskustelupalstalle ja laita kysymys harsoista. Varmasti saat pian ja paljon vastauksia.
On muuten oikeasti ihanan pehmeitä. Meillä ei noita ole kun on kestoiltu jo viis vuotta ja silloin se ei ollut vielä muotia ja kaikkea sai etsiä :( Ruskovillan harsot on kestänyt hyvin koko ajan ja edelleenkin (8kk) riittää yksi harso aikas pitkään = useat pisut. Hyvät harsot on kannattava sijoitus. Babyidealla on hyvä kirppis :)
Tilasin nyt muutaman hamppuimun, joten katon kun ne on tullu, miten ne pelittää noiden vanhojen harsojen kanssa. Pissamäärä alkaa olla melkonen.
Babyidean kirppikseltä oon yrittäny ostaa, mutta oon kai liian hidas :-) Ne menee aika nopsaan.
Tarkkailenpa siis Iloisen Maapallon nettisivuja. Tulispa nyt noi hamput jo!! :-)
henna-pauliina:
Ovat tosi kestäviä ja imukykyisiä. Suosittelen lämpimästi!
Menna+poika 6kk